Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliksi suomalainen, puoliksi pakistanilainen - näytän eurooppalaiselta

Vierailija
15.04.2022 |

Eli siis en ihan ymmärrä miten se näin toimii. Äitini on suomalainen ja isäni on pakistanilainen ja en näytä tietenkään suomalaiselta mutta mulla on aika vaalea (likimain sama kuin iberialaisllla)iho ja ruskeat hiukset. Kun katson ihmisiä joilla on samanlainen sekoitus niin he näyttävät yleensä paljon enemmän eteläaasialaiselta. Mitä ihmettä tapahtui geenien kanssa?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä asia vaivaa sinua näin paljon? Olen itsekin puolisuomalainen, mutta jotenkin omituista, että haluat nostaa tätä aihetta koko ajan esiin. Mitä keskusteltavaa tässä on? Oletko epävarma? Teini?

Ennemminkin kysyisin mikä teitä kommentoijia ja miinustelijoita vaivaa? Joku tulee kysymään viattoman kysymyksen, niin tällainen vastaanotto?

Niin ja itse olen ihan tavallinen kantasuomalainen mies, tavis suomalaisen näköinenkin, enkä edes vihervassari.

Vierailija
42/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi olla puoliksi jonkun maalainen ja etten olisi yhtään tutustunut siihen maahan. Häpeäisit.

Miksi? En koe olevani pakistanilainen ollenkaan koska isäni puhuu äidinkielenään suomea ja on kulttuurillsesti hyvin suomalaisen tapainen. En ole muslimi enkä koe olevani osa sitä kulttuuria vaan eurooppalaista.

Miten 100% pakistanilainen puhuisi äidinkielenään suomea? Onko hänet adoptoitu tänne lapsena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähä niiku epäilen, et geenit on sekottunu. Ainaki mulle tuli mielee.

Mitä tarkotat?

Yleensähän se menee niin, että jälkeläiset ovat kuin suoria kopioita jommasta kummasta vanhemmastaan. Sekoitukset on tosi harvinaisia, koska yleensä meioosissa ei tapahdu mitään rekombinaatiota tai muutakaan sellaista suvulliselle lisääntymiselle ominaista sekoittumista. Ne on mutaatioita sitten ne.

Taidat osata aika hyvin biologiaa. Ja olet oikeassa siinä että näytän hyvi hyvin paljon äidiltäni mutta olen häntä tummempi sillä hän on erittöin kalpea. Itselläni on eteläeurooppalainen ihonväri.

Sinulla ei ole eteläeurooppalainen ihonväri. Sulla on suomalainen ja pakistanilainen ihonväri. Valitse siitä. Eteläeurooppalainen et ole.

Vierailija
44/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi olla puoliksi jonkun maalainen ja etten olisi yhtään tutustunut siihen maahan. Häpeäisit.

Miksi? En koe olevani pakistanilainen ollenkaan koska isäni puhuu äidinkielenään suomea ja on kulttuurillsesti hyvin suomalaisen tapainen. En ole muslimi enkä koe olevani osa sitä kulttuuria vaan eurooppalaista.

Miten 100% pakistanilainen puhuisi äidinkielenään suomea? Onko hänet adoptoitu tänne lapsena?

Ei ole adoptoitu vaan on asunut pienestä lapsesta asti ja koulussa sun muualla puhunut suomea. Sittemmin naisten kanssa ja myös äitini kanssa.

Vierailija
45/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähä niiku epäilen, et geenit on sekottunu. Ainaki mulle tuli mielee.

Mitä tarkotat?

Yleensähän se menee niin, että jälkeläiset ovat kuin suoria kopioita jommasta kummasta vanhemmastaan. Sekoitukset on tosi harvinaisia, koska yleensä meioosissa ei tapahdu mitään rekombinaatiota tai muutakaan sellaista suvulliselle lisääntymiselle ominaista sekoittumista. Ne on mutaatioita sitten ne.

Taidat osata aika hyvin biologiaa. Ja olet oikeassa siinä että näytän hyvi hyvin paljon äidiltäni mutta olen häntä tummempi sillä hän on erittöin kalpea. Itselläni on eteläeurooppalainen ihonväri.

Sinulla ei ole eteläeurooppalainen ihonväri. Sulla on suomalainen ja pakistanilainen ihonväri. Valitse siitä. Eteläeurooppalainen et ole.

En ole eteläeurooppalainenmutta ihonvärini kylläkin on. Äitini on erittäin vaalea ja isäni taas tummempi jolloin itselle tuli tuo fitzpatrickin kolmas joka on juuri välimerellinen ihonväri.

Vierailija
46/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylö

Vierailija
47/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit näyttää suomalaiselta, pakistnilaiselta tai joltain sillä välillä

Vierailija
48/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä- vai alapuoli suomalainen?

Vierailija
49/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näytät eteläeurooppalaiselta. Mitä ihmeellistä tässä on? Etelä-Eurooppahan on räiskätty historiassa pakistanilaisten näköisten tyyppien toimesta. Räiskätään kyllä nykyäänkin.

Vierailija
50/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylä- vai alapuoli suomalainen?

Mitä ihmettä? Ap

Vierailija
51/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla esinahka?

Vierailija
52/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo vaivaa mieltäsi? Ei sillä ole niin suurta merkitystä. Samassa perheessä lasten ihonväri ja hiuslaatu voi heitellä suuresti jos vanhemmat ovat eri etnistä taustaa. Ei ne geenit aina niin sekoitu, että tulee keskiarvo ulkonäössä.

Ei geenit sekoitu tasan. Muutenhan olisit 50% tero.

Vierailija
53/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muslimi? Se kertoisi sinusta kaiken.

Vierailija
54/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vaan olen käynyt rippikoulun ja olen kristitty.

Vierailija
55/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo vaivaa mieltäsi? Ei sillä ole niin suurta merkitystä. Samassa perheessä lasten ihonväri ja hiuslaatu voi heitellä suuresti jos vanhemmat ovat eri etnistä taustaa. Ei ne geenit aina niin sekoitu, että tulee keskiarvo ulkonäössä.

Eivät sekoitu tasan ja mikä on tero? Ap

Vierailija
56/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vaan olen käynyt rippikoulun ja olen kristitty.

No sitten olet meikäläisiä.

Vierailija
57/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sekoitu tasan ja mikä on tero? Ap

Nuorison käyttämä sana terro rististä. Ihan hauska.

Vierailija
58/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä näytä. Luulet vain.

Vierailija
59/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vale-eurooppalainen, perimään soluttautunut tero?

Ei, teroja ovat Nato-nazit eli azovit.

Vierailija
60/74 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pakistanilaiset eivät osaa huolehtia itsestään? Bidenin mielestä eurooppalaisetkaan eivät osaa... Kaksi erilaista kyvyttömyyden tapaa. Jänniä yhdistelmiä?