Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkanut näkyä Tinderissä ”toivoisin että painat vähemmän kuin minä”. Tai sitten ”84kg-10kg vähintään”. Pidätkö asiallisena?

Vierailija
19.04.2022 |

Miten on

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo vähennyslasku on? Jokainen saa laittaa sellaisen ilmoituksen kuin haluaa, kunhan se ei riko mitään lakia.

Vierailija
2/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on jokseenkin mahdotonta ymmärtää.

84kg-10kg vähintään...

Mitä hittoa tuo tarkoittaa?

Hiton hyvä, ettei tarvitse moisia tindereitä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo paino on ihan kuvista todettavissa, joten en näe miksi tuo kriteerinä erikseen ilmoitetaan. Ja jos ei ole kroppakuvaa, on kyseessä 9/10 tapauksesta lihava.

Vierailija
4/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiallista kuin naisten pinnalliset kriteerit: "Olethan yli 180 cm." "Onhan sinulla miehinen ääni." "Onhan sinulla parta."

Sorry, naiset, mutta olette pinnallisia, joten teidän on turha haukkua meitä miehiä. :)

Vierailija
5/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä asiallista kuin naisten pinnalliset kriteerit: "Olethan yli 180 cm." "Onhan sinulla miehinen ääni." "Onhan sinulla parta."

Sorry, naiset, mutta olette pinnallisia, joten teidän on turha haukkua meitä miehiä. :)

Kuka tässä on haukkunut? Lähinnä ollaan ihmtelty tuota vähennyslaskua ja huonosti kirjoitettua otsikkoa.

Vierailija
6/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski nainen voi laihduttaa, tai mennä pois Tinderistä.

Vierailija
7/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos laittaa jotain kriteerejä.  Niin pitääkin.

Vierailija
8/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin vasemmalle ihan sen takia, koska henkilö on selkeästi idiootti matematiikan kanssa.

Vierailija
9/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laittaa ihan mitä haluaa ja vastapuoli sitten päättää mihin suuntaan pyyhkäisee.

Vierailija
10/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kriteeri kaventaa tarjolla olevien määrää. Ei ne pari kiloa tai senttiä oikeasti sitten vaikutakaan, kun Se Oikea osuu kohdalle.

Pistämällä tuollaisia vaatimuksia profiilin ohittaa usein myös sellaiset, jotka nämä kriteerit täyttävät.

Vierailija
11/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa toivoa ja etsiä sellaista kumppania kun haluaa. (Lain rajoissa toki).

Vierailija
12/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saa toivoa ja etsiä sellaista kumppania kun haluaa. (Lain rajoissa toki).

Juuri näin. Jokainen voi miettiä ihan itse mihin suuntaan pyyhkäisee. Koko homma perustuu molemminpuolin vapaaehtoisuuteen

Vierailija
13/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse liikunnallinen, hoikka, syön ja nukun hyvin, terveelliset elämäntavat, alkoholia tyyliin vain juhlissa yms.

Haluan, että kumppani on suunnilleen samalla aaltopituudella elämäni kanssa. Ja onneksi nykyinen mieheni onkin, niin elämä on helppoa.

Olen joskus ollut se ylipainoinen ja siihen ei ole paluuta. Enkä todella halua kumppania joka tuollainen olisi.

Tiedä sitten onko se asiallista ilmoittaa asioita profiilissa että tietyt painot on ok. Joskus ihmiset ovat mustavalkoisia alleviivatusti. Ainakaan siitä ei pitäisi loukkaantua, jokainen hakee sellaista seuraa jota kokee tarvitsevan. Eri asia on se kuinka paljon tällaiseen otetaan yhteyttä joka tarkalleen ilmoittaa ulkonäkö tms vaatimuksia.

Vierailija
14/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet alle 180cm miespuolinen henkilö, jolla on kimeä ääni ja partakaan kasva ja tämä nyt vtuttaa sinua niin paljon, että päivästä toiseen pitää asiasta itkeä. 

Katsotko vielä kristallipallostasi, että onko aloittaja ylipainoinen? Koska jonkinmoista itkuahan asian esille ottaminen on.

-eri.

Vierailija
15/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jokainen voi miettiä ihan itse mihin suuntaan pyyhkäisee. Koko homma perustuu molemminpuolin vapaaehtoisuuteen

Itse pyyhkäisen edestä taaksepäin.

Vierailija
16/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet alle 180cm miespuolinen henkilö, jolla on kimeä ääni ja partakaan kasva ja tämä nyt vtuttaa sinua niin paljon, että päivästä toiseen pitää asiasta itkeä. 

Katsotko vielä kristallipallostasi, että onko aloittaja ylipainoinen? Koska jonkinmoista itkuahan asian esille ottaminen on.

-eri.

Tuo Miten on -aloitusten tekijä on mies.

Vierailija
17/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani ihan ok laittaa kriteerejä mutta tietysti joku niistä loukkaantuu. Parempi yleensä sanoa suoraan kun käyttää erinäisiä kierto ilmaisuja. Esim. etsin urheilullista ja itsestään huolta pitävää naista tarkoittaa usein viimeisen päälle laitettua ja hoikkaa naista. Ei tavallista pulliaista ketä tykkää joogata ja vaellella arkisin.

Vierailija
18/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole paras hurmaamistyyli, jos ensitreffeillä kysyy painoa. 😂 Urheilullisen, lihaksikkaan ihmisen painoa kun on mahdoton arvioida vain katsomalla. Eri asia on sitten, jos on vain läskiä.

Vierailija
19/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä laittaa mitä haluaa. Tuollaisia ilmoituksia jättäneet miehet houkuttelevat vain kaltaisiaan naisia ja päinvastoin, ihan hyvä että ilmoittavat kättelyssä millaisia tyyppejä ovat, niin muiden ei tarvitse tuhlata aikaansa heihin.

Vierailija
20/167 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä tuoda ilmi omat preferenssinsä parinvalinnassa ilmi jo heti alussa, ettei tule pettymyksiä puolin eikä toisin. Jos ei omat ominaisuudet täsmää vaatimuksiin, niin siirtyy sitten suosiolla seuraavaan profiiliin.

Olen itse erittäin lihava nainen, eikä minua nuo painorajat loukkaa. Tiedän varsin hyvin olevani suurimmalle osalle miehistä aivan liian läski, eikä se mua liikuta mihinkään suuntaan. Itsepähän kiloni kannan, ja niin kauan kun ei kukaan tule päin näköä mitään laukomaan, niin fine.

Onneksi olen kuitenkin ollut parisuhteessa jo niin kauan, etten ole koskaan edes kokeillut Tinderiä. Enkä muutenkaan jaksaisi enää mitään deittailukuvioita, ovat niin monimutkaisia nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme