Pyydetäänkö teitä muita naisia joka päivä treffeille?
Kukaan ei tule pyytämään minua, vaikka kesäheilaetsintä on alkanut :(
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä teitä sitten pyydetään?
Ihan tavallisissa arkitilanteissa. Joku vaan bongaa minut ja tulee kysymään treffeille.
No jopas. Itseäni ei ole koskaan pyydetty, enkä tiedä ketään jota olisi pyydetty. Enkä ole koskaan nähnyt tai kuullut sivustakaan että jotakuta pyydettäisiin. Kai sitä sitten kuitenkin jossakin tapahtuu.
Niin, jos on tarpeeksi kaunis. Minä en koskaan saa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt treffeillä eikä minua ole sellaisille pyydetty. Ajatus kahvilassa tuntemattoman kanssa juttelusta tuntuu lähinnä kiusalliselta.
En minäkään haluaisi kahville mennä, mutta jotkut toiminnalliset treffit olisivat kivat siis että mentäisiin keilaamaan tai vuoristokiipeilemään tai jotain.
Ap
Vuoristokiipeilemään? Tulee pitkät treffit.
Eipä ole minuakaan kysytty ikinä treffeille. Itse olen kysynyt yhtä miestä kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisissa arkitilanteissa. Joku vaan bongaa minut ja tulee kysymään treffeille.
No jopas. Itseäni ei ole koskaan pyydetty, enkä tiedä ketään jota olisi pyydetty. Enkä ole koskaan nähnyt tai kuullut sivustakaan että jotakuta pyydettäisiin. Kai sitä sitten kuitenkin jossakin tapahtuu.
No todellakin tapahtuu, enkä usko että on edes mitenkään harvinaista. Viimeisin kysyjä oli asiakas töissä, itse olin siis kassalla. Varmasti lähes jokainen kassatyöntekijä on joskus saanut treffikutsun. Sitä edelliset treffikutsut tulivat kadulla ja ruokapaikassa, jossa olin yksin syömässä. Tuskin ole ainoa joka on tällaista kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko. Valoa elämään ;)
Missä sinua pyydetään? Olet varmaan tosi kaunis.
Ap
Miehet pelkää tosi kauniita naisia eivätkä uskalla lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lähinnä ulodpäinsuuntautunut. Riittää kun heittää juttua kaikille ja luo mielikuvia siinä sivussa. Aina joku mies innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lähinnä ulodpäinsuuntautunut. Riittää kun heittää juttua kaikille ja luo mielikuvia siinä sivussa. Aina joku mies innostuu.
Itse olen vastakohta ylläolevasta enkä huoli ihan ketä tahansa, joka sattuu kiinnostumaan.
Taidan siis jatkaa eloani sinkkuna aika pitkään.
Mua pyydetään. Lähinnä facebookissa ja instassa tulee moikkauksia ja sitten kaikenlaisia pyyntöjä.
Ap:n kysymykseen vastaus, ei koskaan.
Minua on pyydetty ensimmäisen ja viimeisen kerran treffeille vuonna 1994, kun olin parikymppinen. Suhdetta kesti muutaman vuoden ja sitten lopahti. Tämän jälkeen ei enää kukaan mies ole kiinnittänyt mitään huomiota, ei livenä, ei nettideitti palstoilla.
Itse olen joitain kertoja pyytänyt miehiä treffeille, mutta koska jokainen heistä on ollut kovin tyrmistyneen näköinen ja heti sanoneet ei kiitos, niin olen päätellyt tästä etten ole miesten mieleen ollenkaan. Olen kuitenkin ihan ulospäinsuuntautunut, iloinen, hymyileväinen ja ystävällinen nainen, niin välillä mietityttää että olenko todellakin niin epämiellyttävä ulkoisesti ....
Nyt jo ikäkin alkaa tulemaan vastaan, sekä toki jonkinlainen ikääntyvän ihmisen ulkonäön rapistuminen - ennestään epäviehättävän naisen loppunäytös.
Koskaan ei ole pyydetty treffeille. Ikää 28 vuotta.
Koskaan ei myöskään ole pyydetty. Ikää 37.
Hoikka aina ollut, iloinen, sosiaalinen, opiskellut ollut töissä, perusnätti ja perustavallinen liikunnallinen... vaimomatskua, kodinhengetär...ja se yksikin asia on korkkaamaton... sen jo luulisi vetävän ampiaisia kuin hunajaa...miesten aistivan....tai sitten karkottavan... kertokaa te miehet?
Lihavia kavereitani kyllä pyydetään jatkuvasti. Noh, he antavatkin pilrää heti. Niinkai minunkin pitäisi.
Itse pyytäny kymmeniä kertoja, ja kun saa ei kiitos.. olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan yhteiskuntaluokasta. Meidän keskiluokkaisella omistusasuntoalueella naapurit ovat ihan asiallisesti keskenään. Työkaverini asuu kaupungin vuokratalossa, siellä on x määrä miehiä, jotka ovat lähes jokaisen talon naisen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei myöskään ole pyydetty. Ikää 37.
Hoikka aina ollut, iloinen, sosiaalinen, opiskellut ollut töissä, perusnätti ja perustavallinen liikunnallinen... vaimomatskua, kodinhengetär...ja se yksikin asia on korkkaamaton... sen jo luulisi vetävän ampiaisia kuin hunajaa...miesten aistivan....tai sitten karkottavan... kertokaa te miehet?Lihavia kavereitani kyllä pyydetään jatkuvasti. Noh, he antavatkin pilrää heti. Niinkai minunkin pitäisi.
Itse pyytäny kymmeniä kertoja, ja kun saa ei kiitos.. olkoon.
Onko tämä jonkun miehen kirjoittama?
No ei kai ketään (paitsi jotain somejulkkiksia) pyydetä JOKA PÄIVÄ treffeille? Vai onko maailma jotenkin muuttunut tässä asiassa? Itse olen 43v nainen ja mua on tasan kerran elämässäni pyydetty treffeille ja sen miehen kanssa olin 21 vuotta. Enkä edes ole mikään kammottavan näköinen, tai no nykyään varmaan sitten ikäni takia olen, mutten nuorena ollut. En ymmärrä mistä tää ihme oletus tulee, että naisia jatkuvasti pyydellään treffeille ja naisten ei tarvitse kuin valkata se upein ja korein uros, jonka kanssa suostuu lähtemään treffeille. Se varmasti koskee hyvin rajattua porukkaa naisista, joiden elämä on tuollaista liukuhihnameininkiä miesten suhteen. Ei tavisnaisen elämä ole tuollaista, että urokset sarvet kolisten tappelee sinusta ja itse valitsen sen vahvimman voittajan.
En ole ajatellut koskaan niin että pyydetään, jotenkin vaan on sovittu tapaamiset niiden kans jotka on kiinnostanut mua.
Ei tosiaan pyydetä. Tuntemattomat eivät ole pyytäneet koskaan.
Yksi mies jolle olin kerran jutellut pyysi yhteen tapahtumaan johon olisi tullut muitakin, en tiedä voiko siis edes sanoa treffeiksi vaikka meistä tulikin pari myöhemmin. Vuosia tuntemani kaverimies pyysi leffaan, sitä voinee sanoa treffipyynnöksi. Kaikki muut treffailut ovat olleet silloisten poikaystävien kanssa yhdessä sovittuja illanviettoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan :D Yleensä pari-kolme kertaa vuodessa joku tuntematon mies pyytää. Tänä vuonna ei ole pyytänyt kukaan. En valita, sillä harvemmin minua pyytää kukaan kiinnostava.
Minua ei ole koskaan pydetty. Olen varmasti hirmu ruma ;_;
Ap
Et välttämättä! Saatat vain jostakin syystä vaikuttaa vaikeasti lähestyttävältä. Voit vaikuttaa pelottavalta tai huonotuuliselta; sinulla voi olla ns. resting bitch face, eli neutraalit tai positiivisetkin ilmeesi tulkitaan kärttyisiksi. Myös äänesi tai puhetapasi voidaan ehkä tulkita ärtyneemmäksi kuin oikeasti olet.
Harrastuksesi, luonteesi ja kiinnostuksen kohteesi saattavat olla hankalasti arvioitavissa käyttäytymisesi ja ulkonäkösi perusteella. Tällöin et ehkä tunnu ihmisten mielestä juuri heidän tyypiltään, eivätkä he ehkä lähesty sinua, vaikka he pitäisivät sinua kauniinakin.
Voit jopa vaikuttaa liian täydelliseltä, ja monet eivät ehkä edes yritä lähestyä sinua, koska ajattelevat sinulla olevan "korkeatasoisempaakin" seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kysymykseen vastaus, ei koskaan.
Minua on pyydetty ensimmäisen ja viimeisen kerran treffeille vuonna 1994, kun olin parikymppinen. Suhdetta kesti muutaman vuoden ja sitten lopahti. Tämän jälkeen ei enää kukaan mies ole kiinnittänyt mitään huomiota, ei livenä, ei nettideitti palstoilla.
Itse olen joitain kertoja pyytänyt miehiä treffeille, mutta koska jokainen heistä on ollut kovin tyrmistyneen näköinen ja heti sanoneet ei kiitos, niin olen päätellyt tästä etten ole miesten mieleen ollenkaan. Olen kuitenkin ihan ulospäinsuuntautunut, iloinen, hymyileväinen ja ystävällinen nainen, niin välillä mietityttää että olenko todellakin niin epämiellyttävä ulkoisesti ....
Minun on taas annettu ymmärtää että minua pidetään viehättävänä enkä siitäkään huolimatta saa treffikutsuja. Ihmettelen millaiset ihmiset niitä sitten oikein saavat, ainakaan joltain tuntemattomilta.
Tosin joskus paikassa jossa on kännisiä ihmisiä saatan saada jonkinlaisia iskuyrityksiä, en vain ole tuollaisissa paikoissa usein.
Mua ei olla itseasiassa koskaan pyydetty, nyt kun oikein kunnolla pohdin.
Mua ei kiinnosta pyytää ketään treffeille.