Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkanut näkyä Tinderissä ”toivoisin että painat vähemmän kuin minä”. Tai sitten ”84kg-10kg vähintään”. Pidätkö asiallisena?

Vierailija
19.04.2022 |

Miten on

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yksinkertaisena ihmistä, joka laittaa kilogramman tarkkuudella toiveen kumppanista. 85 kiloinenko ei kelpaa, mutta 84 olis ok?

Vierailija
22/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder!? Kuka terve päinen sitä käyttää??Sairasta lihamarkkinaa, pervojen temmellyskenttä ja yhä hullummaksi menee näiden vaatimusten kanssa: pituus, paino, munan pituus, pilden koko, annat anusta, nieletkö, otatko suihin…🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota on jokseenkin mahdotonta ymmärtää.

84kg-10kg vähintään...

Mitä hittoa tuo tarkoittaa?

Hiton hyvä, ettei tarvitse moisia tindereitä käyttää.

Joo. Painan kyllä yli 74 kg, että sinällään asia olisi kunnossa. Tuollaiselle en kuitenkaan vastaisi.

Ja entä jos räydyn sairauden vuoksi alle tuon rajan? Ei olisi mukava tulla jätetyksi sen takia.

Vierailija
24/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkytinzu, sekopäiden mesta.

Vierailija
25/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski nainen voi laihduttaa, tai mennä pois Tinderistä.

Tai napata Tinderistä kumppanin ja mennä sitten pois Tinderistä, kulkematta laihduta-ruudun kautta.

Niin minä tein :)

Vierailija
26/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on outoa? Miten sinulta on pois jos joku etsii hoikkaa tai itseään pienempää kumppania. Kyllä siellä huhuillaan kaiken kokoista, elämäntyyleistä ja arvoista puhumattakaan.

Vierailija
27/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota on jokseenkin mahdotonta ymmärtää.

84kg-10kg vähintään...

Mitä hittoa tuo tarkoittaa?

Hiton hyvä, ettei tarvitse moisia tindereitä käyttää.

Joo. Painan kyllä yli 74 kg, että sinällään asia olisi kunnossa. Tuollaiselle en kuitenkaan vastaisi.

Ja entä jos räydyn sairauden vuoksi alle tuon rajan? Ei olisi mukava tulla jätetyksi sen takia.

Tämä just kertoo miten sairaita nää tinderissä pyörijät on! Pitää pelätä, että jötetään kun kilot ei kohdillaan?!!!!

Miten tyhmiä te ootte, tuollaiseen paskaan suostutte! Ei siis mitään itsekunnioitusta, annatte kusipäiden määräillä paljonko saa painaa tai minkä vöriset alushousut saa olla🤣🤣🤣🤣

Vierailija
28/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erehtyä laskemaan kiloja, vaan ymmärtää, että kumppanin ei haluta olevan lihava. That's the point. Ja tämän ymmärrän. Olen itse hoikka ja liikunnallinen enkä jostain syystä tykkää lihavien ulkonäostä, sorry. Lihavia, mukavia ystäviä minulla on, mutta kumppani on toinen juttu.

Kilot vaikuttavat yllättävän moneen asiaan, tästä minulla on kokemuksia. Jääkaapin sisältö oli exän kaupankäynnin jälkeen minun mittapuuni mukaan laaduton. Samoin hänen tekemänsä ruoka. Vaatemaku oli erilainen. Ja mikä vaikeinta, vapaa-ajan viettotavat eri planeetoilta. Liikunta ja mökillä puuhailu eivät häntä kiinnostaneet vaan kaikki "helppo ja mukava". Lomanviettotavat ja -kohteet eivät natsanneet. Eihän siitä tullut mitään.

Vierailija
29/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä asiallista kuin naisten pinnalliset kriteerit: "Olethan yli 180 cm." "Onhan sinulla miehinen ääni." "Onhan sinulla parta."

Sorry, naiset, mutta olette pinnallisia, joten teidän on turha haukkua meitä miehiä. :)

Eli olet alle 180cm miespuolinen henkilö, jolla on kimeä ääni ja partakaan kasva ja tämä nyt vtuttaa sinua niin paljon, että päivästä toiseen pitää asiasta itkeä. 

Ihan yhtä totta kuin se, että sinä olet yli 120-kiloinen laardivalas.  Joko on aamun suklaa-aamupala syöty?  Hei, kohtahan on kahvitauon ja kermaleivoksen aika!

Vierailija
30/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin että olet liikunnallinen, harrastat liikuntaa, elät aktiivista elömää ja haluat elää terveellistä elämää. Olet myös kiinnostunut huolehtimaan ulkonäöstäsi. Paino ei välttämättä kerro ihan kovin paljon ulkonäöstä. Toki se sen verran kertoo, että jos on noin keskimittainen ja paino on 50-70kg niin silloin olomuoto on hoikka/normaali.

Vierailija
31/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä asiallista kuin naisten pinnalliset kriteerit: "Olethan yli 180 cm." "Onhan sinulla miehinen ääni." "Onhan sinulla parta."

Sorry, naiset, mutta olette pinnallisia, joten teidän on turha haukkua meitä miehiä. :)

Eli olet alle 180cm miespuolinen henkilö, jolla on kimeä ääni ja partakaan kasva ja tämä nyt vtuttaa sinua niin paljon, että päivästä toiseen pitää asiasta itkeä. 

Ihan yhtä totta kuin se, että sinä olet yli 120-kiloinen laardivalas.  Joko on aamun suklaa-aamupala syöty?  Hei, kohtahan on kahvitauon ja kermaleivoksen aika!

Oho, taisin osua arvauksellani aika arkaan paikkaan.

Kai tiedät, ettei naiset koe sinua viehättävämmäksi kun heitä haukut? Ainoastaan jotkut 5v aikoinaan kiusasi tyttöjä, kun tykkäsivät heistä, jos olisi nyt aikuistua ja ymmärtää, että tuollainen kiukuttelu pitää naiset kaukana sinusta. 

Vierailija
32/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vähintään 84kg-10kg”. En ymmärrä. 10kg on aika anorektinen tai vauva. Vai onko tuon tarkoitus olla miinusmerkki? Minkä takia pitää laittaa lasku eikä vaan se 74kg? Eli pitääkö tuossa siis painaa vähintään 74kg? Vai tarkoitetaanko kuitenkin enintään 74kg. Voisiko vielä laittaa vaikeasti tulkittavamman tekstin. ”Painoa saisi olla täsmälleen 100-80*3:6+9.”

Vierailija
33/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo paino on ihan kuvista todettavissa, joten en näe miksi tuo kriteerinä erikseen ilmoitetaan. Ja jos ei ole kroppakuvaa, on kyseessä 9/10 tapauksesta lihava.

Ei ole läheskään aina kuvista todettavissa.

Itellekin kävi joskus niin, että menin treffaamaan naista joka oli kuvakseen laittanut hoikemman ja meikatun itsensä.

Pettymykseni oli varmasti silminnähtävä, kun vastaan tallustelikin semmonen Jope Ruonansuu permanentissa -tyyppinen köntys.

Vierailija
34/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 186cm pitkä ja painan n.88kg. (Olen siis mies)Ja vaikka harrastan liikuntaa ja treenaan salillakin niin silti on rasvaa kehossa (18-20%) joten kyllä se paino aika paljon kertoo. Jos ja kun painan tällä samalla liikuntamäärällä 75-82kg niin kroppa on luonnollisen tiukka.

Normaalipaino on ihan ok asia vaatia kumppanilta jos se on itselle tärkeä. Se on myös saavutettavissa ja ylläpidettävissä ainakin niin kauan kun jokin erikoinen aineenvaihduntaan vaikuttava sairaus ilmenee tai lääkitys aloitetaan. Toki jokaisella omat geeninsä mutta näin yleistettynä.

Vierailija
35/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saa toivoa ja etsiä sellaista kumppania kun haluaa. (Lain rajoissa toki).

Juuri näin. Jokainen voi miettiä ihan itse mihin suuntaan pyyhkäisee. Koko homma perustuu molemminpuolin vapaaehtoisuuteen

Itse pyyhkäisen edestä taaksepäin.

Pyyhkäisen mieluiten takaapäin.

M33

Vierailija
36/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 65 kg. En pyyhkäisisi oikealle tyyppiä, joka laittelee jotain kilo- tai senttimääriä tai ylipäänsä vaatimuslistoja. Ihan sama, täytänkö ne vaatimukset itse. Fiksu ihminen esittelee itsensä ja pyrkii antamaan sellaisen kuvan itsestään, että kohderyhmä kiinnostuu. Sellainen asenne, että on ikään kuin shoppailemassa ostoslistan kanssa ei oikein mieltä ylennä.

Vierailija
37/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei tuntemattomien läskien naisten tunteet kiinnosta. Itse olen laiha, ja etsin laihaa naista. Keneltä se on pois? Niiltä läskeiltä?! :D Antakaa minun nauraa...

Jos miesten asettamat kriteerit ovat niin pinnallisia, niin sitten on naisten paras etsiä miehiä kirkosta. M24

Vierailija
38/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdhdh kirjoitti:

Ei kannata erehtyä laskemaan kiloja, vaan ymmärtää, että kumppanin ei haluta olevan lihava. That's the point. Ja tämän ymmärrän. Olen itse hoikka ja liikunnallinen enkä jostain syystä tykkää lihavien ulkonäostä, sorry. Lihavia, mukavia ystäviä minulla on, mutta kumppani on toinen juttu.

Kilot vaikuttavat yllättävän moneen asiaan, tästä minulla on kokemuksia. Jääkaapin sisältö oli exän kaupankäynnin jälkeen minun mittapuuni mukaan laaduton. Samoin hänen tekemänsä ruoka. Vaatemaku oli erilainen. Ja mikä vaikeinta, vapaa-ajan viettotavat eri planeetoilta. Liikunta ja mökillä puuhailu eivät häntä kiinnostaneet vaan kaikki "helppo ja mukava". Lomanviettotavat ja -kohteet eivät natsanneet. Eihän siitä tullut mitään.

Mikä on BMI, jonka hyväksyt kumppaniltasi? Normaalipainon 18-25 on aika laaja, ei taida kelvata sinulle tuolta yläpäästä?

Vierailija
39/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulkitsen tuon laskutoimituksen niin, että ukko itse on tuon 84 kg ja haluaa akan, joka on vähintään 10 kg kevyempi. Saahan sitä tietysti toivoa, kukin on vastuussa sitten pettymyksestään, jos toiveet paljastuvatkin mahdottomiksi.

Vierailija
40/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joilla on kriteerit naiselle, ovat sikoja. N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi