Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkanut näkyä Tinderissä ”toivoisin että painat vähemmän kuin minä”. Tai sitten ”84kg-10kg vähintään”. Pidätkö asiallisena?

Vierailija
19.04.2022 |

Miten on

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän yksinkertaisena ihmistä, joka laittaa kilogramman tarkkuudella toiveen kumppanista. 85 kiloinenko ei kelpaa, mutta 84 olis ok?

179cm ei kelpaa mutta 180cm kelpaa LOL

Vierailija
42/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulkitsen tuon laskutoimituksen niin, että ukko itse on tuon 84 kg ja haluaa akan, joka on vähintään 10 kg kevyempi. Saahan sitä tietysti toivoa, kukin on vastuussa sitten pettymyksestään, jos toiveet paljastuvatkin mahdottomiksi.

Vaikea on noin laihaa löytää aikuisista naisista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, joilla on kriteerit naiselle, ovat sikoja. N34

Äläpä palstapeikko leiki naista.

Vierailija
44/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti 165cm, mutta Tinderiin laitan 185cm. Jos nainen ihmettelee pituutta, niin sanon että ilmoituksessa oli kirjoitusvirhe.

Vierailija
45/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä tuo edes tarkoittaa? 84kg - 10kg vähintään? 😂

Vierailija
46/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan ok. Toki voi tulla ikävänä yllätyksenä, että paino helposti vaihtelee elämän aikana.

Mutta ylipäänsä menee mielestäni samaan kategoriaan kuin se, että itse toivoisin miestä, joka olisi vähintään pari senttiä minua pidempi. Saa sitä kriteerejä olla.

Vierailija
47/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ikävä tunne tulee eritellyistä paino/pituusvaatimuksista. Sama fiilis tulisi kyllä jos vaadittaisiin tiettyä älykkyysosamäärää. En tiedä mikä siinä tarkalleen on - ehkä se, että ihmissuhteissa sitä haluaa tuntea itsensä yksilöksi eikä luvuksi joka joko kelpaa tai ei kelpaa.

En todellakaan tarkoita, etteikö ulkonäöllä saisi olla merkitystä kumppaninhaussa. Useimmille meistä sillä on, eikä siinä ole mitään pahaa niin kauan kuin kohtelee niitä omasta mielestään ei niin viehättäviäkin ihmisiä ihmisinä. Ehkä toiveet toisen ulkonäköön liittyen voisi ilmaista jotenkin hienovaraisemmin?

Toisaalta vaikka itse näen tuollaiset vaatimukset juntteina, ehkä on olemassa ihmistyyppi joka arvostaa tällaista rehellistä tehokkuutta. Jospa he sitten löytävät toisensa.

Vierailija
48/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies etsii urheilullista naista niin se lähes aina tarkoittaa laihaa/hoikkaa. :D

Sinänsä hämmentävää, koska joskus se ylipainoinen on paljon urheilullisempi kuin hoikka.

Mullekin kerran joku puolituttu sanoi, että "sä varmaan liikut tosi paljon!". Joo. Sohvan ja jääkapin väliä. Välillä käyn kävelemässä. :D

Miksi miehet ei vaan suoraan sano, että toiveissa on hoikka kumppani?

Vierailija
49/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulkitsen tuon laskutoimituksen niin, että ukko itse on tuon 84 kg ja haluaa akan, joka on vähintään 10 kg kevyempi. Saahan sitä tietysti toivoa, kukin on vastuussa sitten pettymyksestään, jos toiveet paljastuvatkin mahdottomiksi.

No tätähän se tarkoitti! Kiitos suomennoksesta!

Vierailija
50/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole tinderissä. Tuossakin on taas se sama porsaanreikä kuin edellisissäkin painoilmoituksissa: pituutta ei mainita. Ja jos kumppaniehdokkaan painokriteerien kirjoittaminen omaan bioon on vähän idioottimaista, niin tuollainen outo lasku jossa ei ole mitään järkeä on vielä typerämpää. Miehet, ottakaa silmä käteen ja katsokaa kuvasta miltä kroppa näyttää. Jos kokovartalokuvaa ei ole niin harmi, mutta ei se yksi tapaaminen nyt niin hirveä voi olla vaikka deitti osoittautuisikin ihanteitasi suuremmaksi.

Vierailija
51/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on aika armollinen ilmoitus. Jos se on aina -10kg niin sitä voi vaan sanoa, että katsotaan uusiksi kun painat 90kg tms.

Vierailija
52/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus kaupassa aikuisen miehen, joka oli niin hentoinen, että varmaan pystyisin heittää hänet olalleni. Itse olen 162/73

Vierailija
53/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä tuo edes tarkoittaa? 84kg - 10kg vähintään? 😂

Olisiko apltä jäänyt yksi nolla pois? 84-100kg toivotaan? 

Itse olen normaalisti 65-73 kg mutta sairauden myötä toivottavasti tilapäisesti 100 kg että kenelleköhän tässä enää kelpaa.

Vierailija
54/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK että tämä kriteeri profiilissa. Osaanpas jättää tälläisen idiootin väliin. Kyllä kuvasta näkee ihmisen koon. Kuvia voipyytää lisää chattailessa ja tällöin voidaan myös videochata niin tilanne paljastuu.. Ainiin ainut ongelmahan on silloin kun tuskin viitsitään toiseen apeissa tutustua ja halutaan ekalla tapaamiskerralla sänkyyn. Ymmärrän jos läski ei saakkaan pikku jorkkaa pystyyn ja pettys tästä;)

Vierailija
55/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 186cm pitkä ja painan n.88kg. (Olen siis mies)Ja vaikka harrastan liikuntaa ja treenaan salillakin niin silti on rasvaa kehossa (18-20%) joten kyllä se paino aika paljon kertoo. Jos ja kun painan tällä samalla liikuntamäärällä 75-82kg niin kroppa on luonnollisen tiukka.

Normaalipaino on ihan ok asia vaatia kumppanilta jos se on itselle tärkeä. Se on myös saavutettavissa ja ylläpidettävissä ainakin niin kauan kun jokin erikoinen aineenvaihduntaan vaikuttava sairaus ilmenee tai lääkitys aloitetaan. Toki jokaisella omat geeninsä mutta näin yleistettynä.

Myös hormonit vaikuttavat asiaan. Naisen keho on erilainen kuin miehen, naisen kehossa on rasvaa vararavintona sillä nainen synnyttää ja naisen keho pitää siitä tiukemmin kiinni. Ei nainen noin helposti saa rasvaprossaa pienemmäksi, laihduttamalla vain 6 kg. Kyllä siihen pitää näännyttää itseään eli syödä epäterveellisen vähän ja rasvattomasti=hiukset ja muodot lähtee.

Kiitos kuitenkin ymmärryksestä että ymmärrät että jotkut sairaudet ja lääkkeet lisää painoa. Näin kävi itselläkin.

Ulkonäkö voi tosiaan sairauksien ja iän myötä muuttua kenellä tahansa, myös sinulla, arvokas on sellainen kumppani jonka rakkaus ei tähän lopu.

Vierailija
56/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole tinderissä. Tuossakin on taas se sama porsaanreikä kuin edellisissäkin painoilmoituksissa: pituutta ei mainita. Ja jos kumppaniehdokkaan painokriteerien kirjoittaminen omaan bioon on vähän idioottimaista, niin tuollainen outo lasku jossa ei ole mitään järkeä on vielä typerämpää. Miehet, ottakaa silmä käteen ja katsokaa kuvasta miltä kroppa näyttää. Jos kokovartalokuvaa ei ole niin harmi, mutta ei se yksi tapaaminen nyt niin hirveä voi olla vaikka deitti osoittautuisikin ihanteitasi suuremmaksi.

Naiset piilottelevat painoaan profiilikuvissa ja kyllä se vaan on perseestä mennä turhaan treffeille, kun toinen ei näytä yhtään siltä mitä odotti. En tiedä onko sinusta sitten ihan ok viettää aikaa treffeillä, jonne tulee ihan mitä sattuu eikä sitä miestä joka oli profiilissa.

Vierailija
57/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se Tinder nyt ole pelkästään ulkonäköön ja muihin melko epäolennaisiin kriteereihin perustuva seuranhakupalvelu. Miksi siis ei myös painoa voisi heti avoimesti kirjoittaa siihen.

Vierailija
58/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies etsii urheilullista naista niin se lähes aina tarkoittaa laihaa/hoikkaa. :D

Sinänsä hämmentävää, koska joskus se ylipainoinen on paljon urheilullisempi kuin hoikka.

Mullekin kerran joku puolituttu sanoi, että "sä varmaan liikut tosi paljon!". Joo. Sohvan ja jääkapin väliä. Välillä käyn kävelemässä. :D

Miksi miehet ei vaan suoraan sano, että toiveissa on hoikka kumppani?

Just yks 55kg kaverini kertoi käyneensä verikokeissa ja oli kolesterolit ja verenpaineet korkealla. Eli ns. laiha läski. Hän ei koskaan hikiurheile, ja sanoi, ettei esimerkiksi jaksaisi juosta ollenkaan. Mut on siis sopusuhtainen ja hyvännäköinen.

Minä olen häntä hoikemman näköinen ja ulkonäöllisesti aika samaa tasoa varmaan, mutta urheilen paljon ja joskus aika koviakin treenejä, olen nuorena urheillut enemmänkin. Painan 60kg (ollaan kaverin kanssa samanpituisia). Mulla on veriarvot kunnossa.

En koskaan vetäisi oikealle yhtäkään miestä, jonka kriteerinä on paino missään muodossa. Terveelliset elämäntavat ja urheilullisuus toki voi olla, mutten vetänyt oikealle niitäkään, jotka noita juttuja korosti, koska ovat varmaan jotain äärimmäisen askeettisia, ja mä tykkään ottaa rennostikin välillä. Oikealle menee ne, joista käy ilmi, että itse ovat urheilullisia ja kyllä sen nyt kuvista näkee, onko joku rapajuoppo sohvaperuna, ja jutellessa yleensä puhutaan, miten vapaa-aikaa viettää, joten siitä voi päätellä. Ei tarvi toiselle kriteerejä kirjottaa.

Vierailija
59/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä laittaa mitä haluaa. Tuollaisia ilmoituksia jättäneet miehet houkuttelevat vain kaltaisiaan naisia ja päinvastoin, ihan hyvä että ilmoittavat kättelyssä millaisia tyyppejä ovat, niin muiden ei tarvitse tuhlata aikaansa heihin.

Just näin. Itse olen hoikka mutta en silti koskaan ottais yhteyttä ihmiseen, jolla on joku maksimipaino ihmiselle. Plus painolla ei ole edes aina virkaa ulkonäön kanssa jos on tietyn mallinen yms.

Vierailija
60/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder!? Kuka terve päinen sitä käyttää??Sairasta lihamarkkinaa, pervojen temmellyskenttä ja yhä hullummaksi menee näiden vaatimusten kanssa: pituus, paino, munan pituus, pilden koko, annat anusta, nieletkö, otatko suihin…🤣🤣

Kaikki hyvät ystäväni ovat löytäneet ihan normaalit parisuhteet mukavien ihmisten kanssa Tinderin kautta. Itse en löytänyt suhdetta mutta en myöskään kohdannut yhtään asiattomuuksia tai kriteerilistoja. En tiedä onko Suomessa sitten tuollainen meno? Itse asun Keski-Euroopassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä