Eikö nykyään saa käyttää ollenkaan hajuvettä?
Suihkautin ilmaan hajuvettä ja kävelin sen läpi ja sen jälkeen lähdin ulos ja menin kävelyllä apteekkiin jolloin hajuveden tuoksu oli varmasti haihtunut jonkin verran, niin apteekissa kuulin ohimennen että työntekijä sanoi "ajatella jos jollakin on astma" ja asiakas sanoi kohta "joku laittanut vähän hajuvettä" johon apteekkari vastasi, että "no tuoksuu ainakin hyvälle." Minusta tuollanen on moukkamaista ja loukkaavaa vierailta kommentoida kenenkään hyviäkään tuoksuja. Eihän kukaan vieras varmaan kehtaa pahoistakaan hajuista kommentoida. Aion kyllä jatkossakin käyttää hajuvettä ja tuoksuvia tuotteita jos sitä ei ole kyseisessä paikassa kielletty. Rakastan kaikkia tuoksuja niin paljon, etten todellakaan lopeta tuoksumasta hyvälle. Olen puhunut.
Kommentit (188)
Hajuveden ei ole tarkoitus lemuta ympäristöönsä!
Jotkin täysin synteettiset hajusteet ovat pahimpia, niitä ei pitäisi ollenkaan myydä.
Olisit sipaissut hajustetta vain vähän, ja jos se on juuri näitä vahvasti kitkerästi lemuavia, niin laimenna, auttaisko vaikka se että sitä sipaisukohtaa kevysti veteen kostutella sormenpäällä vielä sipaisee.
Hajusteen pitää olla vain aavistuksenomaisesti tuoksuva käyttäjänsä iholla.
Kyllä jotkut noista hajuista oireita saavat, päänsärkyä, silmien vuotamista, hengenahdistusta.
Joku saa oireita siitäkin että appelsiinin tai banaanin kuoret haisevat pitkänmatkan bussissa matkustaessa.
Mun mielestä jotkin apteekit, sairaaloista, terkkareista ja lääkärikeskuksista puhumattakaan ilmoittavatkin ettei niiden tiloihin pitäisi hajusteissa tulla.
Jossain paikoissa ei saa käyttää hajusteita.
Yleisillä paikoilla on kohteliasta olla käyttämättä hajusteita, tai sitten tosi maltillisesti.
Kyllä tässä maailmassa pitää ottaa toisetkin ihmiset huomioon.
Jos useampi ihminen oikein ääneen sanoo, että nyt on vähän suihkittu hajuvettä, niin silloin tilanne on todennäköisesti ollut aika paha, eli ympärilläsi leijailee sellainen tukehduttava pilvi. Yhdestä suihkauksesta ri sellaista synny ellei sun hajuvesi oo joku pistävä myrkyn hajuinen.
Ihmisillä on lähtökohtaisesti aika korkea kynnys alkaa kommentoimaan toisten hajuja, joten tilanne pitää olla paha, jos useampi henkilö on suunsa avannut. Kannattanee pestä kaikki ulkovaatteet ja huivit vähintään, joka päivä kun vuoden suihkit niihin uutta hajustetta, niin johan siinä kanssaihminen tukehtuu. Lopeta myös se hajuveden suihkiminen vaatteille. Tuoksu kuuluu iholle, ei vaatteisiin.
Olet todennäköisesti turtunut itae tuoksuun, etkä ymmärrä kuinka hirveästi haiset. Näin luultavasti on, jos koko muu myymälä tukehtuu sun läsnäollessa. Tulee mieleen tää v*nakot, jotka käyttää vahvoja hajusteita puoli pulloa kerralla. Sellaisen kanssa kun joutuu hissiin niin taju lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jotkin apteekit, sairaaloista, terkkareista ja lääkärikeskuksista puhumattakaan ilmoittavatkin ettei niiden tiloihin pitäisi hajusteissa tulla.
Keuhkosairauksien polillakin on asiakkaita, jotka laittavat hajusteita. Hyi. Kerran olin astman vuoksi osastohoidossa ja viikonloppuna lääkärikierrolla lääkäri haisi niin voimakkaalle hajusteelle, että kielsin häntä tulemasta kuuntelemaan minun keuhkoja. Onneksi pysyi kauempana, mutta minun vointi heikkeni taas.
Seuraavaksi kielletään kirkkaat värit ulkona ,autoissa yms .koska sähköallergikko-Irmelillä fibromyalgia heti pahenee jos sellainen menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tiedon saa vasta kun on jo saapunut. "Tulethan tuoksuttomana" lukee seinällä. Vähän on myöhäistä siinä vaiheessa.
Parfyymia laitetaan pisara sormenpäähän ja korvan taakse. Oikein annostellun hajusteen haistaa kun antaa poskisuudelman mutta ei kun kättelee. Pidän kovasti hyvistä tuoksusista vaikka olen mies. Arvostan sitä että nainen tuoksuu puhtaalta ja aivan hienokseltaan ja lähituntumassa hajuvedeltä.
Vain kahdentyyppiset naiset haluavat tuoksua etäisyynsien päähän. Toinen näistä jääköön mainitsematta ja toinen on parhaan lumovoimansa menettäneet mutta vielä huomiota haluavat keski-ikäiset.