Mitä mieltä? Pitäisikö Suomen liittyä Natoon?
Kommentit (110)
Suomi natoon.
Kannatin natoa jo pikkulapsena 80 luvulla.
Nyt Aika Toimia On.
Hakemus sisään heti.
Olen kuunnellut ja lukenut kaiken, minkä olen ehtinyt, enkä silti tiedä. Onneksi olen äänestänyt eduskuntaan edustajan, jolla on aikaa perehtyä asiaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa jäädä ulkopuolelle.
Ota pankista lainaa.
Nyt ei taida olla muuta vaihtoehtoa...
NATO NATO NATO NATO NATO NATO
Yhdysvallat pelastaa Suomen ja tuhoaa Venäjän!!!!!!!!!1
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Voit laittaa 10 hengen ryhmän huoneeseen, joista 9 on näyttelijää ja yksi todellinen, ja näyttää heille kaikille punaisen kuution.
Kysy heiltä minkä värinen se on. 9 sanoo sininen. "Todellinen" henkilö, kuten 80 prosenttia ajasta, antaa periksi, vaikka tietäisi sen olevan väärin, ja sanoo myös sininen. Lisää minkä tahansa tyyppinen vahvistus tai rangaistus (sanallinen tai muu), ja se nousee entisestään niin, että 95 prosenttia ihmisistä antaa periksi joukolle ja sanoo, että punainen kuutio on sininen.
Ja tästä syystä he pelkäävät menettävänsä Twitterin ja muun sosiaalisen median hallinnan. Heillä on 9 "istutettua" ihmistä, jotka sylkevät samaa tarinaa, ja "oikeat" henkilöt antautuvat väkijoukkoon, vaikka he tietäisivät että sen on väärin. Heti kun syntyy pieni dissonanssi (jos vain puolet ryhmästä sanoo, että kuutio on sininen, useimmat ihmiset sanovat, että kuutio on punainen, koska ei ole enää pelkoa kohdata kaikkia joukossa), se luo tilanteen. missä tämä psykologinen kontrolli pettää.
Kyllä. Ja mitä nopeammin, sen parempi!
Eihän se hakemus tarkoita vielä liittymistä. Kolmenkymmenen jäsenmaan hyväksyminen vielä edessä.
Tottakai.