Alkanut näkyä Tinderissä ”toivoisin että painat vähemmän kuin minä”. Tai sitten ”84kg-10kg vähintään”. Pidätkö asiallisena?
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
”Vähintään 84kg-10kg”. En ymmärrä. 10kg on aika anorektinen tai vauva. Vai onko tuon tarkoitus olla miinusmerkki? Minkä takia pitää laittaa lasku eikä vaan se 74kg? Eli pitääkö tuossa siis painaa vähintään 74kg? Vai tarkoitetaanko kuitenkin enintään 74kg. Voisiko vielä laittaa vaikeasti tulkittavamman tekstin. ”Painoa saisi olla täsmälleen 100-80*3:6+9.”
Naiset ilmoittaa oman pituutensa ja plus sentit vähintään miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole tinderissä. Tuossakin on taas se sama porsaanreikä kuin edellisissäkin painoilmoituksissa: pituutta ei mainita. Ja jos kumppaniehdokkaan painokriteerien kirjoittaminen omaan bioon on vähän idioottimaista, niin tuollainen outo lasku jossa ei ole mitään järkeä on vielä typerämpää. Miehet, ottakaa silmä käteen ja katsokaa kuvasta miltä kroppa näyttää. Jos kokovartalokuvaa ei ole niin harmi, mutta ei se yksi tapaaminen nyt niin hirveä voi olla vaikka deitti osoittautuisikin ihanteitasi suuremmaksi.
Naiset piilottelevat painoaan profiilikuvissa ja kyllä se vaan on perseestä mennä turhaan treffeille, kun toinen ei näytä yhtään siltä mitä odotti. En tiedä onko sinusta sitten ihan ok viettää aikaa treffeillä, jonne tulee ihan mitä sattuu eikä sitä miestä joka oli profiilissa.
Mikä estää ottamasta videopuhelua ennen treffejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies etsii urheilullista naista niin se lähes aina tarkoittaa laihaa/hoikkaa. :D
Sinänsä hämmentävää, koska joskus se ylipainoinen on paljon urheilullisempi kuin hoikka.
Mullekin kerran joku puolituttu sanoi, että "sä varmaan liikut tosi paljon!". Joo. Sohvan ja jääkapin väliä. Välillä käyn kävelemässä. :D
Miksi miehet ei vaan suoraan sano, että toiveissa on hoikka kumppani?
Just yks 55kg kaverini kertoi käyneensä verikokeissa ja oli kolesterolit ja verenpaineet korkealla. Eli ns. laiha läski. Hän ei koskaan hikiurheile, ja sanoi, ettei esimerkiksi jaksaisi juosta ollenkaan. Mut on siis sopusuhtainen ja hyvännäköinen.
Minä olen häntä hoikemman näköinen ja ulkonäöllisesti aika samaa tasoa varmaan, mutta urheilen paljon ja joskus aika koviakin treenejä, olen nuorena urheillut enemmänkin. Painan 60kg (ollaan kaverin kanssa samanpituisia). Mulla on veriarvot kunnossa.
En koskaan vetäisi oikealle yhtäkään miestä, jonka kriteerinä on paino missään muodossa. Terveelliset elämäntavat ja urheilullisuus toki voi olla, mutten vetänyt oikealle niitäkään, jotka noita juttuja korosti, koska ovat varmaan jotain äärimmäisen askeettisia, ja mä tykkään ottaa rennostikin välillä. Oikealle menee ne, joista käy ilmi, että itse ovat urheilullisia ja kyllä sen nyt kuvista näkee, onko joku rapajuoppo sohvaperuna, ja jutellessa yleensä puhutaan, miten vapaa-aikaa viettää, joten siitä voi päätellä. Ei tarvi toiselle kriteerejä kirjottaa.
Mikä minimipituus sinulla on vaatimuksena miehelle?
En ole sellaista koskaan tinderiin asettanut, enkä ole kysellyt pituuksia miehiltä, joilla sitä ei profiilissa lue. Olen itse 165cm, että aika epätodennäköistä olisi, että mies olisi mua lyhyempi. Olen seurustellut sekä 190cm että 172cm miehen kanssa, ettei ole oleellinen juttu. Ulkonäöllisesti mulle on tärkeämpää, että mies on vahvan oloinen, eli jos mun käsivarret olis hänen käsivarsia paksummat, niin se olisi ongelma.
P.S. Musta se on ihan ymmärrettävää, että pitkät naiset haluavat tietää miehen pituuden. Uskon, ettei useimmat miehetkään halua, että nainen olisi heitä pidempi, joten silloin on varmasti puolin ja toisin hyvä kertoa ennen tapaamista, että minkä pituisia ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Vähintään 84kg-10kg”. En ymmärrä. 10kg on aika anorektinen tai vauva. Vai onko tuon tarkoitus olla miinusmerkki? Minkä takia pitää laittaa lasku eikä vaan se 74kg? Eli pitääkö tuossa siis painaa vähintään 74kg? Vai tarkoitetaanko kuitenkin enintään 74kg. Voisiko vielä laittaa vaikeasti tulkittavamman tekstin. ”Painoa saisi olla täsmälleen 100-80*3:6+9.”
Oliko toi sun profiili? Meinaan melkein yhtä sekavaa tekstiä sulla..
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kriteeri kaventaa tarjolla olevien määrää. Ei ne pari kiloa tai senttiä oikeasti sitten vaikutakaan, kun Se Oikea osuu kohdalle.
Pistämällä tuollaisia vaatimuksia profiilin ohittaa usein myös sellaiset, jotka nämä kriteerit täyttävät.
Entä merkitseekö 20-50 kg? Taitaapa merkitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti 165cm, mutta Tinderiin laitan 185cm. Jos nainen ihmettelee pituutta, niin sanon että ilmoituksessa oli kirjoitusvirhe.
Minä taputan sinua hellästi päälaelle ja kerron, jos sinulla on päälaella kalju kohta. Sitten voin kumartua ja antaa otsallesi suukon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ilmoittaa mitä?? Oman pituutensa ja plus sentit? Mitähän tääkin nyt tarkoittaa?
Ja juu, en edes harkitsisi swaippaavani oikealle miestä, joka ei tuon selkeämmin osaa itseään ilmaista.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole tinderissä. Tuossakin on taas se sama porsaanreikä kuin edellisissäkin painoilmoituksissa: pituutta ei mainita. Ja jos kumppaniehdokkaan painokriteerien kirjoittaminen omaan bioon on vähän idioottimaista, niin tuollainen outo lasku jossa ei ole mitään järkeä on vielä typerämpää. Miehet, ottakaa silmä käteen ja katsokaa kuvasta miltä kroppa näyttää. Jos kokovartalokuvaa ei ole niin harmi, mutta ei se yksi tapaaminen nyt niin hirveä voi olla vaikka deitti osoittautuisikin ihanteitasi suuremmaksi.
Naiset piilottelevat painoaan profiilikuvissa ja kyllä se vaan on perseestä mennä turhaan treffeille, kun toinen ei näytä yhtään siltä mitä odotti. En tiedä onko sinusta sitten ihan ok viettää aikaa treffeillä, jonne tulee ihan mitä sattuu eikä sitä miestä joka oli profiilissa.
Eipä ne miehetkään läheskään aina näytä siltä, mitä profiilikuvat antoivat ymmärtää. Olen ottanut sen asenteen, että tämä on yksi Tinderin ja ylipäänsä nettideittailun huonoja puolia, jolle minä en vaan mitään mahda. Senpä takia en lähde koskaan treffeille, jos toisen ulkonäkö on ainoa asia mikä hänessä minua kiinnostaa. Jos taas mies vaikuttaa juttujensa perusteella kiinnostavalta ja miellyttävältä, voin ihan hyvin lähteä treffeille katsomaan, osuuko meillä jutut yhteen livenäkin. Ei ole minusta mikään ylitsepääsemätön vaiva. Ja jos olisi, siirtyisin pois nettideiteistä ja keskittyisin etsimään seuraa netin ulkopuolella. Silloin ei ainakaan tulisi ulkonäön suhteen yllätyksiä. 🙂
-eri
Ei noista toiveista ole edes mitään hyötyä. Minunkin Tinder-profiilissani lukee: "etsin miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia" sekä "en tupakoi, enkä voi sietää tupakointia". Silti saan jatkuvasti tykkäyksiä miehiltä, jotka tupakoivat ja/tai joilla on pieniä lapsia.
Vähintään 84-10 kiloa? Mikäli nainen toivoo miehen painavan vähintään 74 kiloa, niin olettaisin suurimman osan täyttävän tuon kriteerin. Mikäli taas mies toivoo naiselta jotain vähimmäispainoa, niin varsin erikoinen toive sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne miehetkään läheskään aina näytä siltä, mitä profiilikuvat antoivat ymmärtää. Olen ottanut sen asenteen, että tämä on yksi Tinderin ja ylipäänsä nettideittailun huonoja puolia, jolle minä en vaan mitään mahda. Senpä takia en lähde koskaan treffeille, jos toisen ulkonäkö on ainoa asia mikä hänessä minua kiinnostaa. Jos taas mies vaikuttaa juttujensa perusteella kiinnostavalta ja miellyttävältä, voin ihan hyvin lähteä treffeille katsomaan, osuuko meillä jutut yhteen livenäkin. Ei ole minusta mikään ylitsepääsemätön vaiva. Ja jos olisi, siirtyisin pois nettideiteistä ja keskittyisin etsimään seuraa netin ulkopuolella. Silloin ei ainakaan tulisi ulkonäön suhteen yllätyksiä. 🙂
-eri
Itselläni oli kiikarissa 35-43v miehet ja voin sanoa, että aika järjestään on 10v vanhoja kuvia. Hiusten määrä livenä on ihan eri kuin kuvissa ja vatsanseutukin selkeästi pyöristynyt. Ja samaan hengenvetoon haluan sanoa, ettei hiusten pakeneminen tai dadbod ole ongelma. Ihmettelen vain, että miksei voi rehellisesti laittaa todellisuutta vastaavaa kuvaa. Selviäähän se totuus sitten treffeillä kuitenkin, eli jos naiselle nuo olisi kynnyskysymyksiä, homma kaatuisi kuitenkin sitten.
Omat kuvani oli kaikki vuoden sisään otettuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei noista toiveista ole edes mitään hyötyä. Minunkin Tinder-profiilissani lukee: "etsin miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia" sekä "en tupakoi, enkä voi sietää tupakointia". Silti saan jatkuvasti tykkäyksiä miehiltä, jotka tupakoivat ja/tai joilla on pieniä lapsia.
Sovellus, kun näyttää saamiesi tykkäysten määrä ja jos tykkäykset jäävät muutamaan, niin moniko jaksaa tuhlata aikaa profiilien lukemiseen? Pk-seudulla satoja käyttäjiä ja jos olet saanut tykkäyksen alle prosentilta, niin helpompi heittää kaikki oikealle. Osa saamistasi tykkäyksistä kun ei ole oman kilometri- tai ikähaun puitteissa olevilta.
Onneksi miehet eivät ole ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehet eivät ole ylipainoisia.
Toisaalta ap:n tarina ei kerro osapuolten sukupuolista mitään. Itse olen lähestynyt asiaa Tinderissä tai vastaavissa palveluissa, että kriteerien sijasta kerron mahdollisimman paljon itsestäni. Muiden profiilista sitten saan osan kriteereistäni selville ja tutustuessa yleensä selviää loput.
Asiallista mun mielestä. Ehkä koska painan 50kg toisin kuin joku 90kg
Miehillä ei ole edes mitään käsitystä naisten painosta jollei se nyt ihan ilmiselvää ylipainoa ole. Mua on veikattu jopa alle 50-kiloiseksi, olen melkein 60 kg eli lähentelen ylipainoa.... Olen 163 cm.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole edes mitään käsitystä naisten painosta jollei se nyt ihan ilmiselvää ylipainoa ole. Mua on veikattu jopa alle 50-kiloiseksi, olen melkein 60 kg eli lähentelen ylipainoa.... Olen 163 cm.
Toisaalta mitä merkitystä sillä numeraalisella lukemalla on? Ellei toinen vetoa, niin ei se tilanne muutu tietämällä paino lukuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder!? Kuka terve päinen sitä käyttää??Sairasta lihamarkkinaa, pervojen temmellyskenttä ja yhä hullummaksi menee näiden vaatimusten kanssa: pituus, paino, munan pituus, pilden koko, annat anusta, nieletkö, otatko suihin…🤣🤣
Kaikki hyvät ystäväni ovat löytäneet ihan normaalit parisuhteet mukavien ihmisten kanssa Tinderin kautta. Itse en löytänyt suhdetta mutta en myöskään kohdannut yhtään asiattomuuksia tai kriteerilistoja. En tiedä onko Suomessa sitten tuollainen meno? Itse asun Keski-Euroopassa.
Täällä pk-seudulla ainakin tulee tosi paljon törkeitä ehdotuksia. Kuitenkin karsin paidattomat yms asiattomat heti alkuunsa. Todella vaikea löytää mitään kunnollista, vaikka miehiä on kuin merenmutaa. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta mitä merkitystä sillä numeraalisella lukemalla on? Ellei toinen vetoa, niin ei se tilanne muutu tietämällä paino lukuina.
No ei sillä olekaan normaaleille ihmisille. Mutta sitten tulee vastaan näitä sankareita, jotka sanoo "naisen tulee painaa alle 50 kg" ja kuvittelevat 55 kiloisen naisen olevan jo ylipainoinen.
Mikä minimipituus sinulla on vaatimuksena miehelle?