The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Joku sanoi aiemmin että maailma palaa ja nämä 2 käyttäytyvät kuin pahimmat kasarinousukkaat. Alkoi naurattaa se kommentti, kun katson paraikaa jaksoa jossa kävivät Prismassa ennen mökkireissua. "Ihanaa, eksoottista, voidaan harhailla kaupassa tunteja ja löydetään kaikkea kivaa!"
Kahdelle ihmiselle ruokaa kuudellasadalla. Kokonainen kana, jäätävä sisäfilemöhkäle, 6 pakettia leikkeleitä, makkaraa, lohta, juustoja.. Monta isoa kassia ruokaa. Mitä tapahtuu ylijäämälle?
Hauskinta oli ruokakassien kanssa otettujen selfieiden määrä sekä kaupassa että määränpäässä. :D
Se särähti korvaan että muut ihmiset yrittävät aina minimoida kauppareissut ja inhoavat niitä, kun he taas rakastavat kauppareissuja. Varmaan moni muukin tykkäisi jos voisi ostaa kaiken mitä käteen osuu ja enemmän, ja olla uhraamatta ajatustakaan kuitin loppusummalle. Tai sille mitä ruoille lopulta käy.
Vähän eri käydä kaupassa huonosti tienaavana yh-mutsina.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuuultaaaa, voiii rakaaaaassss, iiiihanaaaaaa.... 🤮
Tästä vois tehdä jonku Mertaranta-tyylisen remixhitin jääkiekon mm-kisoihin! Johanna vois luistella musiikkivideolla...
Ihan piristävä uutuus se saa maikkarin kaiken muun paskan vaikuttamaan lähes siedettävältä vielä vähän kun joku vetää rimaa alemmas niin Pilvi Hämäläisen ei tarvitse enää mainostaa suurmestaria vakuumipakattuna jynkkykaupan vaatteissa että saariluoma saa jokapäiväisen leipänsä
Vierailija kirjoitti:
Rennyn mukaan kaasojen täytyi olla perheellisiä, koska vain perheelliset voivat ymmärtää heitä ja heidän arvojaan?!
Siis jep! Mitä vit..a?? eli tän perusteella mun pitää heivata elämästäni lapseni kummi, lapsuuden ystävä ja tuleva kaasoni, koska hän ei ehkä voi saada lapsia koskaan. Onpas tervettä ajattelua.
Siis mulle riittäisi jo se, jos mun mies ikinäkään vihjais että joku mun rakkaista ihmisistä ei olis tervetullut MEIDÄN elämään tai ohjailis mua valitsemaan vain oikeat ja valitut kenen kanssa saa olla tekemisissä, niin se olis kyllä soronoo sorjonen!
Ihan kivaa hömppää _aluksi_ mutta nämä viimeisimmät jaksot on alkaneet rasittamaan. Renny on todella omahyväinen kaiken ylivuotavan tunteellisuuden alla. Johannan kiljuminen ja ou mai gaaaaad siis kultaaaa hokemat, aarghh. Pakkohan ne viimeiset jaksot on silti katsoa vaikka tuleekin olo että katson lähestyvää autokolaria.
Missä jaksossa se Stallone-tarina on? Meni multa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rennyn mukaan kaasojen täytyi olla perheellisiä, koska vain perheelliset voivat ymmärtää heitä ja heidän arvojaan?!
Siis jep! Mitä vit..a?? eli tän perusteella mun pitää heivata elämästäni lapseni kummi, lapsuuden ystävä ja tuleva kaasoni, koska hän ei ehkä voi saada lapsia koskaan. Onpas tervettä ajattelua.
MITÄ?? Sanoiko oikeasti tällaiset perustelut vai onko jotain spekulaatiota?? Mitäs jos lähimmässä ystäväpiirissä ei olisi ollut ketään perheellistä? Tuntuu varmaan hirveältä noista alkuuperäisistä ystävistä. Ja miten Johanna kehtaa, on ensin kysynyt heitä mutta hei, eipäs sittenkään kun Renny tai siis me halutaankin näin. Jos tuo on oikeesti mennyt noin, niin huh huh. Kuinka johdateltavissa toi Johanna oikein on? Ja kaikki sympatiat ystävien ja siskon suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksossa se Stallone-tarina on? Meni multa ohi.
Ihan ekassa tai tokassa muistelisin, alkupään jaksoissa kuitenkin. Ja joo, tarina nimenomaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten ton Rennyn englannin ääntäminen on edelleen niin suomalaista? Meinaan että sehän on asunut vuosia jenkeissäkin. Eikö se joillekin vaan tartu?
Ihan samaa mietin et ei tuo mies ainakaan kielinero oo kun ei 40 vuodessa opi lausumaan paremmin.
Ne jotka ovat olleet tekemisissä aidon narsun kanssa, tietävät.
Tässä moni kummastelee miten voi olla että ei itse tajua eristämistä, ei näe päivänselviä redflageja, uskoo ennemmin vuosi sitten tapaamaansa pappaa kuin liki koko elämänsä tunteneita ystäviään, jne.
Näin narsu toimii, uhri saatetaan kuplaan jossa tämä vakuuttuu siitä, että vain me ymmärrämme toisiamme. Siihen voi liittyä myös mielikuva, että sinä olet korvaamaton minulle, vain sinä saat minut kukoistamaan, jolla kohde sidotaan entistä tiukemmin. Kontrolloidaan ja valvotaan, mutta se naamioidaan haluksi olla koko ajan toisen kanssa kun on niin ihanaa olla yhdessä. Ystävissä nähdään epäkohtia, varoitetaan ("Koska välitän ja rakastan, tiedän ettei tätä ole helppoa ottaa vastaan, ja on oi niin vaikeaa sanoa tästä, mutta ootko ajatellut että ystävä X ei ehkä halua sun parasta...").
Jos asut eri maassa, tapaat perhettä ja ystäviä harvakseltaan, ja toisaalta 24/7 toisen kanssa, on tosi vaikea nähdä kuplan ulkopuolelle. Toisista näyttää, että miten voi olla ettet tajua. Mutta rakkauskuplan sisältä ei vaan näe. En yhtään ihmettele että jotkut kommentoivat, kuinka ko. sarja triggeröi...
Jos ei ole ollut narsistin kanssa lähisuhteessa, ei tiedä, miten sitä alkaa käyttäytyä itselleen epätyypillisesti sen manipulaation alla. (Kaasot, myötäily). Olin ollut vasta 2 kk yhdessä narsistin kanssa, kun paras ystäväni ihmetteli, mitä ihmettä mulle on tapahtunut, kun aina olen ollut itsenäinen ihminen, joka osaa pitää puolensa. No, en osannut sillä hetkellä, kompassi oli ihan sekaisin. Narsisti lähettää ikään kuin jotain häirintäsignaalia eivätkä vaistot ja mieli toimi normaalisti.
Ja eiliseltä kaksi vaaranmerkkiä lisää. Narsisti ignooraa juhlapäiväsi. Johanna sanoi jossain jaksossa, että on hänen nimppari niin Renny ei reagoi oikein mitenkään. Sitten Johanna itse alkaa hyvitellä, että ei se mitään, ei hänkään itse juhli sitä koskaan mitenkään. Tolla siirapilla ja hemmottelulla olisi luullut keksivän lennosta jotain.
Ig-lässytysketjussa oli viesti, että R ei reagoi Johannan synttärinä, vaikka muulloin lässyttää joka postaukseen. Ja että Johanna sitten yritti itse leoerrellä Rennyn postaukseen.
Bonuksena R taisi ilmeisesti pilata asiat niin, että J ei saanut polttareita lainkaan.
Renny halusi jopa mukaan suunnittelemaan rouvan hääpuvun. Ei ihme että se oli niin, kröhöm, näyttävä.
Johanna on tosi sovittelevan ja miellyttämishaluisen oloinen. Valtasuhteet tuossa liitossa on aika selvät. Yli 30 vuotta enemmän elämänkokemusta, on nähty maailmaa ja ollaan kuuluisia elokuvaohjaajia, on sitä ja tätä. Tottakai Renni vie ja päättää ja Johanna myötäilee että joo rakas, näin me just ajatellaan. 😟
Täälläkin eräs jolla n-tutka laulaa! Tuohon sabluunaan kuuluu vielä se, että jos ystävät kummastelevat saati varoittavat, silloin n-ihminen saa asian käännettyä niin että he ovat kateellisia, eivätkä voi koskaan ymmärtää mitä erityistä meillä on...
Johanna laittou ystävänpäivänä ig-tarinan, joka meni jotensakin näin: "kiitos aidot ystäväni jotka todella haluavat parastani, ja ovat oikeasti aina tukenani"
Näin siinä selvän kädenjäljen, että on syötetty ajatus niistä ystävistä jotka eivät haluakaan että Johanna on onnellinen ja eivät aidosti tue häntä.
Tuo tavoite kansainvälisestä näyttelijänurasta on ihan toisen ihmisen istuttama haave. En usko että Johanna olisi itse alkanut tuollaista omineen haikailemaan, tai että hakiessaan Luokkakokoukseen avustajaksi olisi tavoitellut muuta kuin hauskaa kertaluontoista kokemusta. Mutta näin saadaan sidottua tiukemmin, koska ilman Reniä tuo haave ei voisi mitenkään toteutua.
mun kaveri pakottaa tätä sarjaa koko ajan instassa. ihanaa aitoa rakkaus voittaa blaa blaa blaa. katsoin pari jaksoa ja en nähnyt mitään aitoa tai ihanaa vaan ukkelin piirittämässä tynnyrissä kasvanutta tyttöä, jolle kaikki on uutta ja maailman siisteintä. kaiken lisäksi ukko mankuu ja itkee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Perusteliko oikeasti näin vai onko tää joku spekulaatio? :0
Voisiko jotain päätellä siitä, että omien sanojensa mukaan kukaan Rennyn lukuisista naisista ei ole ikinä jättänyt häntä, vaan hän on päättänyt kaikki suhteensa.
Vielä pitäisi tulla 5 jakson satsi. Saadaan varmaan superit vauvauutiset.
Katsoin viisi jaksoa putkeen niin suunnilleen toisessa jaksossa alkoi jo ärsyttämään Johannan nauru. Ja sitä riitti.