The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Olipas hauskasti sanottu tuo MYSSYN TYHJYYS, sitä täällä monesti havaitsee.Ohhoh,nyt sentään Rennystä ei arvosteltu kummempia, mutta Johanna oli teennäinen. Ei sen teennäisempi kuin muutkaan, jotka joutuvat kuvatuksi joka suunnasta, kuinkahan teennäinen sä ite olisit🤪
Renny Harlin on uros-kotka, joka vain porskuttaa vaikka täällä joku omalaatuisen psyykeen omaava jaksaa jo toista vuotta haukkua kuin kunnon stalkkeri - vai onko peräti kolmas vuosi menossa?
Onko kyseinen ihminen töissä vai kotonako rustaa näitä Johannan ja Rennyn haukkumaviestejä?
Nyt on Renskalla antava kuva pääosanesittäjä naisesta instastoorissa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin samaa ja Geenaa muistutti nuorena.
Vaimo raahattu lapsivuoteelta pönöttämään ukkonsa viereen. Raskausvatsakin näkyy selvästi sinisen mekon alta. Sininen mekko ja varpaankynnet: meille syntyi poika🤣 Ukollakin naama niin turvoksissa, että pahaa tekee.
Iltapuvun kanssa EI paljaita varpaita.
Netissä voi lukea eräänkin arvostelun tästä Rennyn raivokkaasti instassa puffaamasta elokuvasta.
Kriitikko kuvailee Rennyä matkamies-ohjaajaksi, eikä kriitikko tiedä yhtäkään ohjaajaa, joka olisi tehnyt niin paljon floppeja, ja jota niin paljon arvosteltu kuin Harlin.
Ilmeisesti Harlin tyrkytti itse itsensä ohjaamaan tämän Strangers elokuvasarjan.
Kovasti näyttää Rennyllä olevan hinku takaisin inhoamaansa Hollywoodin. Harlinithan eivät edes halunneet muuttaa Losiin, koska kaupunki on niin pinnallinen, eikä vastaa heidän arvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka onkaan?
Hän on näyttelijä, ja edellinen kommentoi Losiin muuttoa, perhe ei asu Losissa.
Vierailija kirjoitti:
Renny Harlin on uros-kotka, joka vain porskuttaa vaikka täällä joku omalaatuisen psyykeen omaava jaksaa jo toista vuotta haukkua kuin kunnon stalkkeri - vai onko peräti kolmas vuosi menossa?
Onko kyseinen ihminen töissä vai kotonako rustaa näitä Johannan ja Rennyn haukkumaviestejä?
Eli sinä olet se töissä palstoilla roikkuja, noloa?!
Vierailija kirjoitti:
Hän on näyttelijä, ja edellinen kommentoi Losiin muuttoa, perhe ei asu Losissa.
Nimi? Minulla ei ole IG:tä
Nykyään voi olla paljaat varpaat, seuraappa muitakin julkimoita jne., niin ei muutaman remmin korkkareihin sukkia laiteta. Kyllä oli pariskunta upea ilmestys, tottakai pieni vatsa voi juuri vauvan saaneella näkyäkin, miksi se pitäisi peittää. Ai, niin, sä taisit olla se lapseton päsmäri.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo raahattu lapsivuoteelta pönöttämään ukkonsa viereen. Raskausvatsakin näkyy selvästi sinisen mekon alta. Sininen mekko ja varpaankynnet: meille syntyi poika🤣 Ukollakin naama niin turvoksissa, että pahaa tekee.
Erittäin kliseinen pariskunta😆😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Director Renny Harlin with his wife Johanna Harlin attend the Lionsgate world premiere of 'The Strangers: Chapter 1' at Regal DTLA in Los Angeles, California, USA, on Wednesday, May 8, 2024.
Yök miten teennäinen Jossu on tuossa videolla. Renny on sentään oma itsensä.
😂😂😂 pikkurouva joka osasi sanoa yhden sanan BOY! 🤦 Renny halusi ilmaista olevansa onnellinen isä, Johanna näytti rinnallaan täydeltä tyhjäpäältä!
Taitaa olla todellinen tyhjäpää siellä kommenteista päätellen...
Eipä tuo tilanne mikään Jossun kyselytunti ollutkaan, joten ihan turhaan taas moitit...
Next, director Renny Harlin talks about his new movie, The Strangers: Chapter 1. He talks about his history doing horror films and the guys discuss the art of building suspense. Renny also shares memories working with Sylvester Stallone and creating the iconic Cliffhanger opening. He also picks the movie death hes most proud of and working with Andrew Dice Clay in The Adventures of Ford Fairlane.
Voi myssyn tyhjyys :D Synnytys taitaa kuules olla aikalailla onnenkauppaa, eikä siihen pysty itse vaikuttamaan. Joillain on tosi helppoa, kun taas toiset käyvät läpi vähintäänkin pienen helvetin, kymmenine tikkeineen, kohdunrepeämisineen ja hengenvaarallisine verenvuotoineen, puudutuskin saattaa mennä täysin pieleen.
Jos minulla kävi mieletön tuuri, niin olen vain todella onnellinen, kun olen kuullut ihan järkyttäviä kauhukertomuksia, kuten tuo, josta mainitsin. Minulla ei ole tähän kohtaamaani armoon osaa eikä arpaa.
Ja jos et tajunnut sitäkään, että tarkoitin, kuinka ihana voi pieni runsashiuksinen ja vaivalla saatu peikkopoika olla kaikessa suloisuudessaan, niin en voi sinua auttaa. Vaikutat hyvin pahalta ja ivalliselta ihmiseltä, kuten te kaikki Harlinien haukkujat.