Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on ollu kuumetta koronassa korkeimmillaan - ja kuinka monta rokotusta?

Vierailija
18.04.2022 |

.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen alkanut epäilemään että koronarokote altistaa koronalle koska rokottamattomat todella harvoin koronaan sairastuu. Oliko rokottamattomuus sittenkin parempi ratkaisu? 

Vai johtuisiko ihan vaan siitä, ettei niitä rokottamattomia ole kovinkaan montaa enää?

Btw siellä osastolla/teholla olevistakin suurin osa oli nimenomaan rokottamattomia.

Vierailija
42/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

37,6 ja kaksi rokotetta. Rokotteet ovat turha, otin vain passin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko yhtään sellaista tarinaa missä rokottamaton tooosi sairas?

Käy vilkaisemassa sairaalasta

Vierailija
44/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sairastaneista valtaosa näköjään rokottamattomia. Itse rokotettuna pysynyt terveenä. Koulussa töissä. 0 testiä.

Vierailija
45/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki v. 2020 tapaukset ovat ajalta ennen rokotuksia. Kyllä niitä todella sairaita löytyi, siksihän tauti pelästyttikin.

Juuri näin, siksihän paniikki levisi.

Vierailija
46/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö muuta osaa sanoa?

Vierailija
47/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoit ison hinnan.

Vierailija
48/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmäkellarista.

Vierailija
49/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki v. 2020 tapaukset ovat ajalta ennen rokotuksia. Kyllä niitä todella sairaita löytyi, siksihän tauti pelästyttikin.

Mua ei ole pelottanut missään vaiheessa. Uutisointi aiheutti paniikin, aivan kuten nyt Ukrainan sodasta uutisoidaan koko ajan. Tai Venäjän mielipiteistä. Ketä kiinnostaa jonkun venäläisen öyhöttäjän mielipide? Saisivat jättää julkaisematta, turhat uutiset.

Vierailija
50/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chimera kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoit ison hinnan.

Tietääkseni en. Olin jo päättänyt, että enempää rokotteita en ota. Onnekseni sain koronan, enkä lisää rokotteita ota.

Vierailija
51/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetun naisen pysäyttävä avautuminen: "Voisinpa kääntää kelloa taaksepäin jotta en olisi ottanut koronarokotetta. Jokainen päivä tuntuu helvetiltä"

I wish I could turn back time and choose not to get the jab, I’d be so far in life rn. Everyday feels like hell

https://twitter.com/sophieakhtarxo/status/1514208253705699330

Tämän helvetin meidänkin päättäjät ovat aiheuttaneet sadoille tuhansille suomalaisille. Piikkihaitat ovat todellisia ja ovat tuhonneet liian monen elämän. Nuremberg II tosin tulee vielä aikanaan.

Vai että ihan sadoilletuhansille 🤣

Sekin on konservatiivinen arvio. Totuus on miljoonille.

Hyvin harva rokotettu ei ole saanut rokotteista mitään ongelmaa, lähes kaikilla on niistä joku elämää haittaava haitta.

Ai nyt jo miljoonille suomalaisille?! Jännä etten mä tunne ketään, joka tuntis ketään, jolle on aiheutunut jotain kuolemaakin pahempaa :-D

Vierailija
52/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset näyttää sen, ettei eroa rokotuksen saaneilla ja sitä ottamattomilla ole.

Paitsi että meillä rokottamattomilla dna on puhdas eikä manipuloitu.

Vierailija
53/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin sairastaneista valtaosa näköjään rokottamattomia. Itse rokotettuna pysynyt terveenä. Koulussa töissä. 0 testiä.

No itse tunnen 5 henkilöä, jotka kaikki 3 kertaan rokotettua, joilla korona... Joten ei se rokote suojaa tartunnoilta yhtään. Tuurista kiinni.

Vierailija
54/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole pelottanut missään vaiheessa. Uutisointi aiheutti paniikin, aivan kuten nyt Ukrainan sodasta uutisoidaan koko ajan. Tai Venäjän mielipiteistä. Ketä kiinnostaa jonkun venäläisen öyhöttäjän mielipide? Saisivat jättää julkaisematta, turhat uutiset.

Hyvä sinulle, jos et pelännyt.

Kaksipiippuinen juttu, kun pitää yhtäältä kertoa ja toisaalta ei saa pelotella. Ihmisillä on oikeus tietää tarttuvasta taudista.

Vierailija
55/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset näyttää sen, ettei eroa rokotuksen saaneilla ja sitä ottamattomilla ole.

Paitsi että meillä rokottamattomilla dna on puhdas eikä manipuloitu.

Toivon, ettet kuulu siihen kategoriaan, joka myös väittää, että Venäjän toimet Ukrainassa on ok?

Näinhän on väitetty. Itse toivon, että ne eivät kulje käsi kädessä.

Vierailija
56/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinulle, jos et pelännyt.

Kaksipiippuinen juttu, kun pitää yhtäältä kertoa ja toisaalta ei saa pelotella. Ihmisillä on oikeus tietää tarttuvasta taudista.

EI OLLUT MITÄÄN TARVETTA JULKAISTA JOKA PÄIVÄ TIETOJA KORONAAN KUOLLEISTA YMS. KETÄ SE TIETO PALVELI? MIKSI "VAARALLISUUTTA" PITI KOROSTAA? NORMAALI IHMINEN TIESI, ETTÄ SE ON JOILLEKIN VAARALLINEN, MUTTEI LÄHESKÄÄN KAIKILLE. SUURIMMALLE OSALLE PELKKÄ FLUNSSA, KUTEN ON JO TODETTU. ROKOTETTU TAI EI.

Vierailija
57/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti olette unohtaneet Krista Kiurun valehtelun ja kaiken muunkin liioittelun mitä STM harjoitti.

Eipä näy olevan kansantautina pitkä korona. Sen tiesi jokainen järkevä ihminen.

Vierailija
58/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 astetta alilämpöä. 0 rokotusta

Vierailija
59/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipide koko koronasta oli se että siinä päättäjät,lääkärit yms korkea arvoiset virkamiehet pelotteli ihmisiä ottamaan rokotteen. Koronpassi oli vain pelottelua ja painostamista ihmisiä rokottautumaan, eikö myös peloteltu että koronapassi tulee käyttöön työpaikoille? 

Tämä korona opetti minulle sen kuinka helposti ihmisiä pystyy ohjailemaan pelolla ja sen kuinka vähän ihmiset ajattelevat itse omilla aivoillaan.

Vierailija
60/70 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 rokotusta ja oli noin 37,3 kuumetta tai jotain siihen suuntaan. Muilla (niin ikään 3. rokotusta) ei ollut kuin pientä nuhaa.