Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliksi suomalainen, puoliksi pakistanilainen - näytän eurooppalaiselta

Vierailija
15.04.2022 |

Eli siis en ihan ymmärrä miten se näin toimii. Äitini on suomalainen ja isäni on pakistanilainen ja en näytä tietenkään suomalaiselta mutta mulla on aika vaalea (likimain sama kuin iberialaisllla)iho ja ruskeat hiukset. Kun katson ihmisiä joilla on samanlainen sekoitus niin he näyttävät yleensä paljon enemmän eteläaasialaiselta. Mitä ihmettä tapahtui geenien kanssa?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko isäsi sukulaisia? Onko heidän joukossaan vaaleampia yksilöitä? Kun voihan olla, että isäsi on sukunsa tummin yksilö. Voi olla, että hänellä on eurooppalaisia sukujuuria.

Hänen äitinsä oli aika vaalea

Tuo voi selittää paljonkin. Kuinka paljon muistutat isäsi äitiä ulkonäöltäsi?

Se vaaleusgeeni on "hypännyt sukupolven yli". Hän on perinyt tummuutensa isänsä puolelta, mutta on kuitenkin vaaleusgeenien kantaja. Joka sitten on periytynyt sinulle.

Vierailija
22/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko isäsi sukulaisia? Onko heidän joukossaan vaaleampia yksilöitä? Kun voihan olla, että isäsi on sukunsa tummin yksilö. Voi olla, että hänellä on eurooppalaisia sukujuuria.

Hänen äitinsä oli aika vaalea

Tuo voi selittää paljonkin. Kuinka paljon muistutat isäsi äitiä ulkonäöltäsi?

Se vaaleusgeeni on "hypännyt sukupolven yli". Hän on perinyt tummuutensa isänsä puolelta, mutta on kuitenkin vaaleusgeenien kantaja. Joka sitten on periytynyt sinulle.

Muistutan hänen äitiään aika paljon mutt enemmän ihan omaa äitiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylö

Vierailija
24/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap on kerrotun kuvauksen ja lisätarkennusten perusteella täsmälleen sen näköinen kuin oletusarvoisesti pitäisikin, eli keskiverto isästään ja äidistään. Monet intialaiset ja pakistanilaiset ovat myös hyvin vaaleita eivätkä poikkea väritykseltään etelä-eurooppalaisista, tosin pakistanilaisilla on muuten omia piirteitään, kuten pistävä katse.

Vierailija
25/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä asia vaivaa sinua näin paljon? Olen itsekin puolisuomalainen, mutta jotenkin omituista, että haluat nostaa tätä aihetta koko ajan esiin. Mitä keskusteltavaa tässä on? Oletko epävarma? Teini?

Vierailija
26/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ap on kerrotun kuvauksen ja lisätarkennusten perusteella täsmälleen sen näköinen kuin oletusarvoisesti pitäisikin, eli keskiverto isästään ja äidistään. Monet intialaiset ja pakistanilaiset ovat myös hyvin vaaleita eivätkä poikkea väritykseltään etelä-eurooppalaisista, tosin pakistanilaisilla on muuten omia piirteitään, kuten pistävä katse.

Voi olla joo mutta isäni on aika tumma niin sen takia on vähän kummallinen tämä minun tilanne mutta joo.

Vierailija
27/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢

Vierailija
28/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse puoliksi suomalainen, toinen puoli on sitten melkoinen sekoitus kaikenlaista kummaa. :D Mutta olen siis ihonväriltäni oliivi, hiukseni ovat voimakkaasti korkkiruuvikiharaiset. Mies on suomalainen. Toinen lapsistani on vaaleatukkainen, oliivi-ihoinen, toinen tummatukkainen vaaleaihoinen. Kiharaa on kummallakin, toisella vain voimakkaampaa. Että ei ne geenit tasaisesti sekoitu, melkoista arpapeliä se on.

italia? kreikka?

Vierailija
29/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä asia vaivaa sinua näin paljon? Olen itsekin puolisuomalainen, mutta jotenkin omituista, että haluat nostaa tätä aihetta koko ajan esiin. Mitä keskusteltavaa tässä on? Oletko epävarma? Teini?[/quote

tai provo...

Vierailija
30/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koko isäsi suku tismalleen saman väristä? Niin, ei taida olla.

Vierailija
31/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤢

Mitä tarkotat? Ap?

Vierailija
32/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koko isäsi suku tismalleen saman väristä? Niin, ei taida olla.

Ei ooe vaan hänen äitinsä on vaalea.

Vierailija
33/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤢

Jep

Vierailija
34/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko olla rasistinen?

Vierailija
35/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isäsi olisi oikeasti pakistanilainen, varmaan olisit tutustunut Pakistaniin sen verran, että tietäisit, että se on iso valtio, jossa asuu useita eri kansallisuuksia, jotka ulkonäöltäänkin poikkeavat toisistaan. Kaikki eivät ole kovin tummia, esim. tässä https://c.stocksy.com/a/uSV100/z9/359284.jpg tuollainen punakampi tapaus.

Vierailija
36/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat tummatukkaisia ja hyvin ruskettuvia suomalaisia, vaikka kummallakaan ei tiettävästi ole mitään ulkkarialkuperää. Kummallista miten minulla sitten on hiekanvärinen tukka ja pullataikinan värinen iho, joka palaa herkästi? Kasvonpiirteet on kyllä ihan isältä, joten en usko, että selitys olisi mikään äitini vieraissa käynti...

Vierailija
37/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos isäsi olisi oikeasti pakistanilainen, varmaan olisit tutustunut Pakistaniin sen verran, että tietäisit, että se on iso valtio, jossa asuu useita eri kansallisuuksia, jotka ulkonäöltäänkin poikkeavat toisistaan. Kaikki eivät ole kovin tummia, esim. tässä https://c.stocksy.com/a/uSV100/z9/359284.jpg tuollainen punakampi tapaus.

En ole tutustunut pakistaniin melkein ollenkaan. Isäni on melko tumma pakistanilainen mutta hänen äitinsä oli juuri tuollainen vaalea pakistanilainen joten olen ehkä voinut häneltä periä? Lisäksi näytän aika paljon ihan omalta suomalaiselta äidiltäni.

Vierailija
38/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi olla puoliksi jonkun maalainen ja etten olisi yhtään tutustunut siihen maahan. Häpeäisit.

Vierailija
39/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Iranissa on alueita joissa asuu vaaleampia iranilaisia, joilla siniset tai vihreät silmät. Pakistan on samoilla leveysasteilla, joten hyvin voi sielläkin olla vaaleampia.

Vierailija
40/74 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi olla puoliksi jonkun maalainen ja etten olisi yhtään tutustunut siihen maahan. Häpeäisit.

Miksi? En koe olevani pakistanilainen ollenkaan koska isäni puhuu äidinkielenään suomea ja on kulttuurillsesti hyvin suomalaisen tapainen. En ole muslimi enkä koe olevani osa sitä kulttuuria vaan eurooppalaista.