Mitä mieltä? Pitäisikö Suomen liittyä Natoon?
Kommentit (110)
Onhan se pakko mennä. Venäjään ei voi luottaa.
Venäjä on hyökännyt ainoastaan maihin, jotka ei Natossa . Tällä hetkellä vaikka emme kuulu Natoon, en näe välitöntä uhkaa.
Tilanteessa jossa sota alkaisi laajentua esim. Meistä johtumattomista syistä, venäjä voisi hyvinkin hyökätä yksinäiseen ei NATO maahan parantaakseen asemiaan.
Jos nyt NATOn myötä loppuisi tämä minua hävettävä Venäjän nöyristely ja nuoleskelu (suomettuminen). Olen monesti hävennyt usean suomalaisen poliitikon ulosantia Eu rintamalla.
Esim. Puolustellaan Venäjää eikä suoraan syytetä kuin muut maat.
Toivottavasti NATOn myötä saan suomalaisen arvokkuuden Takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se pakko mennä. Venäjään ei voi luottaa.
Venäjä on hyökännyt ainoastaan maihin, jotka ei Natossa . Tällä hetkellä vaikka emme kuulu Natoon, en näe välitöntä uhkaa.
Tilanteessa jossa sota alkaisi laajentua esim. Meistä johtumattomista syistä, venäjä voisi hyvinkin hyökätä yksinäiseen ei NATO maahan parantaakseen asemiaan.
Jos nyt NATOn myötä loppuisi tämä minua hävettävä Venäjän nöyristely ja nuoleskelu (suomettuminen). Olen monesti hävennyt usean suomalaisen poliitikon ulosantia Eu rintamalla.
Esim. Puolustellaan Venäjää eikä suoraan syytetä kuin muut maat.
Toivottavasti NATOn myötä saan suomalaisen arvokkuuden Takaisin.
Noin on ollut pakko menetellä, jotta venäjä on suhtautunut Suomeen ilman suurempia vihamielisyyksiä. On pitänyt olla mielinkielin vaikka on tiedossa kaikilla ollut mikä se on . Näin on taattu oma 'turvallisuus', kun on esitetty ja nöyristelty edessään. Se vaan on ollut pakko olla niin.
Suuri vuosikymmenet kestänyt näytelmä on tullut päätöskohtaan ja lopulta tässäkin on se onnellinen loppuratkaisu.
Aiemmin olin varautunut liittymisestä, mutta Venäjän sota Ukrainaa vastaan muutti mieleni.
Ehdottomasti pitää liittyä Natoon.
Vierailija kirjoitti:
Yhdenkään maan ei pitäisi liittyä mihinkään tappojärjestöihin.
Kun ajatellaan jakoa itään ja länteen, niin ei edes Venäjä ole hyökännyt yhteenkään Nato- maahan. Se ei ole tappojärjestö, vaan tuki ja turva jos joku taho tekee hyökkäyksen. Puolustus ennen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
SIKSIPÄ EMME IKINÄ LIITTYNEET WARSOVANLIITTOON, EIKÄ KO. ORGANISAATIOTA ENÄÄ OLE OLEMASSAKAAN.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko sanonnan, joka on totta? Tapa tai tule itse tapetuksi!
Kumman osan valitset?
Kansan viesti on niin selvä, ettei voi olla selvempi. Kun 73- 76% kannattaa liittymistä, niin valinta on selvä ja vielä Ruotsi peesaa.
Mennään!