Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa. Menin ostamaan kosmetologilta 300 euron tuotteet!

Vierailija
13.04.2022 |

Kävin kosmetologilla ja ostin hänen suosittelemiaan hoitotuotteita kotiin. On varmaan joo tehokkaita, mutta harmittaa kun saman tuloksen saa ihan muillakin tuotteilla. Luulisin. En tullut kysyneeksi hintoja. Oletin purnukoiden maksavan (seerumi ja hoitovoide) tyyliin yhteensä jotain 100e, korkeintaan 150 e. Mutta vielä mitä!! 300euroa! Maksoin creditillä kun omalla tilillä oli vain muutama satanen. Huomenna tulee palkka ja maksan creditiltä loput sitten pois, mutta ai luoja MIKSI MÄ AINA MENEN TÄHÄN HALPAAN! Aina päätän etten kyllä varmasti osta mitään tuotteita mistään kampaajalta/kosmetologilta. Parempi siis kun ei edes mene kyseisiin paikkoihin lainkaan! Koskaan.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kampaajat harrastaa ihan samaa. Onneksi mun nykyinen kampaaja on halpa eikä tyrkytä mitään.

Vierailija
42/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Itse olen varsinainen hissukkatossukka, mutta vastaan aina tuollaiseen oheismyyntiin "EI KIITOS".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heltat heiluu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä maksoin kasvojenkohotuksesta 20 000 eur.

Olen tyytyväinen:)

Onneksi en käy tuollaisissa, en maksaisi 20 000 e mistään 😂 onneksi on olemassa tarjouksia. Anteeksi, vähän naurahdin.

- Nainen

Älä mene viroon leikattavaksi...vanhene arvokkaasti...

Leikattukin voi vanheta arvokkaasti. Ei ole yhtä oikeaa tapaa vanheta arvokkaasti.

Minua ei hiusten harmaantuminen tai rypyt ahdista millään tavalla, koska elämässä on huomattavasti fiksumpaa sisältöä kuin pohtia että kuka on ketä laihempi ja millä värillä seuraavaksi värjäisin tukkani. Aikuisena on omaa rahaa, oma asunto, töissä ei tarvitse seurata mitään teinidraamoja koska kaikki ovat aikuisia jotka keskittyvät omaan työhönsä eivätkä huomionhakuun (no tämä voi toki riippua alasta).

Vierailija
44/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ennemmin käydä ravintoterapeutilla ja korjata ruokavaliota kuin rampata jollain kosmetologilla räplättävänä. Ei ne rasvat mitään tee, eikä ne kosmetologin ihon puhdistuksetkaan korjaa näppylöiden ja muiden iho-ongelmien syitä.

Vierailija
45/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse kanssa inhoan kosmetologilla ja kampaajalla käyntiä tuon "pakko"myynnin takia.

Itse uskaltauduin kampaajalle ja hän sit myi shampoon ja hoitoaineen, jotka sopisi minulle... aattelin, että maksavat ehkä jonkun 20€/pullo, mikä sekin on jo järjetön hinta, mutta kun ei kehdannut sanoa ei... noh, ne maksoikin sit yhteensä 100€!!!! Vähän kauhistutti maksaa, mutta kun ei kehdannut perääntyäkään :/

Oli kyllä oikeasti minulle todella sopiva shampoo, mutta hinta oli kampaajalla niin suolainen (netistä sama shampoo 24€) että en uskalla/halua enää samalle kampaajalle mennä, menetti siis pysyvästi asiakkaan riistohinnalla ja tuolla tuputuksellaan...

Toki jos se on tarkoituskin, niin mikäs siinä...

Vierailija
46/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä jäänyt kosmetologilla käymättä kokonaan siksi, kun ärsyttää, etten tiedä onko hänen kauppaamat kalliit tuotteet oikeasti parempia kuin halvemmat.

Viimeksi kosmetologi kysyi tuotteita joita käytän ja kerroin käyttäväni edullista Ordinary sarjaa. Käytössä mm. sarjan retinoli ja C-vitamiini. Kosmetologi sitten selitti ummet ja lammet miksi hänen myymänsä Environ on aivan eri luokkaa samoista tuotteista. Ja eri hintaista.

Ahdistaa, että en tiedä tulisiko tuota uskoa vai ei. Joten en käy enää kosmetologilla ollenkaan. 😂

Niin, enkä mä edes usko, että ne on oikeasti parempia. Jos ne tuotteet toimisi niin eihän sitä kosmetologia tarvittaisi mihinkään ihonpuhdistuksiin tms. ylipäätään. Juuri siksi käyn kosmetologilla kun haluan, että puhdistaa mun ihoni, johon tulee aika ajoin näppyjä edelleen keski-iän kynnyksellä. Minua ei ole siunattu kauniilla iholla. Olen aina käynyt kosmetologilla varmaankin 1-2 kertaa vuodessa. Ja aina mä päätän etten osta mitään. Joskus onnistun ja joskus sitten taas menen tähän halpaan. Älkää kysykö miksi en kysynyt hintaa. En tiedä! Varmaan juuri siksi, että ajattelin mielessäni ettei ne nyt missään imessä voi niin kalliita olla! Olisi minusta kosmetologiltakin fiksua kertoa hinta vaikkei sitä kysytä, että "tässä tämmöinen seerumi, sen hinta on x euroa, mutta on tosi tehokas, sisältää....". Kamalaa hänellekin jos ihmiset eivät enää käy kun pelkäävät, että pitää jotain ostaa. En olisi ostanut yhtään tuotetta jos olisin hokannut ton hinnan!

ap

En kerta kaikkiaan ymmärrä, miten se ostamatta jättäminen voi olla niin kauhean vaikeaa. Ainahan kampaajat ja kosmetologit tarjoaa niitä tuotteitaan, se kuuluu heidän työhönsä ja asikas voi ihan itse päättää ostaako vai ei. Itse sanon aina että kiitos, en tarvitse. Asia on siten loppuun käsitelty.

Vierailija
47/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rypyt ei rasvalla häviä!!!!!!

Menkää vanhat ja rumat kasvojen kohotukseen!!

Maksaa 20 000 euroa..

Aattelin mennä syksyllä, osaatko suositella ketään?

Stephen Diez

Mehiläinen

Varaa aika konsultaatioon 150 eur HETI

kuukauden jono konsultaatioon.

Puolen vuoden jono leikkaukseen.

Vierailija
48/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en käy kosmetologilla, en halua ostaa mitään tuotteita, minulla on jo tietyt tuotteet jotka olen hyväksi havainnut.

Vierailija
49/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidot on tarkoitettu varakkaille työssäkäyville naisille, 

joiden täytyy näyttää huolitelluilta.

Vierailija
50/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa jämäkkyyttä. "Nyt en tarvitse mitään, kiitos vain."

Vierailija
51/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rypyt ei rasvalla häviä!!!!!!

Menkää vanhat ja rumat kasvojen kohotukseen!!

Maksaa 20 000 euroa..

Aattelin mennä syksyllä, osaatko suositella ketään?

Stephen Diez

Mehiläinen

Varaa aika konsultaatioon 150 eur HETI

kuukauden jono konsultaatioon.

Puolen vuoden jono leikkaukseen.

Olin aatellu että syksyllä jos luoja suo teen tämän operaation, kiitos vinkistä.

Vierailija
52/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ennemmin käydä ravintoterapeutilla ja korjata ruokavaliota kuin rampata jollain kosmetologilla räplättävänä. Ei ne rasvat mitään tee, eikä ne kosmetologin ihon puhdistuksetkaan korjaa näppylöiden ja muiden iho-ongelmien syitä.

Minä ainakin haluaisin mennä ihan vaan hemmotteluhoitoon, en mihinkään "räplättäväksi". Sinulla taitaa olla aika suppea käsitys kosmetologien palveluista.

Vierailija
53/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia en käy kosmetologilla, en halua ostaa mitään tuotteita, minulla on jo tietyt tuotteet jotka olen hyväksi havainnut.

Onhan tuo oikeasti rasittavaa. Itse haluaisin välillä käydä jossain hoidossa, mutta en jaksa sitä tuotteiden tuputtamista. Herkkäihoisena en halua kerralla ostaa jotain monen sadan euron sarjaa kun on iso riski ettei tuotteet kuitenkaan sovi iholleni.

Vierailija
54/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaa ! Vapaapäivän iloksi notkuin kaupoilla ja mukaan tarttui mm kengät joita en todellakaan tarvitse. Pyrkimys eroon entisistäkin. Oli hieman alennuksessa mutta silti olisin arvostanut rahaa enemmän kuin popoja. Olen todella ääliö. Toivottavasti tuotteesi ovat tehokkaita!

Vierailija
55/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saippua ja shampoo sekä tietysti hammastahna Citymarketista tai Prismasta, joissa on siis myynnissä myös ihan merkkituotteita riittävät oikein hyvin kauneudenhoitoon. Mitään kalliita illuusion luovia tuotteita ei todellakaan tarvita. Olen juuri ruma ja läski työtön nainen, mutta itselläni todellakin suihkusaippua, käsisaippua, shampoo ja hammastahna riittävät hyvin. Muita ehostusaineita, kuten meikkejä, rasvoja, voiteita, hajuvesiä jne. en käytä, osta, enkä omista.

Kun on ollut aina ruma ja läski, eikä koskaan ole käyttänyt rahaa itsensä ehostamiseen kun siihen ei ollut mahdollisuutta ja sitä on pidetty täysin turhana niin kaipa se on jotenkin helpompi hyväksyä oma vanhenemisensa kuin niillä, joilla koko olemassaolo on perustunut ulkonäköön.

Vierailija
56/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun jokaikisessä kasvohoidossa ja hieronnassa pitää vastailla koko ajan kysymyksiin. Teen aspa työtä enkä todellakaan halua vapaa ajalla rentoutuessa PUHUA.KOKO.AJAN turhanpäiväistä tuntemattoman ihmisen kanssa :( vastaan varmaan liian aspamaisesti antaen kuvan että nautin keskustelusta joten jatkavat ja jatkavat..

Vierailija
57/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ajattele että se on elämän normihävikkiä. Elämän normihävikkiä syntyy väistämättä, mm. turhat ostokset, se pitää vain hyväksyä.

Vierailija
58/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että hiuksille parhaita on vengaaniset tuotteet. Mitä vähemmän mitään keinotekoista sen parempi. Ei se ihokaan sen kummempaa tarvitse ja sitten hyväksyy vain sen, että vanhenee.

Vierailija
59/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttaa ! Vapaapäivän iloksi notkuin kaupoilla ja mukaan tarttui mm kengät joita en todellakaan tarvitse. Pyrkimys eroon entisistäkin. Oli hieman alennuksessa mutta silti olisin arvostanut rahaa enemmän kuin popoja. Olen todella ääliö. Toivottavasti tuotteesi ovat tehokkaita!

Voi kiitos vertaistuesta. :) Kyllä ne sunkin kenkäs varmasti kauniit on. Nyt ei vaan kumpikaan osteta mitään uutta! Mä tässä tyhjennän just vanhoja purtiloita roskiin asti jos en enää käytä (osa vuosia vanhoja) ja järjestän kaappia morkkiksessani.

ap

Vierailija
60/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ahdistaa tuollainen tyrkyttäminen. Jo pelkkä myyjän sanoma voinko auttaa jossain vaatekaupassa saa jo katumaan ostoksille tuloa, vaikka ymmärrän, että heidän ehkä pitää kysyä. Tykkään katsella ja harvoin ostan mitään. Nuorempana kävi kerran niin, että myyjä toi puoli liikettä sovitettavaksi. Oli sellainen pieni liike ja itse sitten ostin paniikissa monta samanlaista (vaan eri väri) puseroa. En pitänyt niitä oikeastaan lainkaan, koska niistä näkyi vähän läpi jota en taas siellä kopissa huomannut. Tuon jälkeen en ole enää sortunut moiseen. Iloitsen aina, kun itse teen jonkun hyvän valinnan kosmetiikan osalta. Joskus ostaa halvalla jonkun tarjouksesta ja huomaa sen olevan hyvä tuote. Itse olen myös laiska vaihtamaan merkkiä tai tuotetta ja käytän paljon samoja.