Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miten toivoisit naisen ehdottavan sinulle seksiä?

Vierailija
11.04.2022 |

Esim. jos törmäätte sattumalta kaupassa, bensiksellä.

Naisena toivoisin, että ehdotuksia uskallettaisiin sanoa ääneen, kun tapaa jonkun sopivan henkilön. Se voisi olla nopea akti vaikka autossa tai vessassa ja heipat tai peruusteellisempaa rynkytystä esim. Omenahotellissa.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras oli tanssiravintolassa missä nainen kuiskasi korvaani, että "sulla on ihanan pehmeän näköiset huulet, haluaisitko painaa ne mun posliinia vasten". Olin muutaman sekunnin hiljaa (varmaan sen takia, että veri pakeni aivoistani jalkoväliini), ja hän vielä jatkoi "saa myös nuolla". 

Jos nainen olisi ollut vähemmän viehettävä ja minä en sinkkuna, niin ei olisi varmaan toiminut. Tuolloin toimi oikein hyvin.

Vierailija
22/73 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole suoran ehdotuksen kannalla. Tuo ei oikeasti sytytä kuin hyvin harvoin. Ehkä syvä katse silmiin samalla kun puhuu jostain. Varovainen kosketus esim. käteen ja vasta tämän jälkeen voisi kertoa kuinka hänen tekisi kauhesti mieli päästä tarjoamaan itsään pantavaksi.

Itsellä naisena ehkä taipumus hyvin nopeastikin ajautua ns. kaverisektorille miesten kanssa kuin itseäni suojatakseni ja mahdollista suhdeskenaariota väistääkseni. Tulen hyvin toimeen miesten kanssa, aina löytyy paljon keskustelunaiheita, vaikka oikeasti haluaisinkin vain flirttailla ja olla jopa ns. helppo nainen. Jotenkin sitä tulee automaattisesti kai varjeltua hyvän naisen mainetta.

Ikävää tuollainen hyvän naisen maineen varjelu. Ensi kerralla hymyillen katso vain rohkeasti syvälle silmiin samalla kun keskustelet rauhallisella äänellä. On aivan sama mistä tuolloin puhut, huomio on taattu. Kiusottele miestä vielä vartalollasi, mikäli olet johonkin kohtaan vartalossasi tyytyväinen. Sitten vielä ne pienet kosketukset, jolloin mies joutuu miettimään oliko se vahinko vai ei. Ainakin minä olisin valmis tuon jälkeen kuulemaan hyvinkin rohkeita ehdotuksia. 

Se hyvän maineen varjelu tulee tiedostamattani. Kai sitä on oppinut pitämään tietynlaisen hyvän julkisivun ulospäin muita ihmisiä varten, muiden arvostelut välttääkseen. Niitä ei kyllä ole ollut, arvosteluita, moitteita. Olisi kyllä, jos oikeasti tietäisivät minut.

Sitten kun olen päässyt lähekkäin miehen kanssa, vaatteitta, olen täysin estoton. Olen hyvinkin tyytyväinen vartalooni.

Sinun kohdallasi mies saa siis mukavan yllätyksen, kunhan pääsee intiimiin tilanteeseen. Varmasti suurin osa miehistä tykkää. 

Voithan piristää miesten iltapäivähaaveita, ruokkimalla heidän mielikuvitusta myös jutuillasi. Ei niinkään suoraan rasvasilla toteamuksilla, vaan antaen hienovaraisia vihjeitä haluistasi ja estottomuudestasi, muun keskustelun yhteydessä. Aivan varmasti miehet noteeraavat nuo paljastukset ja tuon jälkeen useat miettivät sinua myös omaa kivaa harrastaessaan.  

Tähän mennessä intiimimpään tutustumiseen johtaneet kohtaamiset ja kanssakäymiset ovat kyllä saaneet vastakkaisen sukupuolen erittäin tyytyväiseksi.

Täytyykin miettiä 'viattomia' skenaarioita, joita voisi piirtää jonkun yllättävän kiinnostavan henkilön kanssa keskustellessa. Olen tuossa vaiheessa kyllä niin diskreetti, että tällaisia vihjailevia juttuja on vaikea edes kuvitella. Ja heti tuli mieleen, että paljussa oleiluun olisi ehkä helppo kehitellä jonkin jutun, koska eihän paljujutuissa ole mitään ihmeellistä.... Että tuuli olisi paljussa yksin ollessani lennättänyt biksut paljuun johtavilta portailta. Tai että naapurinisäntä (maalla) oli asetellut paljulle selkäni taakse, kun olin laskeutumassa veteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja (4 kertaa, jos oikein olen laskenut) elämäni aikana etukäteen tuntematon nainen on ehdottanut minulle intiimiä kanssakäymistä. Kahden mukaan olen lähtenyt, kahdelle olen ystävällisesti sanonut kiitos ei. 

Jokainen naisen ehdotus on ollut fiksu ja asiallinen sanallinen ehdotus, tyyliin "lähdetkö kanssani jatkoille" "lähdetkö luokseni". Tuollaiset ehdotukset ovat ihan hyviä ja toivottavia, ja niistä on helppo kieltäytyä asiallisesti. Joku munista kouriminen tuottaisi lähinnä myötähäpeää.

Itse asiassa olen ollut aika tyytyväinen, koska loppujen lopuksi hyvin harvoin olen ajautunut esimerkiksi baarissa tuntemattomien naisten kanssa juttelemaan, tai muuten tekemään tuttavuutta. Naispuoleiset ystävät/kaverit ovat käytännössä kaikki tulleet tutuiksi joko opiskelujen tai töiden kautta; tuntemattomille naisille en ole elämäni aikana montaakaan kymmentä kertaa edes alkanut juttelemaan oikein missään, joten olen mielestäni ollut suorastaan suosittu. Lisäksi uskoakseni useampikin nainen olisi halunnut tehdä lähempää tuttavuutta, mutta ei ollut rohkeutta kertoa asiasta. Usein myös jomman kumman humalatila vaikutti asiaan.

Itse olen elämässäni pyytänyt naista jatkoille / treffeille vain kolme kertaa. Kahdella kerralla nainen kieltäytyi, kolmannesta tuli vaimoni.

Vierailija
24/73 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paras oli tanssiravintolassa missä nainen kuiskasi korvaani, että "sulla on ihanan pehmeän näköiset huulet, haluaisitko painaa ne mun posliinia vasten". Olin muutaman sekunnin hiljaa (varmaan sen takia, että veri pakeni aivoistani jalkoväliini), ja hän vielä jatkoi "saa myös nuolla". 

Jos nainen olisi ollut vähemmän viehettävä ja minä en sinkkuna, niin ei olisi varmaan toiminut. Tuolloin toimi oikein hyvin.

Tuo olisi oikein hyvä tapa ehdottaa. Sopivan naisen kanssa toimisi myös kuiskuttelu "sulla on varmaa ihana kulli, haluaisitko, että suljen sen suuhuni". Ja jatkaa vielä "saa myös laueta". Tuollainen taitaa kyllä olla täysin epärealistista, ainakaan tällaiselle tavalliselle miehelle.

Vierailija
25/73 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset voi ikinä ehdottaa seksiä puolituntemattomalle. Eihän sellaista tapahdu?

Vierailija
26/73 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuisin naapurin miehen kanssa samaan hissiin.....

No joopa joo, en laskis housujani ja sanoisi nuole......

Voi dorkuuus mitä juttuja täällä!!!!

Asiallisesti, kunniallisesti tustustuttais......asiat johtaa sänkyyn kun tavattu, tutustuttu....treffattu muutaman kerran...

Nyt joku laittaa alapeukun mulle kun heti ei käy naisena muniin kiinni....

Kaikki ei ole tempparihu...a

Vierailija
27/73 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoja kiitos. Mikään ei kiihota enempää kun nainen näyttää halunsa. Rohkea ote kalusta ja pitkä suudelma, niin olen myyty.

M31

Vierailija
28/73 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sitä mulukkuas.

Vierailija
29/73 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa näyttäisi että välittäisi Puheet eivät jäisi tekojen tasolle. Yllättäminen täysillä eikä henkkamaukka nolohepenissä. Ja toimiminen. Tätä ennen toki voisi olla ystävällistä ja hauskaa keskustelua ja henkisesti lähelle pääsyä vaikka ruoan äärellä. Tätä voi tehdä yhdessäkin. Läheisyys lisää uskallusta puolin ja toisin.

Vierailija
30/73 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi oikein hyvä tapa ehdottaa. Sopivan naisen kanssa toimisi myös kuiskuttelu "sulla on varmaa ihana kulli, haluaisitko, että suljen sen suuhuni". Ja jatkaa vielä "saa myös laueta". Tuollainen taitaa kyllä olla täysin epärealistista, ainakaan tällaiselle tavalliselle miehelle.

No sanookos miesnaiselle "hei käy tuohon levällesi, nuolen sinulle parit orgasmit, ei väliä saanko itse, kunhan sinä nautit?" Never heard...

Vierailija
31/73 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sattuisin naapurin miehen kanssa samaan hissiin.....

No joopa joo, en laskis housujani ja sanoisi nuole......

Voi dorkuuus mitä juttuja täällä!!!!

Asiallisesti, kunniallisesti tustustuttais......asiat johtaa sänkyyn kun tavattu, tutustuttu....treffattu muutaman kerran...

Nyt joku laittaa alapeukun mulle kun heti ei käy naisena muniin kiinni....

Kaikki ei ole tempparihu...a

Alapeukutin ihan siitä syystä että käytät viestin lopussa naista halventavaa sanaa. Huomaatko, nyt sinä ihan itse halvennat naista?

Vierailija
32/73 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin harvinaista että nainen olisi minulle ehdottanut seksiä, olipa sitten tuttu tai tuntematon. Näin ollen en osaa oikein kuvitellakaan kuinka moisen sitten "pitäisi" tapahtua. Kun oikein pinnistelen muistiani, niin joskus nuoruudessa oli kapakassa nainen joka esitti suunnilleen ensimmäisinä sanoinaan tuontyyppistä, mutta en lämmennyt koska naisesta tuli semmoinen mielikuva että kaikki kanootin liikuttamiseen vaadittavat intiaanit eivät olleet tehtäväänsä suorittamassa. En lähtenyt, enkä myöhemmin katunut lähtemättömyyttäni.

Niissä muutamassa parisuhteissa, joissa olen tähänastisessa elämässäni ollut, en muista olleen kuin  muutamia kertoja kun puoliso on tehnyt ihan selkeän aloitteenkaan seksiin. Silloin en ole todellakaan kieltäytynyt, ja olen ollut imarreltu koska tuntui erityisen hyvältä olla puolison mielestä haluttava. Valitettavasti nämä kerrat olivat erittäin harvoja ja poikkeuksellisia, varsinkin pitkän avioliittoni aikana alun pitäenkin vähäinen seksi väheni tasaisen varmasti, noudattaen tätä niin tuttua parisuhteitten peruskaavaa. Eipä tullut vaimolta viimeisen kymmenen aviovuoden aikana seksiehdotuksia, eikä minunkaan ehdotukseni tuottaneet muuta kuin pahaa mieltä. Eroni jälkeisessä seurustelusuhteessa sain useitakin seksiehdotuksia, ja kylläpä tuntuivatkin hyvältä ja olin erittäin ehdotuksille altis. Valitettavasti suhde kaatui aikanaan muista syistä.

Miten siis toivoisin naisen ehdottavan seksiä? Enpä usko että tämmöistä enää tapahtuu, joten kysymys on hyvinkin teoreettinen. En ole tuntemattomien naisten kyseessä ollen lämpenevä muniin-kiinni taktiikalle, tulee heti epäilys että onko nainen täysillä valoilla liikenteessä. Haluaisin tutustua naiseen ensiksi, mutta sen jälkeen kun olen tutustunut (ja todennut että on täysillä valoilla) niin sitten onkin toinen tilanne, ja seksiehdotukset olisivat erittäin toivottavia ihan missä muodossa tahansa esitettyinä.

Vierailija
33/73 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa kivi ja kanto, joskus 2002 tms.... Nyt jo legendaksi jäätynyt villinlännen viikonloppu Pyhätunturilla. Innokkaana nuorena miehenä sattumoisin naisseura viehätti, tiedätte tunteen... heh. Kolmen illan keikaus ja ensimmäisenä päivänä herrasmiehen elkein kestitsin kivaa naisporukkaa sillä seurauksella, että aamusella kolkuttelivat mökkimme ovia ja tehtailivat aamupalan. Eräs herkkupala, Satu muistaakseni, liimautui lähelleni koko päiväksi.... Noh, päivä rinteessä välidrinkkeineen ja pikku kiehnäämistä, kunnes illallisen jälkeen en enää jaksanut. Yökerhossa pari tanssia ja oli mentävä möksään, kun kunto loppui.

Aamuyöstä heräsin siihen, kun tämä kaunotar (tiesi missä mökin avain oli piilossa) könysi viereeni. Alastomana ja kuiski korvaani, että mä tuun nyt tähän, haluun sua.   :)   Krapula, väsymys ja kaikki muukin katosi minuutissa :) :) :) naitiin niin kauan että tuli uni. 

Vaimoa lukuunottamatta, tuo on ainutkertainen tapahtuma niin, että itse en edes ole ehdottanut mitään ja joku nainen vartavasten tunkee sänkyyn vaikka olin häipynyt umpikekkulissa.  :) :) Kauniskin oli vielä ja varattu. nevöföget

Vierailija
34/73 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen hieman yksinkertainen mies, niin minulle ehdotus "Lähdetkö katsomaan minun Muumimukikokoelmaani?" menee täydestä. En ole koskaan valittanut, vaikka en ole mitään mukeja päässyt näkemään. Ehkä ne vaan pääsivät unohtumaan siinä ihan muuta touhutessa.

Vierailija
35/73 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kaksi kertaa ehdotettu ihan suoraan, ennestään tuntemattomien naisten suulla, että lähdetkö panemaan?

Tuntui mukavalta, kun en ole mikään komea mies. Aika lyhyt ja vatsakas.

Joten toivoisin lisää vastaavaa lähestymistä

Vierailija
36/73 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, ettei mulle tälläiselle tavalliselle itsevarmalle kaverille ole kukaan nainen ehdottanut. Toki naispuoliset työkaverit on aina tienneet, että olen ollut varattu ja toki heitä aina vanhempikin. Eikä tullut ravintoloissakaan, varmaan alle 170cm hukkapätkänä liian lyhyt.  Aika kornia, että vaimo on ainut joka on nähnyt ja kokenut mun 20cm paksun kaluni.  Suhteellisen helppo ollut pysyä uskollisena, kun ei  naiset ole ehdotelleet mitään. Vähän veikkaisin, että olisi ollut vaikea vastustaa seireenin kutsua, jos olisi suoraan ehdottanut sopivassa paikassa. 

Vierailija
37/73 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, ettei mulle tälläiselle tavalliselle itsevarmalle kaverille ole kukaan nainen ehdottanut. Toki naispuoliset työkaverit on aina tienneet, että olen ollut varattu ja toki heitä aina vanhempikin. Eikä tullut ravintoloissakaan, varmaan alle 170cm hukkapätkänä liian lyhyt.  Aika kornia, että vaimo on ainut joka on nähnyt ja kokenut mun 20cm paksun kaluni.  Suhteellisen helppo ollut pysyä uskollisena, kun ei  naiset ole ehdotelleet mitään. Vähän veikkaisin, että olisi ollut vaikea vastustaa seireenin kutsua, jos olisi suoraan ehdottanut sopivassa paikassa. 

Kaikki miehet on helppoja l tkia.

Vierailija
38/73 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on helppoja l tkia.

Tai sitten ollut niin vaikea ja itsevarma, ettei naiset ole lähteneet ollenkaan ehdottelemaan. Veikkaan tätä jälkimmäistä. 

Vierailija
39/73 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pieni keskustelu alkuun, hymyä ja jotain mitä itse haluat tehdä.

Sitten toivoisin, että kysyisi, että kiinnostaisiko nähdä alastonta pintaa ja ehkä muutakin, voisi olla hyvä lähtökohta jos vielä paikkaa voi ehdottaa samalla.

Vierailija
40/73 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva, jos eukko ei aina kännissä haukkuis mun 15 senttistä liian pieneksi