Kukaan ei kehunut kuinka siistiä oli vaikka raadoin koko joulun kuin orja
Tein ison joulusiivouksen ja miehenkin vanhemmat vain kävelivät sisään laput silmillä ja istuivat valmiiseen pöytään.
Kommentit (18)
No niin, kannattiko? Varmaan raadat ensi joulunakin, koska pitää?
Kommentoitko itse tuollaista asiaa kun menet kyläilemään? Itse ainakaan en.
Talon isäntä tarjosi drinkit ja sai heti kiitokset. Ap murjotti 2 tuntia vessassa.
Olisi ne kaikki räyhänneet epäsiisteydestä jos et olisi siivonnut, palkkiosi oli siis tässä
Jouluhan on vasta alkanut. Et mitenkään ole vielä voinut siivota "koko joulua".
Valittivatko jostain huomaamastaan "viasta tai puutteesta".
Löysivätkö pölyhiukkasen kattolampusta tai sukista, jotka mies oli jättänyt keskelle lattiaa..
Itse alan olla kypsä siihen, että mies sotkee paikkoja minkä ehtii, ja valittaa ettei kehtaa kutsua meille vieraita kun on niin paha siivo.
Tänä jouluna järjestin kaiken yksin. Ostin ja paketoin kaikki lahjatkin. Mied kiitteli siitä kaikesta motkottamalla lelusta, jonka lapsi oli jättänyt keittiön pöydälle.
Jos ei enää jatkossa. Siivoaa ajoissa ennen juhlapyhiä, vähän kerrallaan. Ja kertoo muille siivouksesta ja vaivasta. Kuka siivoaa miehen vanhempien vuoksi, laita mies siivoamaan silloin.
Vieraat pitävät itsestään selvyytenä, että teillä on siistiä.
Jos olisit jättänyt siivomatta niin sitten olisi mielessä ainakin puistateltu. Hyi, kun on likaista.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoitko itse tuollaista asiaa kun menet kyläilemään? Itse ainakaan en.
Ei ole mitenkään erikoista kehua toisen kotia kauniiksi tai viihtyisäksi. Yleensä sen kauneuden ja viihtyisyyden huomaa parhaiten silloin kun on siivottu.
Jätä seuraavalla kerralla vieraat kutsumatta ja keskittykää lepoon ja ruokaan. Niin meillä tehdään eikä ole stressiä. Kaikilla on kivaa.
Meille tuli vieraita mutta yllättyivät kun ei ollut mitään päydässä. Lähtivät äkkiä kotiin koska sanoin etten jaksanut laittaa ruokaa kiittämättömille ihmisille.
Yhyy.. Kannattiko raataa? Tuon voi tehdä milloin vaan. Helmikuussa, maaliskuussa, syyskuussa...
Oisko kaikki ollu oikein jos olisivat kehuneet. Olist silti ollut se joka raatoi yksin. Kehut eivät sitä asiaa olisi muuttanut.
Minä skippasin siivoukset. Kaksi aikuista poikaa, niin ruoka on pääosassa.
Ensimmäisestä siisteyskommentista pääsee mattotalkoisiin.
Joulu-uhriutuja vauhdissa. Relaa.
Mitä vieraiden olisi pitänyt sanoa?