The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Miksei Refugesta ollu mitää...
Kyllä on taas mahtavia kommentteja,kannattais vaan miettiä onko ite niin täydellisen näköinen jne.törkeetä ulkonäön kyyläämistä, hävetkää🤮
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomion Johannan lysähtäneeseen ryhtiin, mennyt enemmän hartiat kasaan. Tuollainen ei kyllä anna itsevarmaa vaikutelmaa. Eikös hän ole harrastanut urheilua lapsesta lähtien? Nyt tyttö hyvä selkä suoraksi, 30 vuotiaana ei sovi olla emännänkyttyrässä!
Ehkä nuo rinnat painaa ryhdin alas? Tuossa sinisessä mekossa huomaa että tissit roikkuu napaan asti! Olen tyytyväinen kun itse olen nelikymppinen ja saanut lapsia ja rinnat on normaalit pienehköt terhakkaat ja vieläkin vähän alle kainaloiden tasolla. En ikinä haluaisi tuollaisia rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomion Johannan lysähtäneeseen ryhtiin, mennyt enemmän hartiat kasaan. Tuollainen ei kyllä anna itsevarmaa vaikutelmaa. Eikös hän ole harrastanut urheilua lapsesta lähtien? Nyt tyttö hyvä selkä suoraksi, 30 vuotiaana ei sovi olla emännänkyttyrässä!
Ehkä nuo rinnat painaa ryhdin alas? Tuossa sinisessä mekossa huomaa että tissit roikkuu napaan asti! Olen tyytyväinen kun itse olen nelikymppinen ja saanut lapsia ja rinnat on normaalit pienehköt terhakkaat ja vieläkin vähän alle kainaloiden tasolla. En ikinä haluaisi tuollaisia rintoja.
Johannan silikonitissit valahtanu tosi alas. Silikonitkaan ei tuo ryhtiä, jos oma kudos venynyt ja venyvää sorttia. Johannan rinnat tarvitsisivat kohotuksen ja uudet implantit. En ymmärrä, miksi Johanna käyttää tuommoista mekkoa. Tuossa korostuu rintojen riippuminen.
Johanna on epäonnistunut vaatetuksessa. Sinisen mekon yläosa korostaa leveitä hartioita ja riippuvia silikonitissejä. Maha näyttää myös isolta. Asu olisi voinut vatsan kohdalta olla väljä ja ilman vyötä.
Nuori ja todella hoikka pystyrintainen Madeleine näyttää Johannan vastakohdalta tuon huonosti istuvan koltun ansiosta. Mutta Jossulla ei nyt varmasti ole aikaa satsata vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Liekö J:llä masennuksen oireita kun nuorempia Renin ympärillä?
Johanna on niin ulkonäkökeskeinen ja jossain luki, että hänellä on ollut syömishäiriöitä. Tuon ulkonäkökeskeisyyden vuoksi ottanut täytettä huuliin ja nuo implantit, jotka nyt roikkuu. Tuo maailma, missä Renny pyörii, ei ole helppo yli 30-vuotiaalle, synnytyksissä rupsahtaneelle, jos on itsetunto-ongelmaa. Toivottavasti Johannalla on itsetunto kunnossa pinnallisessa maailmassa, jossa merkitsee vain kauneus ja nuoruus.
Kyllä on törkeää verrata juuri synnyttänyttä ja imettävää äitiä stailattuun näyttelijään, eikö enää mitään muuta keksitä, uskomatonta.No, näinhän se on ,että kommentoija on joku hirrestä repäisty onneton ruppana, joka pönkittää omaa egoa toisia haukkumalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on törkeää verrata juuri synnyttänyttä ja imettävää äitiä stailattuun näyttelijään, eikö enää mitään muuta keksitä, uskomatonta.No, näinhän se on ,että kommentoija on joku hirrestä repäisty onneton ruppana, joka pönkittää omaa egoa toisia haukkumalla.
Stailattu se Johannakin on. Se ei vaan nyt onnistunut. Kyllähän aina naisten tyylejä vertaillaan paremmissakin piireissä kuten linnan juhlissa. Kuka onnistui ja kuka ei. Ja mitä höpiset, että joku kommentoija pönkittää egoaan, täällä kirjoitetaan nimettömänä. Hänhän kehuu tuon näyttelijättären ulkonäköä, mikä kieltämättä on upea. Ja täällä on useita kirjoittajia. Tuskin se sinäkään mikään ruusu olet, kun palstalla aina äreänä. Olet varmaan joku Jossun perheestä, kun saat kilarit jo siitäkin, jos joku ei tykkää Jossun mekosta. Jokainen näkee, että mekko ei istu. Hartiat kuin ladon ovilta näyttävät, tissit riippuu, ei vyötäröä ja vatsa on pyöreä. Toisellaisella asuvalinnalla kaikki nuo huonot puolet olisi saanut peitettyä.
Rennystä huomaa, että hän on maailman mies. Aina rento, sujuva, luonnollinen ja oma itsensä. Kaikissa tilanteissa. Komea, ikäisekseen hyvässä kunnossa eikä tuo elokuvaohjaajan ammatti mitenkään himmennä häntä. Johanna on kyllä onnen nainen, kun Rennyn sai. Toivottavasti eivät eroa, kun Renny on aina kyllästynyt viimeistään viidessä vuodessa.
Odotan jo sitä, milloin Rennyn perheeseen syntyy kolmas lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna seisoi vierellä ja Renny niin kehui tuota näyttelijätärtä. Että todella kaunis, lahjakas, huumorintajuinen jne. Tissit aika hyvin myös esillä joka kuvassa. Mutta nuoret ja terhakat pystytissit tietenkin myy.
Etkö itse pysty kehumaan ja antamaan tunnustusta vastakkaisen sukupuolen edustajalle, ilman seksuaalista kiihotusta ja kimppuun hyökkäämistä?
Onhan tuo aivan äärimmäisen epäonnistunut asuvalinta Johannalta. Hän on ihan normi vaatteissa näyttänyt paljon tyylikkäämmältä kuin tässä mekossa.
Ensi kerralla siis liikkeeseen ja osaavan pukijan katsomaan mikä pukee. Yhtenä hyvänä esimerkkinä siitä mitä on tyylikäs pukeutuminen on mielestäni Kaija Koon linnan juhla-asu 2012 vuonna. Puku korostaa Kaijan vartalon parhaita puolia ihan uskomattoman hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinäkin jo siellä alimmalla tasolla, haukut jonkun naisen rintoja :o Uskoisin, että Johanna Harlin ei ikinä haluaisi vajota noin alhaalle.
Voin kuvitella, miten teennäinen olet, kun jonkun ystäväsi rinnat alkavat roikkua....ja ajatus silti kulkee tuolla tavalla, ilkeästi ja ivallisesti. Ja sinä olet niin aito ja ihana.
Tää on ilmeisesti taas se sama rintojen tiiraaja, joka täällä usein niitä kommentoi, sairas tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ilmeisesti taas se sama rintojen tiiraaja, joka täällä usein niitä kommentoi, sairas tyyppi.
Veikkaan, ettei ole ainut rintojen tiiraajaa tässä maailmassa. Joten lopeta palstalaisten manipulointi. Jokainen tiiraa mitä tiiraa.
Rennyn on pakko muuttaa työkuvioiden takia takaisin Losiin. Ei varmasti pysy uskollisena siellä kun joka nurkan takaa ilmestyy kymmenen näyttelijäksi pyrkivää naista lepertelemään.
Miksi nämä Harlinit nyt niin ihmeellisiä ovat tuon yhden palstahermoilijan mielestä, ettei sai Johannan asusta sanoa mitään. Kyllä Jossulla on monesti ollut kauniita asuja, mutta nyt tuo väri ei sovi yhtään. Liian kirkas sähkönsininen. Korostuu valvominen ja rypyt silmien alueella. Kaula on peitossa, mikä Johannassa kaunista. Nyt kaula näyttää lyhyeltä. Rinnoissa näkyy vain se osa, mistä huomaa pahan roikkumisen. Vyötärö ei ole palautunut. Johanna on tasapaksu ja vatsan alue tosiaan pullottaa. Tuohon alueeseen kiinnitetty vyöllä huomiota. En keksi tuosta asusta mitään hyvää. Meikki on kaunis kyllä, mutta ei onnistu peittämään Johannan tosi väsynyttä ilmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna seisoi vierellä ja Renny niin kehui tuota näyttelijätärtä. Että todella kaunis, lahjakas, huumorintajuinen jne. Tissit aika hyvin myös esillä joka kuvassa. Mutta nuoret ja terhakat pystytissit tietenkin myy.
Noin se manipulointi ja alaspainaminen toimii..
Renny on aina pettänyt ja pettää nytkin kunhan tilaisuus tulee.
Mikä päsmäri täällä muka eroa on vuosia povannut. Ovatko nuo olleet naimisissakaan edes paria vuotta vielä?