Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätys: Nainen on nyt onnettomampi kuin 1950-luvulla

Vierailija
15.04.2022 |

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/yllatys-nainen-on-nyt-onnettomampi-kui…

Tutkimus paljastaa yllättävän paradoksin: Suomessa äidit ovat uupuneempia kuin heikomman tasa-arvon maissa.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008727747.html

Kommentit (790)

Vierailija
461/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että joku isä haluaa jättäytyä perheensä ulkopuolelle ja hoidattaa koko arjen puolisollaan. Sitten ihmetellään, kun lapset ovat etäisiä. Isä ei tunne lapsiaan eikä lapset isäänsä. Tuollainen onnistuu valitettavasti ihan ydinperheessä, jossa on työ/harrastusnarkomaani isä.

Sitten syytellään äitiä, kun on niin huonosti kasvattanut lapset 🙄

Vierailija
462/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnanvapaus on mahtava asia, mutta sitä pitää osata käyttää järkevästi. Kyllä, kaikki on mahdollista saada (tämä tuolle kommentoijalle, joka veti Disneynkin mukaan väittelyyn), mutta se vaatii suunnittelua ja panostamista. Mulla on kaikki, on perhe, oma velaton talo, kiinnostava työ. En ole perinyt rahaa enkä saanut mitään ilmaiseksi, paitsi sen maksuttoman koulutuksen ja perusterveydenhuollon, jonka me kaikki tältä valtiolta olemme saaneet - ja tietenkin myös itse takaisin maksaneet, verojen muodossa.

Olen onnellinen ja tyytyväinen. 50-luvulla en olisi mitenkään voinut saada kaikkea tätä. Siihen aikaan oma yhteiskuntaluokkani (duunarit ja pienviljelijät), naiseuteni (ehkäisyn puute, ammatinvalintaan liittyvät ennakkoluulot), asuinpaikkani (huitsin nevadassa) ja sen aikaiset mahdollisuudet hankkia tietoa erilaisista vaihtoehdoista (myös asuinpaikalla huomattava merkitys tässä!) - nämä kaikki olisivat rajanneet mahdollisuuksiani tehdä aidosti valintoja. Mun luonteellani olisin siellä aikani pyristellyt onnettomana kuin häkkilintu ja luultavasti lopulta karannut merille tai ehkä jotain todella harkitsematonta. Nyky-yhteiskunnassa olen saanut tilaisuuden rakentaa elämästäni juuri sellaisen kuin haluan, ja sen olen tehnyt. Ei mitään valittamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Tuohan johtuu nimenomaan siitä, että kasvatusvastuu ja kotityöt eivät vieläkään jakaudu tasaisesti. 

Ne jakautuvat lähes tasaisesti ja kun tuohon lasketaan työntekoon (palkkatyö) käytetty aika, miehet tekevät paljon enemmän.

Mutta naiset haluavat sekä syödä kakun, että säästää sen. 

Naiselle mikään ei ole tarpeeksi, mikään ei kelpaa.

Vierailija
464/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta sanon että koskaan aiemmin elämässäni en ole kokenut sellaista epätasa-arvoa kuin äitinä, niin yhteiskunnallisesti kuin perheen sisäisesti.

Joo, olisin voinut valita ex-mieheni paremmin mutta kumma kyllä kun oletin että 2000-luvulla tasa-arvoa hehkuttavassa yhteiskunnassa voisi luulla jo miehen itsekin oma-aloitteisesti ottavan vastuuta yhdessä perustetusta perheestä.

Se ei ole vastuuta että mies käy töissä ja juoksee illat omissa menoissaan ja ehkä viikonloppuna, jos jaksaa, antaa äidin armollisesti nukkua tunnin aamulla pidempään. Luonnollisesti myös kaikki menot maksetaan sentilleen puoliksi, jopa lapsilisä piti jakaa.

Ja kun kohta tähän kuitenkin tulee joku vänkäämään ettei asiasta ole puhuttu, niin kyllä puhuttiin vaikka luulisi kyseisten asioiden olevan itsestäänselvyyksiä puhumattakin.

Niin siis oletit ja päätit mitä miehen pitää olla ja mitä se ei saa olla.

Niin teki tuo mieskin sinun puolestasi ja kuten huomasit, pieleen meni molemmilla.

Kannattaa naiset olla tekemättä päätelmiä toisten puolesta. Hanskatkaa se oma tekeminen siten, ettei siihen liity miehiä.

Kyllä oletin että kun yhteisellä päätöksellä hankitaan lapsi niin silloin se yhteisesti hoidetaan. Siihen lapsen tekemiseenkin jo tarvitaan molempia.

Ihan turhaa yrittää kipata isien vapaamatkustelua äitien syyksi.

Edelleen yrität päättää mikä on miehen rooli parisuhteessa vuonna 2022. Ei ole naisen homma. Muuten mies on samalla tavalla oikeutettu päättämään että naisen paikka on kotona lasten kanssa eikä hänen tarvitse osallistua. 

Huomaatko ongelman mikä koituu kun olettaa olevansa oikeutettu tekemään päätöksiä toisen sukupuolen puolesta?

Huomaatko sinä että jo biologia määrittää rooleja jonkun verran. Mulle sopisi mainiosti että mies on raskaana ja synnyttää ja väitän että moni muukin nainen luopuisi ilomielin tuosta etuudestaan.

Vierailija
465/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä naisten jatkuva valitus omasta ja täysin itseaiheutetusta uupumuksesta on ihan yhtä väsyttävää kuunneltavaa kuin inceleiden valitus naisettomuudesta.

Ei auta mitkään järjelliset argumentit, tai tilastot ihmisten todellisesta ajankäytöstä näille uhrimentaliteetissa piehtaroiville mammoille (ruuhkavuosina miehet tekevät tosiaan keskimäärin pidempää päivää kuin naiset, jos koti- ja ansiotöihin kulutettu aika lasketaan yhteen).

Olen alkanut uskoa, että he todellisuudessa nauttivat tuosta valittamista vain ainaisen välittämisen tähden, ja tämän takia se ei tule ikinä myöskään loppumaan.

Tottakai tekevät, kun kaiken maailman saunaillatkin lasketaan työksi. 

Samoin kuin pesukoneessa 3h pyörivät pyykit on naiselle 3h pyykinpesua jonka aikana ei voi tehdä mitään muuta.

Vierailija
466/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta sanon että koskaan aiemmin elämässäni en ole kokenut sellaista epätasa-arvoa kuin äitinä, niin yhteiskunnallisesti kuin perheen sisäisesti.

Joo, olisin voinut valita ex-mieheni paremmin mutta kumma kyllä kun oletin että 2000-luvulla tasa-arvoa hehkuttavassa yhteiskunnassa voisi luulla jo miehen itsekin oma-aloitteisesti ottavan vastuuta yhdessä perustetusta perheestä.

Se ei ole vastuuta että mies käy töissä ja juoksee illat omissa menoissaan ja ehkä viikonloppuna, jos jaksaa, antaa äidin armollisesti nukkua tunnin aamulla pidempään. Luonnollisesti myös kaikki menot maksetaan sentilleen puoliksi, jopa lapsilisä piti jakaa.

Ja kun kohta tähän kuitenkin tulee joku vänkäämään ettei asiasta ole puhuttu, niin kyllä puhuttiin vaikka luulisi kyseisten asioiden olevan itsestäänselvyyksiä puhumattakin.

Niin siis oletit ja päätit mitä miehen pitää olla ja mitä se ei saa olla.

Niin teki tuo mieskin sinun puolestasi ja kuten huomasit, pieleen meni molemmilla.

Kannattaa naiset olla tekemättä päätelmiä toisten puolesta. Hanskatkaa se oma tekeminen siten, ettei siihen liity miehiä.

Kyllä oletin että kun yhteisellä päätöksellä hankitaan lapsi niin silloin se yhteisesti hoidetaan. Siihen lapsen tekemiseenkin jo tarvitaan molempia.

Ihan turhaa yrittää kipata isien vapaamatkustelua äitien syyksi.

Edelleen yrität päättää mikä on miehen rooli parisuhteessa vuonna 2022. Ei ole naisen homma. Muuten mies on samalla tavalla oikeutettu päättämään että naisen paikka on kotona lasten kanssa eikä hänen tarvitse osallistua. 

Huomaatko ongelman mikä koituu kun olettaa olevansa oikeutettu tekemään päätöksiä toisen sukupuolen puolesta?

Huomaatko sinä että jo biologia määrittää rooleja jonkun verran. Mulle sopisi mainiosti että mies on raskaana ja synnyttää ja väitän että moni muukin nainen luopuisi ilomielin tuosta etuudestaan.

Kukaan ei pakota naisia käyttämään tuota etuuttaan.

Vierailija
467/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valinnanvapaus on mahtava asia, mutta sitä pitää osata käyttää järkevästi. Kyllä, kaikki on mahdollista saada (tämä tuolle kommentoijalle, joka veti Disneynkin mukaan väittelyyn), mutta se vaatii suunnittelua ja panostamista. Mulla on kaikki, on perhe, oma velaton talo, kiinnostava työ. En ole perinyt rahaa enkä saanut mitään ilmaiseksi, paitsi sen maksuttoman koulutuksen ja perusterveydenhuollon, jonka me kaikki tältä valtiolta olemme saaneet - ja tietenkin myös itse takaisin maksaneet, verojen muodossa.

Olen onnellinen ja tyytyväinen. 50-luvulla en olisi mitenkään voinut saada kaikkea tätä. Siihen aikaan oma yhteiskuntaluokkani (duunarit ja pienviljelijät), naiseuteni (ehkäisyn puute, ammatinvalintaan liittyvät ennakkoluulot), asuinpaikkani (huitsin nevadassa) ja sen aikaiset mahdollisuudet hankkia tietoa erilaisista vaihtoehdoista (myös asuinpaikalla huomattava merkitys tässä!) - nämä kaikki olisivat rajanneet mahdollisuuksiani tehdä aidosti valintoja. Mun luonteellani olisin siellä aikani pyristellyt onnettomana kuin häkkilintu ja luultavasti lopulta karannut merille tai ehkä jotain todella harkitsematonta. Nyky-yhteiskunnassa olen saanut tilaisuuden rakentaa elämästäni juuri sellaisen kuin haluan, ja sen olen tehnyt. Ei mitään valittamista!

Poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
468/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä naisten jatkuva valitus omasta ja täysin itseaiheutetusta uupumuksesta on ihan yhtä väsyttävää kuunneltavaa kuin inceleiden valitus naisettomuudesta.

Ei auta mitkään järjelliset argumentit, tai tilastot ihmisten todellisesta ajankäytöstä näille uhrimentaliteetissa piehtaroiville mammoille (ruuhkavuosina miehet tekevät tosiaan keskimäärin pidempää päivää kuin naiset, jos koti- ja ansiotöihin kulutettu aika lasketaan yhteen).

Olen alkanut uskoa, että he todellisuudessa nauttivat tuosta valittamista vain ainaisen välittämisen tähden, ja tämän takia se ei tule ikinä myöskään loppumaan.

Samoin kuin pesukoneessa 3h pyörivät pyykit on naiselle 3h pyykinpesua jonka aikana ei voi tehdä mitään muuta.

No itseasiassa vakuutus ei korvaa jos jätät koneen yksin pyörimään ja sattuu esim vesivahinko.

Vierailija
469/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe, talo ja työ...et olisi voinut saada sitä 50-luvulla? Tietenkin olisit. Kyllä naiset silloinkin työtä tekivät. 

Vierailija
470/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei odoteta. Naiset ovat itse luoneet tämän mielikuvitusongelman. Miehille riittää oikeasti kun nainen on kotiäiti eli on luonnollinen nainen kuten kuuluisikin olla. Ei ole mikään ihme että mielikuvitusongelmat ovat räjähtäneet käsiin kun naiset eivät enää kasvata omia lapsiaan. Ketään miestä ei kiinnosta mitä nainen tekee työkseen mutta naisia kiinnostaa melkein aina mitä mies tekee. Tasa-arvo on mahdoton käsite koska sukupuolet ja ihmiset ovat vaan erilaisia ja kun niitä alkaa väkisin muuttamaan niin syntyy vain mielisairauksia.

Vierailija
471/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tyytymättömiä eivät sen takia, että olisivat onnellisempia jos siirryttäisiin takaisin johonkin kotiäiti-villitykseen vaan sen takia, että naisten ja etenkin äitien vaatimukset nousee. Pitää hoitaa lapset, koti, oma itse, parisuhde ja vielä työ siihen päälle. Miehet eivät ota tasa-arvoisesti vastuuta muualla, kuin puoliksi maksamalla menot.

Jos joku yrittäisi minua johonkin 1950-luvun kotiäiti rooliin vetää, nii nhyppäisin varmaan sillalta alas. Ei ei ei ei sellaiseen helvettiin.

Ok. Jatketaan sitten samaan malliin jolloin naisten tyytymättömyys kasvaa entisestään. Jossain vaiheessa teidän on myönnettävä totuus tai sitten menee mielenterveys. Nykyelämänmeno ei ole mielenterveydelle hyväksi ja 1950-luvun elämä oli, tilastollisesti.

Voi voi, eläkää te vain siinä harhaisessa todellisuudessanne odotellessa paluuta 50-luvulle. Ei tule koskaan tapahtumaan.

Kyllä tulee, naiset alistetaan kodinhoitajiksi ja synnyttäjiksi se on myös naiselle itselleen parhaaksi

Miehet tekee kahta työtä elättääkseen perheen eli 16-tuntisia työpäiviä. Onhan tuossa miehille se hyvä juttu, että ei tarvitse katsella vaimoa eikä lapsia.

Vierailija
472/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut, olin epätarkka.

Kukaan ei ole velvollinen sitä "kaikkea luvattua" naisille tai miehille antamaan.

Kyllähän mieskin voi saada naisen joka on nyrkin ja hellan välissä ja antaa pillua käskettäessä, eikä piittaa miehen syrjähypyistä.

Mutta kenelläkään ei ole oikeutta vaatia asiaa sinulta.

Vierailija
473/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei odoteta. Naiset ovat itse luoneet tämän mielikuvitusongelman. Miehille riittää oikeasti kun nainen on kotiäiti eli on luonnollinen nainen kuten kuuluisikin olla. Ei ole mikään ihme että mielikuvitusongelmat ovat räjähtäneet käsiin kun naiset eivät enää kasvata omia lapsiaan. Ketään miestä ei kiinnosta mitä nainen tekee työkseen mutta naisia kiinnostaa melkein aina mitä mies tekee. Tasa-arvo on mahdoton käsite koska sukupuolet ja ihmiset ovat vaan erilaisia ja kun niitä alkaa väkisin muuttamaan niin syntyy vain mielisairauksia.

Nimenomaan! 

t...perinteinen nainen

Vierailija
474/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa vakuutus ei korvaa jos jätät koneen yksin pyörimään ja sattuu esim vesivahinko.

Netfliiiiiix

Vierailija
475/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tyytymättömiä eivät sen takia, että olisivat onnellisempia jos siirryttäisiin takaisin johonkin kotiäiti-villitykseen vaan sen takia, että naisten ja etenkin äitien vaatimukset nousee. Pitää hoitaa lapset, koti, oma itse, parisuhde ja vielä työ siihen päälle. Miehet eivät ota tasa-arvoisesti vastuuta muualla, kuin puoliksi maksamalla menot.

Jos joku yrittäisi minua johonkin 1950-luvun kotiäiti rooliin vetää, nii nhyppäisin varmaan sillalta alas. Ei ei ei ei sellaiseen helvettiin.

Ok. Jatketaan sitten samaan malliin jolloin naisten tyytymättömyys kasvaa entisestään. Jossain vaiheessa teidän on myönnettävä totuus tai sitten menee mielenterveys. Nykyelämänmeno ei ole mielenterveydelle hyväksi ja 1950-luvun elämä oli, tilastollisesti.

Voi voi, eläkää te vain siinä harhaisessa todellisuudessanne odotellessa paluuta 50-luvulle. Ei tule koskaan tapahtumaan.

Ei niin, koska tulee Great Reset, jossa kukaan ei omista mitään (paitsi eliitti) ja kaikki ovat onnellisia. Seksiä ei myöskään enää harrasteta, vaan ne tarpeet hoidetaan virtuaaliteknologian avulla masturboimalla. Harvat ja valitut ihmiset saavat lisääntyä eliitin hyväksynnällä.

Elä sinä great resettiä. Me muut elämme hyvää elämää.

Ei se ole valintakysymys. Olet joko osa Great Resettiä tai sitten et edes saa ruokaa, koska ruoka maksetaan digitaaliseen ID:hen sidotulla maskuvälineellä, joka suljetaan, jos et suostu eliitin ehtoihin.

Vierailija
476/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeus vahvistaa säännön.

Kuinka moni ketjuun vastannut nainen on sanonut haluavansa 50-luvun takaisin? Ainoastaan se varakkaassa lääkäriperheessä sanonut nainen on kertonut äitinsä olleen onnellinen. Heiltä puuttui kokonaan rahaongelmat, kaikkea muuta oli yllinkyllin.

Vierailija
477/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykit koneessa 3h 

Samaan aikaan ruoka uunissa 3h

Nainen teki kotitöitä 6h ja on täysin uupunut sohvalla makaamisesta.

Vierailija
478/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla kolmannen asteen femakkous se todellinen syy kaikkeen. Se ajaa sitä, että naisten pitäisi olla kuin vahvimmat miehet, mutta taas toisaalta miesten pitäisi olla kuin heikoimmat naiset.

Sanoit itsekin, että naisten PITÄISI, mutta käytännössähän te ette kykene tekemään ainoatakaan asiaa tuosta listasta kunnolla.

No lakkaa olemasta heikko, sitten, ja yritä käyttäytyä kuten kunnon ihminen. Hoida omat lapsesi ja osuutesi kotihommista, ei siihen muuta vaadita. Millai tämä kaikki on joillekin miehille niin hirvittävän vaikeaa?

koska he ovat miehiä? koska he ovat erilaisia kuin naiset? koska he lähestyvät asioita eri tavoin kuin nainen?

miksi naisten on niin vaikea luopua työelämästä?

Miksi ihmeessä suomalainen nainen luopuisi työelämästä? Ensinnäkään yhteiskunta ei pyöri ilman naisia. Toisekseen on pakko olla tuloja koska rahaa ilman ei voi elää. Siinäpä ne

Aika monelle miehelle ryöelämästä luopuminen ei näytä olevan vaikeaa kun katselee kauppojen nurkilla notkuvia juoppoja. Vankilat myös näitä täynnä. No.yhteiskunta maksaa.

Taitaa olla vähemmän vankeja ja juoppoja kuin yh-äitejä

Voithan laskea ja yllättyä.

Mielestäsi vanki, juoppo ja yh-äiti on jotenkin samaa ryhmää?

Yh-äideissä on se juttu että todella monella lasten iså ei huolehdi omasta lapsestaan hoitamalla eikä elättämällä. Me veronmaksjat teemme ja maksamme. Suomimiehellä ei ole mitään kunniaa, sitä ei herätä edes omaa lihaa ja verta oleva lapsi. Voiko alemmas enää vajota? Sitten täällä miehet huutaa että naisten pitäisi jäädä tulottomaksi kotiin näiden kunniattomien orjaksi.

Ei kannata valita lapsen isäksi narsistia, juoppoa tai vätystä. Älkää olko pinnallisia naiset, vaan valitkaa mies luonteen perusteella. ;)

Onneksi kukaan ei kelpuuta sinua lastensa isäksi.

Näköjään kirpaisi kun piti mennä henkilökohtaisuuksiin.

-eri

Miehet on täällä koko ajan käyneet henkilökohtaisuuksiin, jokaista naiskirjoittajaa on nimitelty.

Vierailija
479/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Nykyään nainen saa valita äitiyden, 50-luvulla äitiyttä odotettiin ns. luonnollisena asiana varsinkin parisuhteessa. Tuskin kaikki hedelmöittyneet naiset olisivat oikeasti halunneet lasta.

Vierailija
480/790 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla kolmannen asteen femakkous se todellinen syy kaikkeen. Se ajaa sitä, että naisten pitäisi olla kuin vahvimmat miehet, mutta taas toisaalta miesten pitäisi olla kuin heikoimmat naiset.

Sanoit itsekin, että naisten PITÄISI, mutta käytännössähän te ette kykene tekemään ainoatakaan asiaa tuosta listasta kunnolla.

No lakkaa olemasta heikko, sitten, ja yritä käyttäytyä kuten kunnon ihminen. Hoida omat lapsesi ja osuutesi kotihommista, ei siihen muuta vaadita. Millai tämä kaikki on joillekin miehille niin hirvittävän vaikeaa?

koska he ovat miehiä? koska he ovat erilaisia kuin naiset? koska he lähestyvät asioita eri tavoin kuin nainen?

miksi naisten on niin vaikea luopua työelämästä?

Miksi ihmeessä suomalainen nainen luopuisi työelämästä? Ensinnäkään yhteiskunta ei pyöri ilman naisia. Toisekseen on pakko olla tuloja koska rahaa ilman ei voi elää. Siinäpä ne

Aika monelle miehelle ryöelämästä luopuminen ei näytä olevan vaikeaa kun katselee kauppojen nurkilla notkuvia juoppoja. Vankilat myös näitä täynnä. No.yhteiskunta maksaa.

Taitaa olla vähemmän vankeja ja juoppoja kuin yh-äitejä

Voithan laskea ja yllättyä.

Mielestäsi vanki, juoppo ja yh-äiti on jotenkin samaa ryhmää?

Yh-äideissä on se juttu että todella monella lasten iså ei huolehdi omasta lapsestaan hoitamalla eikä elättämällä. Me veronmaksjat teemme ja maksamme. Suomimiehellä ei ole mitään kunniaa, sitä ei herätä edes omaa lihaa ja verta oleva lapsi. Voiko alemmas enää vajota? Sitten täällä miehet huutaa että naisten pitäisi jäädä tulottomaksi kotiin näiden kunniattomien orjaksi.

Ei kannata valita lapsen isäksi narsistia, juoppoa tai vätystä. Älkää olko pinnallisia naiset, vaan valitkaa mies luonteen perusteella. ;)

Onneksi kukaan ei kelpuuta sinua lastensa isäksi.

Näköjään kirpaisi kun piti mennä henkilökohtaisuuksiin.

-eri

Miehet on täällä koko ajan käyneet henkilökohtaisuuksiin, jokaista naiskirjoittajaa on nimitelty.

Ketään ei ole nimitelty ennen tuota viestiä.