Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa. Menin ostamaan kosmetologilta 300 euron tuotteet!

Vierailija
13.04.2022 |

Kävin kosmetologilla ja ostin hänen suosittelemiaan hoitotuotteita kotiin. On varmaan joo tehokkaita, mutta harmittaa kun saman tuloksen saa ihan muillakin tuotteilla. Luulisin. En tullut kysyneeksi hintoja. Oletin purnukoiden maksavan (seerumi ja hoitovoide) tyyliin yhteensä jotain 100e, korkeintaan 150 e. Mutta vielä mitä!! 300euroa! Maksoin creditillä kun omalla tilillä oli vain muutama satanen. Huomenna tulee palkka ja maksan creditiltä loput sitten pois, mutta ai luoja MIKSI MÄ AINA MENEN TÄHÄN HALPAAN! Aina päätän etten kyllä varmasti osta mitään tuotteita mistään kampaajalta/kosmetologilta. Parempi siis kun ei edes mene kyseisiin paikkoihin lainkaan! Koskaan.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää kun jokaikisessä kasvohoidossa ja hieronnassa pitää vastailla koko ajan kysymyksiin. Teen aspa työtä enkä todellakaan halua vapaa ajalla rentoutuessa PUHUA.KOKO.AJAN turhanpäiväistä tuntemattoman ihmisen kanssa :( vastaan varmaan liian aspamaisesti antaen kuvan että nautin keskustelusta joten jatkavat ja jatkavat..

Pitää tähän kirjoittaa, että itselle on käynyt samoin. Olin nuorempana hieronnassa. Tämä hieroja tuttu minulle muutenkin. Silloin tosin älysi olla aika hiljaa ja vain vähän puhuimme. Kävin muutamia kertoja. Sitten aikaa kului ja menin taas hierontaan. Silloin tuo tyyppi ihan muuttunut ja puhui koko ajan. Ei ollut enää yhtään rauhallinen. Huipennus oli se, kun sanoi että laitetaanko radio päälle, kun hän ei tykkää hieroa hiljaisuudessa vaan on mukavempaa puhua. Sanoin sitten ettei radiota ainakaan päälle ja puhuin pakosta hänen kanssaan. Ei keskittynyt yhtään. En mene enää toiste tuonne, koska hassua asiakkaan viihdyttää hierojaa.

Vierailija
62/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialle ei voi enää tehdä mitään.

Ota voiteet käyttöön ja nauti.

Virheistä opitaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypyt ei rasvalla häviä!!!!!!

Menkää vanhat ja rumat kasvojen kohotukseen!!

Maksaa 20 000 euroa..

Kauneuskirguria on varsin tuore lääketieteen ala. Suurin osa potilaista on käytänössä koekaniineja.

Silikooneja on osalta vaihdettu jo kuudetta kertaa ja arvet ovat järkyttävät.

Vierailija
64/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huh huh en ole koko ikänäni (66v) käyttänyt 300 euroa  kosmetiikkaan, jos kosmetiikaksi ei lasketa saippuaa ja shampoota

rumilta ei kysytä...

Minä olen sileäihoinen kuin nuori tyttö

Kiitos 20 000 euron kasvoleikkauksen:)

Olisit ostanut itsellesi aivot mieluummin.

Vierailija
65/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kosmetologilla. Säännöllinen hyvä hoito seerumeineen ja savinaamio viikonloppuna riittää. Jos panostaisin , yrittäisin korkeintaan ihotautilääkäriltä retinoidireseptiä mutta toisaalta käsikaupan retinol on lempempi.

Kynttilöitä, musiikkia ja skumppalasi/teemuki käteen ja kotispa voittaa.

Vierailija
66/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia käyn ainoastaan Jolie Spassa hoidoissa , koska mulla on käytössä joliessa myytäviä tuotteita joka tapauksessa. On ihanaa kun hoidon jälkeen voi tarvittaessa ostaa tuotteita ja jos sanoo ettei tarvitse, ei oikeasti tarvitse.

Ei tule sitä hoidon lätsäyttävää kiusallista hetkeä hoidon jälkeen ja toisaalta kukaan ei dissaa mulla käytössä olevia tuotteita.

Vierailija
67/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä jäänyt kosmetologilla käymättä kokonaan siksi, kun ärsyttää, etten tiedä onko hänen kauppaamat kalliit tuotteet oikeasti parempia kuin halvemmat.

Viimeksi kosmetologi kysyi tuotteita joita käytän ja kerroin käyttäväni edullista Ordinary sarjaa. Käytössä mm. sarjan retinoli ja C-vitamiini. Kosmetologi sitten selitti ummet ja lammet miksi hänen myymänsä Environ on aivan eri luokkaa samoista tuotteista. Ja eri hintaista.

Ahdistaa, että en tiedä tulisiko tuota uskoa vai ei. Joten en käy enää kosmetologilla ollenkaan. 😂

Ordinaryn Peeling Solution-kuorinta on ainakin alle 10 euron kuorinnaksi niin loistava etten tiedä mihin sen muka vaihtaisin. Aiemmin otin sarjahoitona kemiallista kuorintaa kosmetologilla ja kyllä ainakin omaan makuun tuo pääsee lähelle sitä kokonaishoitoa joka maksoi aikanaan 6 krt/300 e.

Tietysti kosmetologilla ja kampaajalla saa sitä palvelua tai hemmottelua. Palveluina ei ainakaan saa mitään saman tasoista kotona, esim. hiustenleikkuu. Ei ainakaan tähän hiustyyppiin jossa toinen puoli taipuu jo eri tavalla kuin toinen ja hiuksessa näkyy rumasti vähänkin huono leikkuujälki.

Vierailija
68/68 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ihan reilusti kysyn hinnat ja ostan vaan jos tarvetta. Muuten sanon etteä nyt ei ole tarve vaan on entisiä. Tosin käyn useamman kerran vuoteen kosmetologilla ja aina samalla.

Enviro on parempi kuin ordinary.

Mihin perustat tämän?