Haluaisiko joku mahd. kysyä jotain huomion kipeältä biseksuaali mieheltä
Sain vinkin, että tällainenkin alue on - Minä pöhkö yritin tällä samaisella avauksella jo varmaan liiankin monta kertaa tuolla missä aihe on vapaa... Nyt harmittaa oma hölmöys mutta siis jos joku haluaa kysyä, niin vielä ennättää.. Vaik harmi, että kello on jo noin paljon...
Kommentit (150)
Ap mitä mieltä olet kaappibii ja kaappihomoista?
Voi olla vaimo ja perhekin. Vaimo ei tiedä miehen kaksoiselämästä mitään. Tajuaa kuitenkin että jotain mättää.
Paha shokki naiselle kun paljastuu. Koko suhde tavallaan ollut valhetta.
Ja kerrotko jo alussa naispuolisille partnereillesi että pidät myös miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aljaksandr S.tuupid on selkeä kaappihxxx
Et kai tosissaan luullut, että hän ois tääl 24/7.... pari vuotta avauksensa jälkeenkin.
Ois kyllä kiva, jos Ap tekis vaik toisen avauksen biseksualisuudesta(an) hän vaikuttaa musta symppikseltä. - Viime kesänä hän osallistu toiseenkin keskusteluun j jäi mielikuva, että hän tosiaan on paneutunut biseksualisuuteen....
Vierailija kirjoitti:
En ole aloittaja mutta bi mies kuitenkin. Voinko auttaa?
Haluaisin kyllä vielä Ap:n linjoille. Oon tainnu vähän ihastua häneen... Anteeksi kiva kun vastasit tai että voisit vielä auttaakin. Kysyn avuksi ja rohkaisuksi, että miten sinä tiedostit olevasi bisse, etkä homo?
Vierailija kirjoitti:
Huhuu sulta kysyttiin jo. Muakin kiinnostais.. Siis miten "tulit" bi-seksuaaliksi, etkä homoksi? Saa muutkin bi-seksuaalit vastata, jos edellisel meni pupu pöksyyn.
Joo sori. En päässyt palstalle. Mutta siis joo huomasin kiinnostuksen jo teininä ja 20v meni että uskalsin oikeasti toteuttaa fantasiani. Homoksi en itseäni saa koska en ole kiinnostunut miehistä romanttisessa mielessä. Vain se akti ja tuhmuus kiihoittaa siinä. Olen suudellut miestä ja se on mielestäni liian homoa. En tykännyt. Naista taas suutelen erittäin mielelläni ja joka paikasta. Miehen kanssa tykkään just siitä toiminnasta että tyyliin viesti ja touhut. Ilman hempeilyä moikat. Tätä harrastellut nyt 10v ja alkuun jännitti aivan sairaasti. Mutta siihen tottuu kun tietää toisen olevan samalla asialla.
Vierailija kirjoitti:
Joo sori. En päässyt palstalle. Mutta siis joo huomasin kiinnostuksen jo teininä ja 20v meni että uskalsin oikeasti toteuttaa fantasiani. Homoksi en itseäni saa koska en ole kiinnostunut miehistä romanttisessa mielessä. Vain se akti ja tuhmuus kiihoittaa siinä. Olen suudellut miestä ja se on mielestäni liian homoa. En tykännyt. Naista taas suutelen erittäin mielelläni ja joka paikasta. Miehen kanssa tykkään just siitä toiminnasta että tyyliin viesti ja touhut. Ilman hempeilyä moikat. Tätä harrastellut nyt 10v ja alkuun jännitti aivan sairaasti. Mutta siihen tottuu kun tietää toisen olevan samalla asialla.
Eipä mittään Wapun vietto sulla vissiin täysillä käynnissä? - Sait kyllä minut kateelliseksi. Melkein kuin kertosit woltista tilaamsiesta. Mistä itse edes vosin löytää kaveri jonka kanssa ois yhteistä "toimintaa"? - Ilman, että toinen haluaisi enemmän.... Kuten täs keskustelussa jo aiemmin nousi esiin niin bi-miehiin suhtaudutaan karsaasti myös osaksi homojenkin taholta Tämän homojenkin taholta tulevan dissaamisen ja kyl monen muun syynkin vuoksi just haluan lukea bimiesten kokemuksis, että kokevat ja tuntevat ja pitävtä itseään 110% biseksuaaleina, eivätkä minään muuna; tai siis eivätkä heterona tai homona ehkä joku panseksuaalina itseään pitävä vosi veilä mennäkin. Aatetlen, että biseksuaaleilla ja pansekuaaleilla on kuiteskin niin paljon yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ja nistä löysit 1. mieskumppanisi?- Entä myöhemmin? Missä bii mies voisi löytää toisen tai toisia bimiehiä? - Siis mieluummin joku muu paikka kuin Pride tai homobaari.
Aika monet biit ovatkin loppumetreillä gayta.
Kehitys menee hetero-bi-gay.
Oletko tullut kaapista? Kerrotko avoimesti että olet bii pitemmissä suhteissa?
Aika monet naiset joutuvat tietämättään olemaan ns beard bi-gay miehillensä. Mitä mieltä olet tästä?
Kyllä mun vaimo tietää ja saan tätä harrastaa kun Itsekkään ei voi mulle täydellistä tuntemusta antaa. Vaikka sträppärikin ihan kiva on. Ja visuaalisestikkin kiva näky kun vaimo alistaa tahtoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet biit ovatkin loppumetreillä gayta.
Kehitys menee hetero-bi-gay.
Oletko tullut kaapista? Kerrotko avoimesti että olet bii pitemmissä suhteissa?
Aika monet naiset joutuvat tietämättään olemaan ns beard bi-gay miehillensä. Mitä mieltä olet tästä?
Ohis Tulit juuri kirjoittaneeksi sen tavanomaisimman ennakkoluulon, joka biseksuaaleihin, ehkä erityisesti vielä biseksaaleihin miehiin suhtaudutaan hyvin ennakkoluulosiesti heterot odotttavat ja toivovat biseksuaalin muuttuvan heteroksi. Ja vastaavasti homot toivovat, kuten Ap edellä kertoi kokemuskenaan vieläkin enemmän, että bikumppani muuttuisi myös homoksi. Sellainen että voisi syttyä ja kiihottua jne. seksuaalisesti sukupuoleen katsomatta on osalle täysin mahdoton ajatus, joka johtunee paljossa siitä,kuten jokainen voi havaita, niin kulttuurrimme on edelleen paljossa heteronormatiivinen.
Vertailun vuoksi aika moni nainen joutuu ja kestämään sen, että kumppani ei ole uskollinen vaan pettää, onko silloin parempi, että pettää nais(t)en kanssa? Tai kestämään sitä kun miestä kiinnostaa enemmän ryypätä ja olla kännissä kuin viettää aikaa yhdessä raittiina ja ilman alkoholia ja ilman pelkoa, viinan juonti johtaa väkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
otatko aina karvaisilta rekkamiehiltä perseeseen?
En. - Itseasiassa en ole koskaan ottanut yhdeltäkään rekkamieheltä. - mutta kun mainitsit karvat, niin sinänsä mulla ei ole väljä onko kumppanillani karvoja mutta joskus nuorempana ensimmäsiä kertoja miehen kanssa muistan sen jännityksen ja kihelmöinnin ja kiiman, joka loisti varmaan meistä kumpaisenkin silmistä ja samaan aikaan olimme arkoja ja verraten kokemattomia "karvattomia poikia". Toinen meistä ensikertaa toivoen (sen hän sai sanotuksi), että näyttäisin ja ohjiasin tilannetta minä kehtaamtai kykenemättä atta tunnustaa, että aiemmilla kerroillani miehen kanssa se olen ollut minä, ollut enempi se passivisempi.... Mutta ei seksi "toimi" niin, että vain toinen toimii, vaan molempien tulee olla "riittävän" aktiivisia. - En minä ainakaan saa mitään nautintoa pelkästä peppu-yhdynnästä.
Mitä olet mieltä siitä että minusta bi-seksuaalit ovat vaan ahneita irstailijoita, jotka eivät ole osanneet päättää ovatko homoja vai heteroita koska haluavat pitää kaikki ovet auki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet mieltä siitä että minusta bi-seksuaalit ovat vaan ahneita irstailijoita, jotka eivät ole osanneet päättää ovatko homoja vai heteroita koska haluavat pitää kaikki ovet auki.
Kuten Ap. jo toi esille niin tuo päättämättömyys on varmasti yleisin ennakkoluulo, joka tavataan liittää biseksuaaleihin, eikä hän varmasti ole ainoa, joka on asian kanssa omakohtaisestikin kipuillut, joten mielipiteesi ei ole mitenkään sanosinko yllättävä tai erityisen poikkeava, vaan no ikävä ennakkoluulo, joka edelleen elää ja on voimissaan.
Ja mitä siihen tulee, että bi-seksuaalit olisivat, jotenkin erityien ahneita irstailijoita, niin en tuota väitetttä allekirjoita. - En itse edes varmuudella kykene erottamaan ja näkemään päältä päin kenenkään seksuaalista suuntautuneisuutta. - Ennakkoluuloja ja kuvitelmia minullakin varmasti on, kenellpä ei, mutta ennakkoluuloni ja kuvitelmani kertovat varmastikin enempi minusta kuin kenenkään seksualisesta suuntautuneisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten Ap. jo toi esille niin tuo päättämättömyys on varmasti yleisin ennakkoluulo, joka tavataan liittää biseksuaaleihin, eikä hän varmasti ole ainoa, joka on asian kanssa omakohtaisestikin kipuillut, joten mielipiteesi ei ole mitenkään sanosinko yllättävä tai erityisen poikkeava, vaan no ikävä ennakkoluulo, joka edelleen elää ja on voimissaan.
Ja mitä siihen tulee, että bi-seksuaalit olisivat, jotenkin erityien ahneita irstailijoita, niin en tuota väitetttä allekirjoita. - En itse edes varmuudella kykene erottamaan ja näkemään päältä päin kenenkään seksuaalista suuntautuneisuutta. - Ennakkoluuloja ja kuvitelmia minullakin varmasti on, kenellpä ei, mutta ennakkoluuloni ja kuvitelmani kertov
No kirjoitin AP:lle enkä kaikille bi-seksuaaleille mutta vastataan nyt. En lukenut koko ketjua, joten en ole perillä mihin on vastattu ja kysytty mutta et vastannut siihen miten asia oikeasti on. En myöskään näe miten se seksuaalisen suuntautumisen näkeminen tai näkemättä jättäminen vaikuttaa siihen onko ahne irstailija, niillehän just käy kaikki niin mitä väliä sillä olisikaan. AP:kun kuvasi miten ei koe romanttista yhteyttä miehiin mutta haluaa vaan irstailla heidän kanssaan.
"No kirjoitin AP:lle enkä kaikille bi-seksuaaleille mutta vastataan nyt. En lukenut koko ketjua, joten en ole perillä mihin on vastattu ja kysytty mutta et vastannut siihen miten asia oikeasti on. En myöskään näe miten se seksuaalisen suuntautumisen näkeminen tai näkemättä jättäminen vaikuttaa siihen onko ahne irstailija, niillehän just käy kaikki niin mitä väliä sillä olisikaan. AP:kun kuvasi miten ei koe romanttista yhteyttä miehiin mutta haluaa vaan irstailla heidän kanssaan"
Huomaan, että et ole lukenut koko ketjua. Ensinnäkään Ap ei ole tähän keskuteluun tainnut vähään aikaan osallistua. - olen myös heitä, joiden mielestä olisi ilahduttavaa, jos vielä löytäsi tänne ja osallistuisi, koska hän on ilm. ajatellut ja pohtinut biseksualisuutta(an) tavallsita enemmän. Mutta siis ei hän väittänyt tai en ole ainakaan itse huomannut väitettä, että hän irstailisi kenekään kanssa. Sen sijaan näin teki keskusteluun osallistunut herrasmies, joka riensi vastaamaan Ap;n puolesta hänen ensimmäine viestinsä 125 ja sittemmin myös ilm. ainakin viesti 128 ja mahdollisesti myös postaukset 131 ja 136, korjatkoon hän tai joku muu, jos olen väärässä)
Ja mitä tarkoitat, että asia oikeasti olisi? - Onko sinulla jokin mullitava biologinen tieteellinen löytö, joka toditaa, että oikeasti biseksuaaleja ei olisi olemassa?
Asia on tietysti sikäli hankala todistaa, että jos "bi" on suhteessa vastakkaisen sukupuoken kanssa pidämme höntä heterona jos taas samaa sukupuolta olevan kanssa niin pidämme häntä homona (tai lesbona) mutta ajatus siitä, että hän voisi kokea ja saada ja mahdollistaa itse seksuaalsita nautintoa molemmilta / molemmille on ilmeisesti on varmasti mysteeri, jota osa ei ikinä pysty ymmärtämään. - Ei käy niinkuin me biseksuaalita tapaamme sanoa välillä nyt vain tekee mieli enempi patukkaa välillä haluaa saada lipittää maitoa.
Se että seksuaalinen kiinnostuksemme ei rajaudu "vain" sukupuolen perusteella ei kuitenkaan tee meistä herkempiä pettämään ja olemaan uskottomia parisuhdekumppanillemme.
Ap, miten mies viettelee sinut varmimmin ? Miten se eroaa naisen tekemästä aloitteesta ?