Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliksi suomalainen, puoliksi pakistanilainen - näytän eurooppalaiselta

Vierailija
15.04.2022 |

Eli siis en ihan ymmärrä miten se näin toimii. Äitini on suomalainen ja isäni on pakistanilainen ja en näytä tietenkään suomalaiselta mutta mulla on aika vaalea (likimain sama kuin iberialaisllla)iho ja ruskeat hiukset. Kun katson ihmisiä joilla on samanlainen sekoitus niin he näyttävät yleensä paljon enemmän eteläaasialaiselta. Mitä ihmettä tapahtui geenien kanssa?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦠

Vierailija
62/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla lapsilla samantyyppinen geenikombo kuin sinulla ja heistä 2 näyttää suomalaisilta ja 1 aasialaiselta. Näin kävi meillä, vaikka olisin kuvitellut kaikkien lasteni olevan tummempia. Joskus asiat vain menee niin.

Näillä suomalaisilta näyttävillä on hiukset vaaleammat kuin minulla ja toisella silmätkin - ainakin toistaiseksi. Erikoista on, sillä itsekin olen suomalaiseksi tumma, vaikka vaaleita toki löytyykin suvustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa! USA on vuosikymmenien ajan nuzzinu Eurooppaa, muualta häätämällään aineksella... Vain voidakseen todeta, että ollaanpas me avuttomia!?

Vierailija
64/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä näytä. Luulet vain.

Näytän! Ap

Vierailija
65/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakistaniliasella isälläsi voi olla muuta lähialueiden perimää joka äitisi perimään yhdistettynä pääsi pintaan. Keski-Aasiassa on paljon erilaista slaavilaista, eurooppalaista, itäistä, kaakkois-aasialaista jne. perimää. Ja löisin vetoa että pakistanilaisissakin on vaaleita ja jopa sinisilmäisiä ihmisiä. Googlella löytää kyllä kuvahaulla vaikka mitä!

Vierailija
66/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä asia vaivaa sinua näin paljon? Olen itsekin puolisuomalainen, mutta jotenkin omituista, että haluat nostaa tätä aihetta koko ajan esiin. Mitä keskusteltavaa tässä on? Oletko epävarma? Teini?

Minusta tämä on kiinnostava aihe. Olen perinyt äitini kautta kirjavaa perimää eri puolilta maailmaa ja usein mietin mistä etnisyyksistä omat ja sukulaisteni piirteet tulevat.

Minusta sinulla on outo asenne. Häpeätkö jotakin vai oletko yksi niistä joka tulee joka keskusteluun ilmoittamaan että keskusteleminen juuri tästä aiheesta on tyhmää?

Vierailija
67/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakistaniliasella isälläsi voi olla muuta lähialueiden perimää joka äitisi perimään yhdistettynä pääsi pintaan. Keski-Aasiassa on paljon erilaista slaavilaista, eurooppalaista, itäistä, kaakkois-aasialaista jne. perimää. Ja löisin vetoa että pakistanilaisissakin on vaaleita ja jopa sinisilmäisiä ihmisiä. Googlella löytää kyllä kuvahaulla vaikka mitä!

Joo näin on varmaankin käynyt. Hänen äitinsä oli uskomattoman vaalea.

Vierailija
68/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla oli tyyppi, jonka isä oli Lähi-Idästä ja äiti suomalainen, mutta ei ulkonäöstä olisi koskaan arvannut. Oli vaalea tukka, siniset silmät ja täysin suomalaiset kasvonpiirteet, mutta iho vähän luonnostaan päivettyneempi. Sisarus taas oli vaaleaihoisempi versio isästään: tummat hiukset, ruskeat silmät ja arabin kasvonpiirteet. Niin jännästi ne geenit jakautuu.

Vierailija
69/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla oli tyyppi, jonka isä oli Lähi-Idästä ja äiti suomalainen, mutta ei ulkonäöstä olisi koskaan arvannut. Oli vaalea tukka, siniset silmät ja täysin suomalaiset kasvonpiirteet, mutta iho vähän luonnostaan päivettyneempi. Sisarus taas oli vaaleaihoisempi versio isästään: tummat hiukset, ruskeat silmät ja arabin kasvonpiirteet. Niin jännästi ne geenit jakautuu.

Jep. Mulle kävi varmaan kuten tuolle miehelle sitten? Ap

Vierailija
70/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu et näytä ap! Näytät apinalta ja sellaisena pysyt! Hyi h e l vetti!

Vierailija
71/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit työpaikan tyypin olevan mies? Oletko so-vinisti?

Vierailija
72/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu et näytä ap! Näytät apinalta ja sellaisena pysyt! Hyi h e l vetti!

Näytän eurooppalaiselta. Ap

Vierailija
73/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit työpaikan tyypin olevan mies? Oletko so-vinisti?

Oho pahoittelut. Luulin lukevani että tuo työkaveri oli mies

Vierailija
74/74 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasikiö.