Paljonko teillä on ollu kuumetta koronassa korkeimmillaan - ja kuinka monta rokotusta?
Kommentit (70)
Ei kuumetta, eikä rokotetta. Olisi jäänyt huomaamatta, jos miehen tartunnan takia ei olisi testeihin pistetty.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuumetta, eikä rokotetta. Olisi jäänyt huomaamatta, jos miehen tartunnan takia ei olisi testeihin pistetty.
Sama täällä. Ei kuumetta eikä rokotetta.
39 oli 2pv, tosin heitteli sinäkin aikana, 2 rokotetta. Sairastin helmikuun loppupuolella.
Kolme piikkiä ja taisi olla tuo 38,4 astetta kovimmillaan tokana iltana.
Ei ollut kuumetta. Oli kyllä oudoin nuha ikinä. Ei ollut nenä edes tukossa, eikä tarvinnut niistää. Nenästä valui vain noin 6h kirkasta nestettä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme piikkiä ja taisi olla tuo 38,4 astetta kovimmillaan tokana iltana.
Mullakin se oli toisena iltana tuo kovin 38.4 asteen kuume. Vieläpä viime viikolla.
29v
Enimmillään 38,6 astetta parina ekana päivänä, sen jälkeen viikko sahailua lämpöilyn, kuumeilun, alilämmön ja normilämmön välillä. Mittari näytti väillä 36,1 ja hetkeä myöhemmin 37,8 jne.
Rokottamaton olen.
Minulla kolme rokotusta ja noin 38,4 korkeimmillaan, mittasin harvakseltaan ja vedin panadolia, joka laski kuumetta eli on voinut oikeasti olla korkeampikin.
Miehellä myös kolme rokotusta ja noin 37,2 eli vähän lämpöä.
Teinillä kaksi rokotusta, ei kuumetta/lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Rokotetun naisen pysäyttävä avautuminen: "Voisinpa kääntää kelloa taaksepäin jotta en olisi ottanut koronarokotetta. Jokainen päivä tuntuu helvetiltä"
I wish I could turn back time and choose not to get the jab, I’d be so far in life rn. Everyday feels like hell
https://twitter.com/sophieakhtarxo/status/1514208253705699330
Tämän helvetin meidänkin päättäjät ovat aiheuttaneet sadoille tuhansille suomalaisille. Piikkihaitat ovat todellisia ja ovat tuhonneet liian monen elämän. Nuremberg II tosin tulee vielä aikanaan.
Vai että ihan sadoilletuhansille 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotetun naisen pysäyttävä avautuminen: "Voisinpa kääntää kelloa taaksepäin jotta en olisi ottanut koronarokotetta. Jokainen päivä tuntuu helvetiltä"
I wish I could turn back time and choose not to get the jab, I’d be so far in life rn. Everyday feels like hell
https://twitter.com/sophieakhtarxo/status/1514208253705699330
Tämän helvetin meidänkin päättäjät ovat aiheuttaneet sadoille tuhansille suomalaisille. Piikkihaitat ovat todellisia ja ovat tuhonneet liian monen elämän. Nuremberg II tosin tulee vielä aikanaan.
Vai että ihan sadoilletuhansille 🤣
Sekin on konservatiivinen arvio. Totuus on miljoonille.
Hyvin harva rokotettu ei ole saanut rokotteista mitään ongelmaa, lähes kaikilla on niistä joku elämää haittaava haitta.
Mä olen altistunut koronalle useasti mutta korona ei ole tarttunut tai sitten olen sairastanut sen oireettomasti. 0 rokotetta löytyy.
M31
Vastaukset näyttää sen, ettei eroa rokotuksen saaneilla ja sitä ottamattomilla ole.
37,4 taisi mittari näyttää korkeimmillaan. Mulla on matala normaalilämpö, joten tuo on jo mulle koholla oleva lukema. 3 rokotetta oli alla.