Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää huomenna mennä hammaslääkäriin koska hampaani ovat huonot.

Vierailija
18.04.2022 |

Ihan romuna. Olen jo muutaman kerran käynyt ja aina hammaslääkäri vaihtuu ja taas pitää varoitella että kamalat hampaat etten ilkeä suuta avata.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksei hammaslääkäri saisi sanoa totuutta? Valehdellako hänen pitäisi? On mullekin hammaslääkäri sanonut suoraan jos teen jotain väärin. En pelkää mitä lekuri sanoo, pelkään vaan ylipäätään sitä tilannetta kun joutuu olemaan monttu auki toisen armoilla ja se on hyvin yleinen pelko. Silti se asia täytyy hoitaa ennemmin tai myöhemmin.

Itse kärsin sen verran isosta hampilekuripelosta, että käyn yksityisellä pelkopotilaisiin erikoistuneella lääkärillä. Se maksaa tietysti sitten enemmän, mutta ei se ihan mahdottoman kallista ole kun minäkin huonopalkkaisena yksineläjänä pystyn sen maksamaan.

Totuuden voi sanoa syyllistämättäkin, tsemppaavassa hengessä.

No voi hyvänen aika kun sitä ollaan herkkänahkaisia. Sanoohan lääkärit suoraan ylipainostakin, että pitäisi saada painoa pois. Ja tottahan se onkin. En vaan ole saanut aikaiseksi laihduttaa. Se on ihan oma vika.

Suomalaiset on kyllä aika herkkiksiä, kuten joku edellä sanoi. Sen takia ulkomaalaiset lääkärit ovat usein tylyn oloisia kun muualla maailmassa on totuttu siihen, että ulkonäköä arvostellaan päin naamaa. On se nyt sitten hyvä tai huono asia.. Tällaisissa tilanteissa on hyvä jos on pinnallisesta kulttuurista, se saa hoidattamaan asiat kuntoon.

Vierailija
42/44 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on huomenna lääkäri

Vi pelottaa ihan vitus...

Ku mun hampaat on täynnä hammaskivee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis kans mennä hammaslääkäriin, ainaki 7 vuotta ku oon viimeks käyny 😝

Vierailija
44/44 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää reippaasti! On ihana olo sitten kun hampaat on hoidettu!