Neuvoa. Meluavat naapuri
Osaako kukaan neuvoa, että miten toimia tässä tilanteessa: minulla on naapuri, joka soittaa musiikkia liian kovalla. Ymmärrän, että päiväsaikaan varmasti saa kuulua ääniä, mutta soittaa kovalla, ja jumputus kuuluu meille asti. Soittaa myös yöllä, eli klo 22 jälkeen. Asiasta on hänelle huomautettu, mutta soitto jatkuu. Eikö tässä tilanteessa auta muu, kuin poismuuttaminen?
Kommentit (124)
Isännöitsijä yökylään odottelemaan taas show'n alkamista.
A4. Arkki. Siihen 3 eri kelon aikaa ylös.Häiriötekijän huoneiston numero! Sitten soitat muiden napureitesi ovikelloa.Pyydät 2 eri taloudelta nimet sihen lapuun. Sinä olet kolmas alekirjoitaja.Kiikutat lapun isännöitsijä toimisto.Oli talo vuokra,osake,osa omistus talo.Alkaa tapahtua!Jos taas jatkuu.sama rundi uudellen ja kolmannenkin kerran.Kolmanesta varotuksesta lähtee jo ulos asunosta.Saman voi tehdä näille sala tupakoitsijoille.Taloissa jossa tupakointi kieto!Jotka luulevat ilta,yö ei 1 tai 2 tupakaa haise.Haisee tupakan haju leviä muihin asuntoihin .Sama aamu päivää kun enemistö töissä.luulee ei haise.Aina on joku kotona ja haisee..
Onkohan hiljaista niissä rapuissa, joissa isännöitsijä tai talkkari asuu? Ettei uskalleta. Sinne jonottamaan.
Mun varmaan pitää muuttaa maalle kun en enää jaksais tätä Stadin meininkiä. Vuosi vuodelta vaan pahenee..... 😫 ja ehkä mun sietokyky heikkenee. Mä vaan niin rakastan nukkumista ja haluan herätä aamulla virheenä uuteen päivään.
Meidän talossa juoppohullun aloittaa kovaäänisen huutamisen, hävyttömyyksin latelemin ja asukkaitten haukkumisen. Asuu yksin. Huutoa ja melua kestää puoleen yöhön joskus yli. Milloin ikkunat ja parvekkeen ovi auki, niin kuuluu kauas... Huohh.
Me tehtiin suunnitelmallinen valitus, valitettiin aina ja jokainen erikseen jatkuvasta biletyksestä niin häätö tuli
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossa juoppohullun aloittaa kovaäänisen huutamisen, hävyttömyyksin latelemin ja asukkaitten haukkumisen. Asuu yksin. Huutoa ja melua kestää puoleen yöhön joskus yli. Milloin ikkunat ja parvekkeen ovi auki, niin kuuluu kauas... Huohh.
Alkaako sen nimi Aalla.
Onhan se harmillista jos ei saa nukuttua öisin metelin takia. Itsekin soitan musiikkia tosi lujalla päivisin, luukutan ihan huolella. Olen naapureilta kysynyt, että kuuluuko miten selvästi ja häiritseekö sekä kehoittanut tulla sanomaan jos on häiriöksi. Ei ole kuulema häirinnyt ja kivahan se on kuunnella kunnolla :) olen sanonut, että soitan musiikkia lujalla vain päivisin jonkun tunnin , en iltaisin tai öisin. Hyvät välit on kaikkiin naapureihin. Niin ja asun siis kerrostalossa
Mites kun ei ole vielä hiljaisuus, mutta alakerrassa tv kovalla tai porukka iltaa istumassa ja tv ta porukan keskustelu kuuluu melko kovaa ja häiritsee, kun haluaisi itse olla kotonaan rauhassa.
Itsellä musiikki tai tv ei ole niin kovalla että kuuluisi rakenteita pitkin naapuriin.
Naapurissa samanlaista puhemelua kuin baarissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitat tietenkin poliisille. Poismuutto ei ole ratkaisu, koska ongelma ei silloin muutu miksikään.
Voiko soittaa poliisin, jos päiväaikaan kuuluu se jumputus?
Voi mutta sano poliiseille että jättävät auton niin ettei jumputtaja näe.kutsu ne poliisit sisälle ja laita kuuntelemaan, ne menevät sinne ja lopettavat sen. Se on heidän homma.
Matala jumputus vaikuttaa hermostoon ja estää aivoja prosessoimasta monimutkaisimpia juttuja. On oetttava vakavasti. Ellei tämä toimi ota yhteys kuluttaja asiamieheen. Joka ottaa yhteyden Isännöitsijään. Isännöitsijän 3 huomautuksesta lentää jumputtaja ulos.
Valitettavasti poismuutto on ainoa ratkaisu. Meillä yläkerran naapuri piti koko päivän joka päivä meteliä koko sen ajan kun asuimme ko asunnossa. Lapset juoksee ja pompottaa sisällä palloa, eivät koskaan ulkona. Huusivat ja vanhemmat huudattaa musiikkia. Viikonloppuisin vanhemmat mökillä pienimmän kanssa, teinit kotona ja aina bileet. Poliisi kun kävi niin meteli jatkui niiden lähdettyä. Isännöitsijä voimaton, koska ei todisteita ja omistusasunto.
Meillä naapuri pesee pyykkiä klo 24.00. Koira haukkuu aina, kun hän ei ole kotona. Lapset hyppivät ja juoksevat koko päivän, kun ne on hänellä ja polttaa tupakkaa parvekkeella eli haju tulee meidän asuntoon.
Pitäisikö tehdä lasu?
Jos tupakan haju tulee omaan asuntoon niin eikö se ole asumisterveyslaki asia?
Tupakan myynti lopetetaan onneksi Suomessa vuoteen 2030 mennessä eikä n juttua saa enää laivalta ostettua.
Onko ap joku uusavuton? Pitääkö mun hoitaa asia puolestasi?
Joka kerta kun meteliä kuulee järjestyssäännön linjaaman ajan ulkopuolella, niin:
1. soitto poliisille
2. ilmoitus isännöitsijälle
Ihan joka kerta. Sillä se loppuu tai häiritsijä muuttaa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Jos yöllä klo 22-07 välillämeluas, niin soita poliisit, ja ilmoita isännöisijälle. Kyllä voi häätää, vaikka olisi osakeasunto.
Mihinkään aikaan vuorokaudesta ei saa aiheuttaa turhaa melua. Jatkuva musiikin jumputus on turhaa melua ja pahimmassa, tai parhaimmassa, tapauksesa häädön arvoinen suoritus.
Kyllähän klo22 jälkeen poliisi.Mutta poliisi ei tuu päivällä eilen just kysyin 7-22saa..saa tehä mitä ikinä haluu..on tää just päivittelinnkun koira ei saa haukkua,mopopojat ei saa ajella mutta muu kova tosiiii kova kotirauhanhäirintä melu saa olla..sanoin tää muistetaan kyllä!!!
Laitat tietenkin omat stereot täysille kun sen yö kukkujan pitäisi lennä nukkumaan.
SOITA 112 poliisi!