Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
821/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vähän ohi,mutta mistä nuo uudet kaasot värvättiin?OlikoJohannan tuttuja vai mitä mammoja?

Vierailija
822/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän läpi eroani narsistista ja tämä on niin triggeröivää. Mua niin jo valmiiksi säälittää Johanna. Samanlainen hyväuskoinen hölmö, mitä itsekin olen. Ja koiraa säälin. Ja vauvaa myös. Renny uikoon itse omassa liemessään, hänen tefloninsa kestää ja kohta on seuraava nainen maailman paras ja ihanin.

Sitä pitää kyllä vähän kadehtia noissa narsisteissa, että heillä on koko ajan ja alati meneillään se paras suhde, paras kumppani, parasta seksiä jne. Ja seuraava on taas paras.

Olen pahoillani puolestasi.😔

Mullakin piippaa n-tutka kun Rennyn juttuja kuuntelee. Kohde on ihan pihalla, vaikka eristäminen on jo alkanut...

mietin samaa myös johannasta.  Ne hylätyt ystävät, miksi dumppasi heidät? Sanoivatko he jotain, joka ei sopinut johanna kirjoittamaan narratiiviin, saivatko he johannan pelkäämään kasvojensa menettämistä, vai mikä oli syy? tietääkö kukaan näiden dumpattujen ystävien nimiä, tai onko "stalkannut" somessa: ovatko vielä esim. johannan kanssa someystäviä? kiinnostaisi enemmän tietää tuo totuus häiden takana, että mitä siellä on tapahtunut ja kuulla rehellinen totuus, ei tätä rennyn ja johannan näytelmää heidän totuudestaan.

Aina kun renny lupailee johannalle jotain luksusta, niin johanna nostaa äänen korkeuttaan ja pussaa tai halaa rennyä, kaikki on aina superihanaa ja supersitä ja supertätä: uskon, että jos renny on narsisti, niin johannakin voi sitä olla. En kuitenkaan väitä, että kumpikaan on, koska en heitä henk koht. tunne enkä sen vuoksi koe olevani pätevä tuota arvioimaan. Amerikassa pitää olla tuollainen omakehuinen.

Kuitenkin tulee vaikutelma, että he oikeasti tykkäävt olla toistensa seurassa, mutta samalla joku vaivaa tuossa suhteessa. On ehkä liian pinnallista touhua minun makuuni ja olen todella kiitolinen omasta kumppanistani, jonka kanssa elämäminen ei ole pelkkää oh my godia, kultaa, tai luksuslupauksia.

Ymmärrän rennyn liikuttumisen raskaudesta ja muutenkin liikutuksen: hänhän ei muistaakseni saanut viettää pikkulapsiarkea luukaksensa kanssa, joten tietyllä tapaa tuo raskaus on rennyllekin ensimmäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalainen nainen ja tunnen itseni epänormaaliksi kun kuusikumppisellä suomalaismiehellä on suurempi tunteiden ilmaisuvoima kuin itselläni. Tarttisko terapiaa, siis minä?

Tuo teatteri menee sinuun täydestä?

Minulla amerikkalainen mies ja hän osaa yhtä hyvin sanoittaa tunteitaan ja muutenkin kommunikoida paremmin kuin 95% suomalaisista. Amerikka on sosiaalinen kulttuuri ja lapset oppivat jo kindergardenissa todella taitaviksi puhujiksi, että tuolta osin uskon Rennyn hyviin kommunikointitaitoihin.

Vierailija
824/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on Johannan kaveri, Johanna on hänen nuorimmaisen kummi. Toisen on tuntenut lyhyen aikaa.

Nuo alkuperäiset kaasot on Johannan ystäviä tosi pitkältä ajalta, ovat luistelleet samassa joukkueessa jo lapsina. Heillä oli oma tyylikäs ydinporukkansa johon kuului M, M, P, ja Johannan sisko Ale. Nämä kaikki löytyy helposti jos jaksaa selata Johannan instaa viime kesälle. Se porukka oli juhlimassa Bulgariassa M ystävän polttareita. Johannan piti olla vastavuoroisesti hänen kaasonsa. Rennykin kommentoi alkukesästä näiden naisten someen imeliä kommenttejaan, sitten yllättäen ne loppui kuin seinään ja välit katkesi myös Johannalla..

Missään ei ole tietoa oliko Johannalla omia polttareita lainkaan.

Vierailija
825/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Johanna tai Renny ei kumpikaan seuraa näitä ex ystäviä ja siskoa (A) ja sama toisinpäin. Johanna myös poisti kesällä muutamia instakuvia ja tägäyksiä.

Vierailija
826/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000008318487.html  Tiffany Bowne:n näkemys siitä mitä tapahtui heille.

Vierailija
827/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajo... sä muutit mun elämän 🤣🤣🤣🤣🤣 ei taaskaan pettänyt tämä sarja!!

Mikä juttu tämä on??

sai kuvan, että jaajo ois pyytänyt johannan koekuvauksiin, että oli tormannyt häneen jossakin, mutta johannan puheesta taas sai sen kuvan, että hän itse luki jonkun ilmotuksen ja päätti vaan osallistua.. tiedä sitten miten se on oikeasti mennyt

Vierailija
828/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaikutti Johanna storyissaan hieman väsyneelle. Ei ihme kun arki on yhtä menemistä ja kuitenkin jo raskaus pitkällä, ja edessä muutto toiselle mantereelle. Tiuski Myyllekin että "älä vedä". Sitten loppua kohti skarppasi että en tiedä mitään parempaa :):):)

Täh?! Miksi viimesillään olevan naisen väsymys on edes mainitsemisen arvoinen asia?

Vierailija
829/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008318487.html  Tiffany Bowne:n näkemys siitä mitä tapahtui heille.

Eiköhän toi Tiffany ollut pelkkä pistorasia Rennylle.

Vierailija
830/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalainen nainen ja tunnen itseni epänormaaliksi kun kuusikumppisellä suomalaismiehellä on suurempi tunteiden ilmaisuvoima kuin itselläni. Tarttisko terapiaa, siis minä?

Rennyllä tosin katkarapu riippuu jalkovälissä , mut massii on!! 

Vierailija
831/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus. En jaksaisi yhtään miestä joka pillittää joka välissä, myös tilanteissa joissa ei muille tulisi mieleenkään erityisesti liikuttua. Olisi raskasta elää ihmisen kanssa joka kokee perusarjenkin noin isoina tunneryöppyinä.

Vierailija
832/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Johanna tai Renny ei kumpikaan seuraa näitä ex ystäviä ja siskoa (A) ja sama toisinpäin. Johanna myös poisti kesällä muutamia instakuvia ja tägäyksiä.

Miten itse seuraat entisiä ystäviäsi? Oletko kaapin takana piilossa vai vilkuiletko postiluukusta?

Vierailija
833/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse seuraat entisiä ystäviäsi? Oletko kaapin takana piilossa vai vilkuiletko postiluukusta?

Suosin luukkua.

Vierailija
834/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on Johannan kaveri, Johanna on hänen nuorimmaisen kummi. Toisen on tuntenut lyhyen aikaa.

Nuo alkuperäiset kaasot on Johannan ystäviä tosi pitkältä ajalta, ovat luistelleet samassa joukkueessa jo lapsina. Heillä oli oma tyylikäs ydinporukkansa johon kuului M, M, P, ja Johannan sisko Ale. Nämä kaikki löytyy helposti jos jaksaa selata Johannan instaa viime kesälle. Se porukka oli juhlimassa Bulgariassa M ystävän polttareita. Johannan piti olla vastavuoroisesti hänen kaasonsa. Rennykin kommentoi alkukesästä näiden naisten someen imeliä kommenttejaan, sitten yllättäen ne loppui kuin seinään ja välit katkesi myös Johannalla..

Missään ei ole tietoa oliko Johannalla omia polttareita lainkaan.

kiitos!

Vierailija
835/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, että ehkä universumi yritti lähettää tälle parille viestejä, jotka molemmat ignoorasivat, koska "positive vibes only" Mahdollisista häävastaanottopaikoista useampi oli palanut metsäpalojen takia Ranskassa ja tuo passien varastaminen, joka meinasi sotkea suunnitelmat vihkimisen osalta Suomessa kokonaan. Myös se kova myrsky, joka meinasi sotkea suunnitelmat Airiston reissun osalta. Ehkä Johannan ei kuulunut päästä näkemään tuota paikkaa ja myös se veneen sakkaus keskellä merta. Jäin itse vaan miettimään että ehkä joku isompi voima yrittää varoittaa mutta nuo kaksi eivät kovin henkeviä ihmisiä taida olla. Vahva tunne, että tää ei tuu päättymään hyvin.

Vierailija
836/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennyn mukaan kaasojen täytyi olla perheellisiä, koska vain perheelliset voivat ymmärtää heitä ja heidän arvojaan?!

Vierailija
837/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, että ehkä universumi yritti lähettää tälle parille viestejä, jotka molemmat ignoorasivat, koska "positive vibes only" Mahdollisista häävastaanottopaikoista useampi oli palanut metsäpalojen takia Ranskassa ja tuo passien varastaminen, joka meinasi sotkea suunnitelmat vihkimisen osalta Suomessa kokonaan. Myös se kova myrsky, joka meinasi sotkea suunnitelmat Airiston reissun osalta. Ehkä Johannan ei kuulunut päästä näkemään tuota paikkaa ja myös se veneen sakkaus keskellä merta. Jäin itse vaan miettimään että ehkä joku isompi voima yrittää varoittaa mutta nuo kaksi eivät kovin henkeviä ihmisiä taida olla. Vahva tunne, että tää ei tuu päättymään hyvin.

samat ajatukset oli

Vierailija
838/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Luukaksen instatiliä äsken ja siellä kiitteli äitiään siitä, että on aina ollut hänen tukenaan ja auttanut. Ei ollut isälle kiitoksia, että ehkä Tifaanyn kertomukset Rennystä ovat enemmän totta kuin Renny haluaisi meille uskotella. Arvostaisin Rennya ehkä enemmän, jos hän kertoisi ihan rehellisesti miten huonosti on kohdellut naisia/ihmisiä aiemmin ja miten on kehittänyt itseään (jos on kehittänyt) jne. Kaipaan ehkä aina nähdä ja kuulla ihmisistä ne kasvutarinat eikä siloteltua totuutta. Positiivisuus on hyvä juttu ja olen itsekin sellainen, mutta en haluaisi silti uskotella muille, että olen aina positiivinen tai että olisin aina kohdellut kaikkia hyvin (tosiasiassahan kukaan meistä ei ole sellainen, että olisi aina kohdellut kaikkia hyvin, ihmisiä kun olemme)

Vierailija
839/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennyn mukaan kaasojen täytyi olla perheellisiä, koska vain perheelliset voivat ymmärtää heitä ja heidän arvojaan?!

niin.... ehkäpä siinä oli joku muu syy, mitä ei sopinut kameroille kertoa :D

Vierailija
840/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Luukaksen instatiliä äsken ja siellä kiitteli äitiään siitä, että on aina ollut hänen tukenaan ja auttanut. Ei ollut isälle kiitoksia, että ehkä Tifaanyn kertomukset Rennystä ovat enemmän totta kuin Renny haluaisi meille uskotella. Arvostaisin Rennya ehkä enemmän, jos hän kertoisi ihan rehellisesti miten huonosti on kohdellut naisia/ihmisiä aiemmin ja miten on kehittänyt itseään (jos on kehittänyt) jne. Kaipaan ehkä aina nähdä ja kuulla ihmisistä ne kasvutarinat eikä siloteltua totuutta. Positiivisuus on hyvä juttu ja olen itsekin sellainen, mutta en haluaisi silti uskotella muille, että olen aina positiivinen tai että olisin aina kohdellut kaikkia hyvin (tosiasiassahan kukaan meistä ei ole sellainen, että olisi aina kohdellut kaikkia hyvin, ihmisiä kun olemme)

Johtuiskohan äitienpäivästä?

Ketju on lukittu.