Harmittaa. Menin ostamaan kosmetologilta 300 euron tuotteet!
Kävin kosmetologilla ja ostin hänen suosittelemiaan hoitotuotteita kotiin. On varmaan joo tehokkaita, mutta harmittaa kun saman tuloksen saa ihan muillakin tuotteilla. Luulisin. En tullut kysyneeksi hintoja. Oletin purnukoiden maksavan (seerumi ja hoitovoide) tyyliin yhteensä jotain 100e, korkeintaan 150 e. Mutta vielä mitä!! 300euroa! Maksoin creditillä kun omalla tilillä oli vain muutama satanen. Huomenna tulee palkka ja maksan creditiltä loput sitten pois, mutta ai luoja MIKSI MÄ AINA MENEN TÄHÄN HALPAAN! Aina päätän etten kyllä varmasti osta mitään tuotteita mistään kampaajalta/kosmetologilta. Parempi siis kun ei edes mene kyseisiin paikkoihin lainkaan! Koskaan.
Kommentit (68)
Miksi ostit? En koskaan osta kosmetologilta enkä kampaajalta mitään. Ja kolmellasadalla? Ja miten et kysynyt hintaa?
Saippua ja shampoo sekä tietysti hammastahna Citymarketista tai Prismasta, joissa on siis myynnissä myös ihan merkkituotteita riittävät oikein hyvin kauneudenhoitoon. Mitään kalliita illuusion luovia tuotteita ei todellakaan tarvita. Olen juuri ruma ja läski työtön nainen, mutta itselläni todellakin suihkusaippua, käsisaippua, shampoo ja hammastahna riittävät hyvin. Muita ehostusaineita, kuten meikkejä, rasvoja, voiteita, hajuvesiä jne. en käytä, osta, enkä omista.
Itsellä jäänyt kosmetologilla käymättä kokonaan siksi, kun ärsyttää, etten tiedä onko hänen kauppaamat kalliit tuotteet oikeasti parempia kuin halvemmat.
Viimeksi kosmetologi kysyi tuotteita joita käytän ja kerroin käyttäväni edullista Ordinary sarjaa. Käytössä mm. sarjan retinoli ja C-vitamiini. Kosmetologi sitten selitti ummet ja lammet miksi hänen myymänsä Environ on aivan eri luokkaa samoista tuotteista. Ja eri hintaista.
Ahdistaa, että en tiedä tulisiko tuota uskoa vai ei. Joten en käy enää kosmetologilla ollenkaan. 😂
Minulla oli aiemmin vähän tuota sama ongelmaa kampaajalla tai kosmetologilla tai vastaavissa paikoissa, kun jotenkin en muka kehdannut sanoa ei, kun siinä toinen tarjoasi ja esitteli jne. Nykyään olen onneksi saanut itseni opetettua sanomaan kohteliaan jämäkähkösti, että tällä hetkellä ei ole tarvetta, käytän entiset loppuun ja tuun sitten ostoksille vaikka sen jälkeen, jos tuntuu, että haluan kokeilla.
Tuon takia en käy kosmetologilla tai muissakaan hoidoissa. Se kieltäytyminen tuotteista on niin vaikeaa. Minulla olisi varaa silloin tällöin nauttia siitä hoidosta, mutta kotiin en niitä tuotteita voi enkä halua ostaa.
Oon 39v enkä ole ikinä käynyt kosmetologilla. Mitkä tuhannet olenkaan säästänyt. Niillä on saanut kivasti tupakkaa.
No ei ihme, harmittais kyllä muakin. Rahan tuhlaus on semmonen asia, mistä saa helposti morkkiksen.
Minäkin käytän tuota "tällä hetkellä ei ole tarvetta". Se on jotenkin helpompi kuin sanoa, etten ole kiinnostunut kaupatuista ylihintaisisista tuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä jäänyt kosmetologilla käymättä kokonaan siksi, kun ärsyttää, etten tiedä onko hänen kauppaamat kalliit tuotteet oikeasti parempia kuin halvemmat.
Viimeksi kosmetologi kysyi tuotteita joita käytän ja kerroin käyttäväni edullista Ordinary sarjaa. Käytössä mm. sarjan retinoli ja C-vitamiini. Kosmetologi sitten selitti ummet ja lammet miksi hänen myymänsä Environ on aivan eri luokkaa samoista tuotteista. Ja eri hintaista.
Ahdistaa, että en tiedä tulisiko tuota uskoa vai ei. Joten en käy enää kosmetologilla ollenkaan. 😂
Niin, enkä mä edes usko, että ne on oikeasti parempia. Jos ne tuotteet toimisi niin eihän sitä kosmetologia tarvittaisi mihinkään ihonpuhdistuksiin tms. ylipäätään. Juuri siksi käyn kosmetologilla kun haluan, että puhdistaa mun ihoni, johon tulee aika ajoin näppyjä edelleen keski-iän kynnyksellä. Minua ei ole siunattu kauniilla iholla. Olen aina käynyt kosmetologilla varmaankin 1-2 kertaa vuodessa. Ja aina mä päätän etten osta mitään. Joskus onnistun ja joskus sitten taas menen tähän halpaan. Älkää kysykö miksi en kysynyt hintaa. En tiedä! Varmaan juuri siksi, että ajattelin mielessäni ettei ne nyt missään imessä voi niin kalliita olla! Olisi minusta kosmetologiltakin fiksua kertoa hinta vaikkei sitä kysytä, että "tässä tämmöinen seerumi, sen hinta on x euroa, mutta on tosi tehokas, sisältää....". Kamalaa hänellekin jos ihmiset eivät enää käy kun pelkäävät, että pitää jotain ostaa. En olisi ostanut yhtään tuotetta jos olisin hokannut ton hinnan!
ap
Minut on kutsuttu puhelimitse kaksi kertaa ilmaiseen kasvohoitoon täällä kotikaupungissani Helsingissä.
Olen kohteliaasti kiittänyt ja kieltäytynyt, koska olen ymmärtänyt, että tuon ilmaisen hoidon ainoa tarkoitus on että sen jälkeen kävelen ulos salongista 300 euron purtilot mukanani.
Kävikö ap:lle näin?
Mulle oli kans ennen vaikea kieltäytyä, kun esittelivät ja suosittelivat tuotteita. Sitten aloin tehdä sitä, että mainitsin jo ennen kun ehtivät esitellä mitään, että kaapit pursuaa kaikenlaisia tuotteita ja sen tuntui vähän hillitsevän heidän haluaan yleensäkään kaupata mitään. Nykyään kehtaan jo käyttää ihan vaan tuota "tällä hetkellä ei ole tarvetta", jos tyrkyttävät jotain.
Onneksi en käy tuollaisissa, en maksaisi 300 e mistään 😂 onneksi on olemassa tarjouksia. Anteeksi, vähän naurahdin.
- Nainen
minä maksoin kasvojenkohotuksesta 20 000 eur.
Olen tyytyväinen:)
Mut mikä auttais morkkikseen? Vertaistuki ehkä..
Ihan menin hoitoon, jonka olin itse varannut. Tosin mulla oli lahjakortti tähän ja kai sitten ajattelin jotenkin, että kun rahaa ei muuten tässä ollut kiinni, niin ostan tuotteita nyt sitten..
ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en käy tuollaisissa, en maksaisi 20 000 e mistään 😂 onneksi on olemassa tarjouksia. Anteeksi, vähän naurahdin.
- Nainen
Mitä ne köyhät täällä inisee
Istun terassilla..aurinko paistaa suoraan naamaan..
Kylmä olut ja rööki palaa..
aahh
Mies 45
Heltat heiluu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en käy tuollaisissa, en maksaisi 20 000 e mistään 😂 onneksi on olemassa tarjouksia. Anteeksi, vähän naurahdin.
- Nainen
Älä mene viroon leikattavaksi...vanhene arvokkaasti...
huh huh en ole koko ikänäni (66v) käyttänyt 300 euroa kosmetiikkaan, jos kosmetiikaksi ei lasketa saippuaa ja shampoota
Vierailija kirjoitti:
huh huh en ole koko ikänäni (66v) käyttänyt 300 euroa kosmetiikkaan, jos kosmetiikaksi ei lasketa saippuaa ja shampoota
rumilta ei kysytä...
Minä olen sileäihoinen kuin nuori tyttö
Kiitos 20 000 euron kasvoleikkauksen:)
Lohdutuksen sanoja? Saamari. Kaappi täynnä ennestäänkin ja pyhdästi aina päätän etten osta mitään uutta ennenkuin vanhat on loppu. Ajattelin ostaa kesämekon, mutta en nyt sitten varmaan osta sitäkään. Parempi vaan kaivaa kaapeista nyt vanhat vaatteet ja siivota vaikka ne. Viedä loput kirpparille jos saisi vähän rahaa takaisin vanhoista rytkyistä. Jos ei sitten harmittaisi enää niin paljoa! Perhana!