Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovunko vaimosta vai toisesta naisesta?

Vierailija
18.04.2022 |

Toinen nainen on kenties väärä sana kuvaamaan naista johon olen rakastunut. Pettänyt en ole, koska olen (edelleen) naimisissa ollut yli 20 vuotta. Olen rakastanut vaimoani ja meillä on ollut paljon hyviä hetkiä liitossa, riitoja ei ole eikä sen kummempaa erimielisyyttä mutta vaimo on usein poissa kotoa. Lapsia ei ole siunaantunut. Olen kahden kuukauden ajan miettinyt parasta vaihtoehtoa jäädäkö liittoon ja parantaa sitä vaiko ottaa ero ja ryhtyä (toisen) naisen kanssa suhteeseen. Toinen nainen on minua ja vaimoani nuorempi mutta ei voisi olla tyttäreni. Tapasimme töissä ja olen auttanut naista urallaan mutta mistään reittä pitkin meiningistä ei ole kyse. Nainen on myös rakastunut minuun ja tietää että olen naimisissa joten olemme sopineet ettemme tee mitään toistaiseksi ja olen käynyt hänen kanssaan syömässä lounasta kaksi kertaa ja halaillut ilman että muut näkevät. Vaimolle olen kertonut lounasseurastani mutta ei ole suuttunut, koska tietää etten petä. En kovin heppoisin perustein riko liittoani ja nainen on sanonut ettei tule vaimoni ja minun väliin. Olen miettinyt ja yrittänyt kaikin keinoin päästä yli rakastumisesta onnistumatta koska rakastan enemmän toista naista ja haluaisin olla hänen kanssaan. En ole koskaan pettänyt mutta mitä kannattaisi tehdä? M50

Kommentit (308)

Vierailija
21/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, joku, joka oli noin 50 -vuotias, onnellisesti naimisissa, kolme lasta, tapasi nuoren naisen, alle 20-vuotiaan. Erosi vaimosta, avioitui nuoren naisen kanssa, sai lapsen. Nyt miehellä ei ole vaimoa, on neljä lasta.

Lue kirjoja "viidenkympin villityksestä", sehän sinulla nyt on.

Vierailija
22/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty vaimon puolella .Mutta ymmärrän että vaan sinä voit tehdä päätöksen!

Miten niin? Voihan vaimo ottaa eron tai toinen nainen pistää miehen kävelemään milloin tahansa. Se oikeus on kaikille osapuolilla.

Sitten eroat. Kerrot vaimollesi syyksi, ettette saaneet lapsia ja nyt olet löytänyt nuoremman kenen kanssa on mahdollisuus saada lapsia.

Ei minusta ole sanomaan tuollaista noin kevyesti koska suhtaudun avioliittoon vakaudella. En ole aiemmin ollut ihastunut muihin paitsi rakastanut vaimoani kunnes nyt rakastuin toiseen. Vaimolle olen sanonut että meidän pitäisi viettää enemmän aikaa yhdessä koska muuten etäännymme toisistamme kokonaan. M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Voihan vaimo ottaa eron tai toinen nainen pistää miehen kävelemään milloin tahansa. Se oikeus on kaikille osapuolilla.

Sitten eroat. Kerrot vaimollesi syyksi, ettette saaneet lapsia ja nyt olet löytänyt nuoremman kenen kanssa on mahdollisuus saada lapsia.

Ei minusta ole sanomaan tuollaista noin kevyesti koska suhtaudun avioliittoon vakaudella. En ole aiemmin ollut ihastunut muihin paitsi rakastanut vaimoani kunnes nyt rakastuin toiseen. Vaimolle olen sanonut että meidän pitäisi viettää enemmän aikaa yhdessä koska muuten etäännymme toisistamme kokonaan. M50

Taitaa olla niin, että ruukku on jo särkynyt, tiesit  sen tai et. Miten olisi pariterapia?

Vierailija
24/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 v mies. Onneksi olkoon uudesta ihanasta autistivauvasta 👶

Miksi onnittelet kun kukaan ei ole raskaana? M50

Vierailija
25/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tuo ns. toinen nainen on?

Vierailija
26/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin kolmannen naisen pois Kahden kanssa vielä pärjäilee M55

Vierailija
27/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen on suoraan sanonut että arvostaa rehellisyyttä eikä halua olla eron syynä. Tunteet vaan vahvistuvat aina kun tapaamme vaikkei olekaan pikarakastuminen tämä. Nainen myös sanoi että haluaa itselleen kestävän liiton. M50

Jos olette kaksi kuukautta tunteneet, jona aikana olette käyneet kahdesti lounaalla ja vähän halailleet, niin kyllä tuo pikarakastuminen on. Eihän tuolla pohjalla vielä edes tunne toista kunnolla, kun ei ole mitään arkikokemuksia yhdessäolosta työn ulkopuolella.

Minkä takia vaimosi on paljon poissa kotoa? Oletko puhunut hänen kanssaan, että toivoisit hänen olevan enemmän kotona? Olitko lakannut rakastamasta vaimoasi jo ennen kuin tapasit tämän nuoremmat naisen?

Vierailija
28/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroamaan, vaikka se ei ole  helpoin vaihtoehto. Ilmeisesti tämän uuden naisen kanssa voisit saada perheen ja lapsia vielä?

Luulen, että sinun ja vaimosi suhde on melko väljehtynyt ja vaikka jäisit liittoon et moneen vuoteen pystyisi unohtamaan tätä toista naista. Elämässä pitää uskaltaa ottaa riskejä välillä, vaikka kuinka pelottaisi.

Liian varman päälle eläminen harmittaa viimeistään siinä vaiheessa, kun tajuaa, ettei enää mahdollisuuksia muuhun vaihtoehtoon ole.  Tottumuksen tai omaisuuden takia yhdessä pysyminen on se helpoin tie, mutta ei elämässä ole tarkoitus päästä helpolla vaan elää täysillä.

Vierailija
29/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo pettänyt. Kähmit vaimon selän takana ja olet sopinut ettei mitään tapahdu ennen kuin… Oletko kertonut vaimolle ettei mitään tapahdu ennen kuin? Niinpä niin. Eroa vaan, vaimo voi etsiä aidosti luotettavan miehen ja nuorikko heittää sinut kuitenkin ajan myötä luiskaan, ellei halua omaishoitajaksi. Vaikka väsynyt provo tämä oli.

Kähminyt en ole ja vaimo tietää kaiken mutta ei ole suuttunut eikä puuttunut koska luottaa minuun. En petä koska minusta ei ole siihen ja olen liiton solminut rakkaudesta ja sitoumuksesta mutta en voi sanoa että rakastan vaimoa vaikka välitän ja kunnioitan. M50

Vuosien kuluessa rakkaus useimmilla muuttuu "vain" välittämiseksi ja kunnioittamiseksi, ja niin voi käydä, ja käy, myös uuden rakkauden kanssa.

Alkuhuuma ei koskaan kestä ikuisesti.

Mietipä sitä...

Vierailija
30/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo pettänyt. Kähmit vaimon selän takana ja olet sopinut ettei mitään tapahdu ennen kuin… Oletko kertonut vaimolle ettei mitään tapahdu ennen kuin? Niinpä niin. Eroa vaan, vaimo voi etsiä aidosti luotettavan miehen ja nuorikko heittää sinut kuitenkin ajan myötä luiskaan, ellei halua omaishoitajaksi. Vaikka väsynyt provo tämä oli.

Kähmit ja muka jo pettänyt?? Eihän ole, ap ollut päinvastoin tosi rehellinen. Vaimo tietää asiasta. 

Miksi oletat että ap tarttee omaishoitajaa? Yhtä hyvin voi nuorempi sairastua vakavasti ja tarvita hoitajaa, ei nuo asiat mene aina iän mukaan. 

Miksi olis provo? Tälläisiä tilanteita tulee elämässä vastaan.

Vierailija
31/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, miehen "rakkaus". Himoa se on. Miehet ei rakasta ketään muuta ku itseään. Toivottavasti nuorikko on persoonallisuushäiriöinen ja pistää korpun maailman sekasorron partaalle.

Vierailija
32/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm, joku, joka oli noin 50 -vuotias, onnellisesti naimisissa, kolme lasta, tapasi nuoren naisen, alle 20-vuotiaan. Erosi vaimosta, avioitui nuoren naisen kanssa, sai lapsen. Nyt miehellä ei ole vaimoa, on neljä lasta.

Lue kirjoja "viidenkympin villityksestä", sehän sinulla nyt on.

Tämä oli hauska.

Lapset ja elatus, muttei vaimoa.

Mies saattaa olla lapsirakas (ja varakas) ja onnellinen tilanteessaan, kuten ex-vaimotkin. Toivottavasti.

Vierailija
33/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat jättää sinut ja muutat takaisin äitisi luokse peräkammariin

Vierailija
34/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä diipa daapaa koko aloitus.

Yksikään ihminen ei vielä mieti eroa, vielä tuollaisen tilanteen jälkeen.

Kyllä se uusi kumppani pitää tuntea paremmin, ennenkuin on valmis pistämään läskiksi koko aiemmin ja pitemmän avioliittonsa.

Pelkkää ihastumistahan se vielä on, toisen mielenkiinto hivelee, kun elämästä on tullut omassa liitossa tavanomaisen tylsää.

Miksei ap ja vaimo harrasta asioita enemmän yhdessä, tee juttuja ja matkoja ja muita yhdessä,  että se suhde pysyy edelleen koossa?

Aivan uskomatonta p#skaa ap kehtaakin palstalle tarjota.

Vierailija
35/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 50 ukolla ole mitään yhteistä puolet nuoremman kanssa, et pysy menossa mukana fyysisesti etkä psykkisesti. Sohva kutsuu...

Vierailija
36/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 v mies. Onneksi olkoon uudesta ihanasta autistivauvasta 👶

No ei kaikki viiskymppiset autistivauvoja saa. Tiedän ja tunnen ainakin 23 tapausta, joissa +50v mies on tullut isäksi, eikä kukaan noista lapsista ole autisti. Mun omassa suvussa näitä on paljon, sitten osan tunnen työn kautta, osa on kavereiden sukulaisia...

Vierailija
37/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että tulet katumaan, jos et yritä uuden naisen kanssa, jota rakastat.

Vierailija
38/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heitä ja eihän se mikään nuorikko edes ole jos ei voisi olla ap:n tytär. Nuorikko on vain jos voi olla miehen lapsenlapsi.

Eikä se vaimo ikäneitona saa enää luotettavaa miestä.

Vierailija
39/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sinä pettänyt vaimoasi. Monta kertaa tekstin perusteella.

Eli eroa vaimostasi. Hän kyllä löytää itselleen ei-pettävän miehen rinnalleen. Mene vain tämän pettävän naisen kanssa yhteen, saat sitten aina iltaisin miettiä kun hän on ylitöissä, että kenen kanssa nyt on halailemassa :)

Vierailija
40/308 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että tulet katumaan, jos et yritä uuden naisen kanssa, jota rakastat.

Minusta taas tuntuu että vuoden päästä kun höyrähtäminen menee ohi kiittää luojaansa jos ei pistänyt elämäänsä säpäleiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän