Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydetäänkö teitä muita naisia joka päivä treffeille?

Vierailija
18.04.2022 |

Kukaan ei tule pyytämään minua, vaikka kesäheilaetsintä on alkanut :(

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällisten jutteluiden/viestittelyjen jälkeen mies on voinut ehdottaa tapaamista, mikä lienee aika luonnollinen jatke.

Vierailija
42/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka viikko. Valoa elämään ;)

Missä sinua pyydetään? Olet varmaan tosi kaunis.

Ap

Miehet pelkää tosi kauniita naisia eivätkä uskalla lähestyä.

Silti aina joku uskaltaa. Tunnen joitain hyvin kauniita naisia joilla kyllä oli niitä uskaliaita lähestyjiä vaikka toiset jättäisivätkin väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt treffeillä eikä minua ole sellaisille pyydetty. Ajatus kahvilassa tuntemattoman kanssa juttelusta tuntuu lähinnä kiusalliselta. 

Ei muakaan ja varmasti myös olisin ihan nolona jossain kahvilassa ventovieraan ukkelin kanssa ja odottaisin vaan, koska tämä piinallinnen tilanne on ohi, että pääsen kotiin kissojeni luokse. Ja se varmaan on syy miksei mua pyydetä koskaan treffeille. Koska olen niin ujo ja pelokas edes juttelemaan miesten kanssa yhtään mitään. En minäkään miehenä uskaltaisi pyytää tällaista jääkuningatarta treffeille.

Vierailija
44/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka/Serbia Tinder. Pyydetään 👍

Vierailija
45/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Deittisovellus Valo

Vierailija
46/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pyydetään matkoilla. Sovin treffit kun olin ostoksilla. Siis liikkeessä. Meikittömänä.

Vierailija
47/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin treffeille turistien kuvaajan kanssa. Hän kauppasi minulle ottamansa kuvat kympillä ja pyysi että mennäänkö illalla ulos.

Vierailija
48/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan :D Yleensä pari-kolme kertaa vuodessa joku tuntematon mies pyytää. Tänä vuonna ei ole pyytänyt kukaan. En valita, sillä harvemmin minua pyytää kukaan kiinnostava.

Minua ei ole koskaan pydetty. Olen varmasti hirmu ruma ;_;

Ap

Tai sitten olet niin kaunis, ettei miehet uskalla pyytää ❤️

Vierailija
49/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lähinnä ulodpäinsuuntautunut. Riittää kun heittää juttua kaikille ja luo mielikuvia siinä sivussa. Aina joku mies innostuu.

Itse olen vastakohta ylläolevasta enkä huoli ihan ketä tahansa, joka sattuu kiinnostumaan.

Taidan siis jatkaa eloani sinkkuna aika pitkään.

Eipä tuossakaan sanottu, että kaikki kelpaisi, vaan että mahdollisuudet treffipyyntöihin moninkertaistuu, koska positiivisten  ihmiskontaktien lukumäärä lisääntyy. Ja toisekseen ei kaikkiin treffipyyntöihinkään tarvitse suostua.

Voit ja saat toki nauttia ihan siitä mistä itse tykkäät ja mikäli et osaa jutella normaaleista asioista ihmisten kanssakäymisissä, niin silloin ehkä on parempi olla vain hiljaa ja katsella kateellisena muita sosiaalisempia ihmisiä sivusta.

Vierailija
50/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Deittisovellus Valo

Ei kaikkiin pyyntöihin tarvitse vastata!

Vierailija
51/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyydetä eikä ole koskaan pyydetty. Ainoat treffipyynnöt ovat tapahtuneet baarissa tai jossain vastaavassa ns. "iskupaikassa", missä on luontevaa lähestyä toisia. Jossain kadulla, kaupassa tai bussipysäkillä ei ole ikinä kukaan tullut edes juttelemaan, mistään treffipyynnöistä nyt puhumattakaan. Oon tavallisen näköinen, normaalipainoinen nainen. Nykyään toki jo päälle 40v, mutta ei tilanne nuorenakaan tämän kummempi ollut.

Vierailija
52/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vanhana pyydetään. Kun olin nuori ja nätti ei uskallettu pyytää. Ehkä ei oikeasti pyydetty siksi että jännitin muita mikä tulkittiin väärin.

Vierailija
53/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainakin ihan puppua että Suomessa kaduilla, kirjastoissa tai kaupoissa pyydettäisiin ventovieraita treffeille.

Vierailija
54/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyydetä, kun en ole netissä. Ei sillonkaan joka viikko pyydetty kylläkään. Ihan olen nätti ja sopusuhtainen tervejärkinen nainen. Pariin vuoteen en kyllä ole paljoa muuta kuin kotona ollut. Ennen sitä joistakin miehistä huomasi, että haluaisivat pyytää treffeille, mutteivät uskalla. Ns. livenä ei ole pyydetty koskaan. Netissä taas juu, mutta niistäkin suurin osa etsinyt vain yhden illan helpotusta. Mutta en kyllä ole katkerakaan. Toivoisin vain, että kiinnostuneet miehet uskaltaisivat tehä aloitteen livenä.

N30

Vierailija
55/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan :D Yleensä pari-kolme kertaa vuodessa joku tuntematon mies pyytää. Tänä vuonna ei ole pyytänyt kukaan. En valita, sillä harvemmin minua pyytää kukaan kiinnostava.

Minua ei ole koskaan pydetty. Olen varmasti hirmu ruma ;_;

Ap

Tai sitten olet niin kaunis, ettei miehet uskalla pyytää ❤️

Voihan sitä näinkin itselleen uskotella. 😄

Vierailija
56/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, naiset ja miehet. Olette kaikki kauniita ja komeita ja jokainen on tärkeä yksilö :) Hyvää kevättä ja kesän odotusta!

Vierailija
57/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä teitä sitten pyydetään?

Ihan tavallisissa arkitilanteissa. Joku vaan bongaa minut ja tulee kysymään treffeille.

No jopas. Itseäni ei ole koskaan pyydetty, enkä tiedä ketään jota olisi pyydetty. Enkä ole koskaan nähnyt tai kuullut sivustakaan että jotakuta pyydettäisiin. Kai sitä sitten kuitenkin jossakin tapahtuu.

No todellakin tapahtuu, enkä usko että on edes mitenkään harvinaista. Viimeisin kysyjä oli asiakas töissä, itse olin siis kassalla. Varmasti lähes jokainen kassatyöntekijä on joskus saanut treffikutsun. Sitä edelliset treffikutsut tulivat kadulla ja ruokapaikassa, jossa olin yksin syömässä. Tuskin ole ainoa joka on tällaista kokenut.

Itse olin töissä eri ammattialojen kassalla 17-32v ikäisenä eikä kertaakaan kysytty treffeille. Kauniiksi kyllä usein kehuttiin, mutta ei treffeille pyydetty. Miten se menee niin, että ne treffipyynnöt kasautuvat samoille naisille aina? Okei, oon ujo, enkä osaa heittää hetulaa äijien kanssa, siitäkö se sitten on pelkästään kiinni?

Vierailija
58/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ainakin ihan puppua että Suomessa kaduilla, kirjastoissa tai kaupoissa pyydettäisiin ventovieraita treffeille.

Tämä. Ja jos sitä tapahtuukin, kyseessä on aina ulkomaalainen mies.

Vierailija
59/64 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyydetä ikinä. Missä tuntemattomat tulevat pyytämään treffeille?

Vierailija
60/64 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei myöskään ole pyydetty. Ikää 37.

Hoikka aina ollut, iloinen, sosiaalinen, opiskellut ollut töissä, perusnätti ja perustavallinen liikunnallinen... vaimomatskua, kodinhengetär...ja se yksikin asia on korkkaamaton... sen jo luulisi vetävän ampiaisia kuin hunajaa...miesten aistivan....tai sitten karkottavan... kertokaa te miehet?

Lihavia kavereitani kyllä pyydetään jatkuvasti. Noh, he antavatkin pilrää heti. Niinkai minunkin pitäisi.

Itse pyytäny kymmeniä kertoja, ja kun saa ei kiitos.. olkoon.

Kyllä tätä ukkoa ainakin kiinnostaa ajatuksen tasolla. Oletko korostanut tai osaatko korostaa niin sanottuja etujasi? Lantiota ja takapuolta jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi