Harmittaa. Menin ostamaan kosmetologilta 300 euron tuotteet!
Kävin kosmetologilla ja ostin hänen suosittelemiaan hoitotuotteita kotiin. On varmaan joo tehokkaita, mutta harmittaa kun saman tuloksen saa ihan muillakin tuotteilla. Luulisin. En tullut kysyneeksi hintoja. Oletin purnukoiden maksavan (seerumi ja hoitovoide) tyyliin yhteensä jotain 100e, korkeintaan 150 e. Mutta vielä mitä!! 300euroa! Maksoin creditillä kun omalla tilillä oli vain muutama satanen. Huomenna tulee palkka ja maksan creditiltä loput sitten pois, mutta ai luoja MIKSI MÄ AINA MENEN TÄHÄN HALPAAN! Aina päätän etten kyllä varmasti osta mitään tuotteita mistään kampaajalta/kosmetologilta. Parempi siis kun ei edes mene kyseisiin paikkoihin lainkaan! Koskaan.
Kommentit (68)
Kyllä mä ihan reilusti kysyn hinnat ja ostan vaan jos tarvetta. Muuten sanon etteä nyt ei ole tarve vaan on entisiä. Tosin käyn useamman kerran vuoteen kosmetologilla ja aina samalla.
Enviro on parempi kuin ordinary.
Ei hitto tuolla hinnalla olisin saanut meille vaatekaapin mitä katselin.
Apteekista kannattaa ostaa kaikki tuotteet.
Nuorena joskus opiskelin kosmetologiksi ja katetta on kunnolla niissä tuotteissa.
Ei kalliit ole yhtään parempia.
En ole koskaan käynyt kosmetologilla enkä käy. Meikkauksessa tosin olen kerran käynyt, vanhojentanssipäivänä. Kasvot pesen suihkun yhteydessä vedellä ja rasvaan sen jälkeen perusvoiteella. Siinä kaikki ja olen tyytyväinen. En tajua mihin kukaan tarvitsee mitään muuta. No ihosairaudet toki erikseen, niihin voi tarvita jotain juttuja.
Rypyt ei rasvalla häviä!!!!!!
Menkää vanhat ja rumat kasvojen kohotukseen!!
Maksaa 20 000 euroa..
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne köyhät täällä inisee
Istun terassilla..aurinko paistaa suoraan naamaan..
Kylmä olut ja rööki palaa..
aahh
Mies 45
Jos olisit mies niin tuskin olisit laittamassa kommenttia.
Älä jää suremaan ostoasi, nauti vaan näistä tuotteista tuoreena.
Minä kävisin kaikkein mieluiten säännöllisesti kosmetologilla, jos olisi varaa. Ja hierojalla myös. Itse haluan ensin näytteestä kokeilla, pidänkö tuotteesta. Jos pidän, niin sitten harkitsen ostoa. Moni rasva säilyy 6 kk:tta, ei niitä kannata hamstrata varastoon. Kallein ostamani Sensain prime solution maksoi 160 euroa. Sen ostoa en ole katunut minuuttiakaan, pikemminkin olen kiitollinen, että löysin tuotteen. Muuten on käytössä apteekin halpis tuotteita ja Lidlin tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt kosmetologilla enkä käy. Meikkauksessa tosin olen kerran käynyt, vanhojentanssipäivänä. Kasvot pesen suihkun yhteydessä vedellä ja rasvaan sen jälkeen perusvoiteella. Siinä kaikki ja olen tyytyväinen. En tajua mihin kukaan tarvitsee mitään muuta. No ihosairaudet toki erikseen, niihin voi tarvita jotain juttuja.
Ootas kun oot 50 vuotta
Lihot koska peilistä katsoo vihainen ihminen.
Minä leikkasin vihaisen naaman pois
Nyt naurattaa
20 000 euroa kasvot ja kaula:)
Vierailija kirjoitti:
Rypyt ei rasvalla häviä!!!!!!
Menkää vanhat ja rumat kasvojen kohotukseen!!
Maksaa 20 000 euroa..
Aattelin mennä syksyllä, osaatko suositella ketään?
Vierailija kirjoitti:
minä maksoin kasvojenkohotuksesta 20 000 eur.
Olen tyytyväinen:)
Hiukan eri asia. Tulokset ei ole mitään humpuukia.
Ite käyn aknen takia välillä kosmetologilla. Super ystävällinen eikä ikinä ole tyrkyttänyt mitään. Toki kysyessäni kertoo tuotteistaan ja suositteleekin, ja ostan jotain aina kun entinen on loppumassa.
En tiennytkään että on tollasia "kauhujen" kosmetologeja.
Vierailija kirjoitti:
Heltat heiluu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en käy tuollaisissa, en maksaisi 20 000 e mistään 😂 onneksi on olemassa tarjouksia. Anteeksi, vähän naurahdin.
- NainenÄlä mene viroon leikattavaksi...vanhene arvokkaasti...
Leikattukin voi vanheta arvokkaasti. Ei ole yhtä oikeaa tapaa vanheta arvokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävisin kaikkein mieluiten säännöllisesti kosmetologilla, jos olisi varaa. Ja hierojalla myös. Itse haluan ensin näytteestä kokeilla, pidänkö tuotteesta. Jos pidän, niin sitten harkitsen ostoa. Moni rasva säilyy 6 kk:tta, ei niitä kannata hamstrata varastoon. Kallein ostamani Sensain prime solution maksoi 160 euroa. Sen ostoa en ole katunut minuuttiakaan, pikemminkin olen kiitollinen, että löysin tuotteen. Muuten on käytössä apteekin halpis tuotteita ja Lidlin tuotteita.
Eihän nuo "kauneus" tuotteet näy vaikuttavan kuin max yhden yön, aamulla kuitenki herään petolinnun näköisen bubi daamin vierestä.
Ekana käytetään vanhat loppuun ja sitten vasta uutta tilalle.
Mukavaa kun tulee tuollaista painostavaa myyntipuhetta, vaikka kosmetologilla käyntien pitäisi olla rentouttavaa itsensä hemmottelua 🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Ite käyn aknen takia välillä kosmetologilla. Super ystävällinen eikä ikinä ole tyrkyttänyt mitään. Toki kysyessäni kertoo tuotteistaan ja suositteleekin, ja ostan jotain aina kun entinen on loppumassa.
En tiennytkään että on tollasia "kauhujen" kosmetologeja.
Parhaimman avun saat ihotautilääkäriltä. Pillereillä saat koko aknen pois.
Viina ainoastaan kaunistaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävisin kaikkein mieluiten säännöllisesti kosmetologilla, jos olisi varaa. Ja hierojalla myös. Itse haluan ensin näytteestä kokeilla, pidänkö tuotteesta. Jos pidän, niin sitten harkitsen ostoa. Moni rasva säilyy 6 kk:tta, ei niitä kannata hamstrata varastoon. Kallein ostamani Sensain prime solution maksoi 160 euroa. Sen ostoa en ole katunut minuuttiakaan, pikemminkin olen kiitollinen, että löysin tuotteen. Muuten on käytössä apteekin halpis tuotteita ja Lidlin tuotteita.Eihän nuo "kauneus" tuotteet näy vaikuttavan kuin max yhden yön, aamulla kuitenki herään petolinnun näköisen bubi daamin vierestä.
Älä käy bubeissa, tasokkaampaa ravintolaa kehiin jos ittelläs resursseja riittää niin voi löytyä vaikka kuinka kaunotarta, ihan on kuule ittestäs kiinni nämä tasohommat.
Vierailija kirjoitti:
Et oo ainut ☺
Kiitos tästä. :)) Ärsyttää edelleen. No, kuten joku sanoikin, niin käytän nyt tuoreena sitten pois. Voi mennä uudelleen kosmetologille vaikka kesällä lomallaan ja sanoa, että käytin tuotteet, ei toiminu, nyt en tarvi. :D
Muutenkin kun tuolla kaapeissa on noita purnukoita ennestään. Olen nyt koittanut ottaa tavaksi rasvata kaulan ja decolleteenkin, että saan niitä vanhempia käytettyä pois. Mikä ihana tunne kun saa jonkin kauan pyörineen purnukan tyhjäksi! Pitää taas ottaa sama missio käyttöön ja nyt ei taas yhtään uutta tuotetta aikoihin! Menenkin nyt saman tien tyhjentämään vaatekaappia ja kosmetiikkapurtiloita inventoimaan.
Kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heltat heiluu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en käy tuollaisissa, en maksaisi 20 000 e mistään 😂 onneksi on olemassa tarjouksia. Anteeksi, vähän naurahdin.
- NainenÄlä mene viroon leikattavaksi...vanhene arvokkaasti...
Leikattukin voi vanheta arvokkaasti. Ei ole yhtä oikeaa tapaa vanheta arvokkaasti.
Kaikilla ei oo 20 000 euroo:(
Sillä saa luonnolliset kasvot
puoskarilla leikattu naamaa..huh huh...
Oisit käynyt alkossa, viina kaunistaa naisen kuin naisen.