Mies, miten toivoisit naisen ehdottavan sinulle seksiä?
Esim. jos törmäätte sattumalta kaupassa, bensiksellä.
Naisena toivoisin, että ehdotuksia uskallettaisiin sanoa ääneen, kun tapaa jonkun sopivan henkilön. Se voisi olla nopea akti vaikka autossa tai vessassa ja heipat tai peruusteellisempaa rynkytystä esim. Omenahotellissa.
Kommentit (73)
Jos nainen tulee kaupassa juttelemaan, niin onko se aina vihje jostain muustakin. Vai pelkästään extroverttiyttä?
Jonkun verran näitä tapahtuu itselle, joten tuskin on kyse, kuin kohteluaisuudesta.
Laskemalla pikkuhousut, levittämällä pakaroita ja pyörittelemällä sormea kutsuvasti anuksella.
No ei vaan tosissaan: todennäköisesti tyylistä riippumatta kuvittelisin kyseessä olevan jonkinlainen kusetus ja pyrkisun hankkiutumaan naisesta eroon pikaisesti. Ei mahda mitään - liian epäluuloinen perusluonne
En ole suoran ehdotuksen kannalla. Tuo ei oikeasti sytytä kuin hyvin harvoin. Ehkä syvä katse silmiin samalla kun puhuu jostain. Varovainen kosketus esim. käteen ja vasta tämän jälkeen voisi kertoa kuinka hänen tekisi kauhesti mieli päästä tarjoamaan itsään pantavaksi.
Mulle kukaan ei ehdottele mittään.
Syynä 15cm.
Vierailija kirjoitti:
Syynä 15cm.
Urpo15cm täällä taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä 15cm.Urpo15cm täällä taas!
Ja tulee huomennakin, kun sinä häntä noin tervehdit. Kiitti.
Jos joku uisi suoraan liiveihin tai kävisi kopeloimaan kaupassa tai vastaavassa, tulisi kiire karkuun. Normaalia jutustelua, ehdotua vaikka kahvittelusta, kävelylenkistä jne. ensin, sillä se lähtisi liikkeelle. Tosin minulle seksiin tarvitaan myös tunteita, joten tuskin siitä kauppareissulta tai seuraavaltakaan sänkyyn lähtisin, vaikka olisin sinkku tai muuten vailla seuraa.
Koska suostun vain vaimoni seksiehdotuksiin, niin toivoisin mahdollisimman suoraa ehdotusta, jotta asia saataisiin nopeasti selvitettyä.
Olen naimisissa, niin tuntemattomien kanssa en rupea vehtaamaan. Mutta kotona riittäisi, että vaimo sohvalla avaisi jalat, niin, että hameen alta paljastuisi paljas pillu. Katsoisi samalla kiimaisesti silmiin. Ei tarvisi sanoja.
Tulemalla juttelemaan,katsomalla flirttaillen silmiin,hymyilemällä.Voi toki sanoa ääneenkin ja kysyä.
M44 kirjoitti:
Jos joku uisi suoraan liiveihin tai kävisi kopeloimaan kaupassa tai vastaavassa, tulisi kiire karkuun. Normaalia jutustelua, ehdotua vaikka kahvittelusta, kävelylenkistä jne. ensin, sillä se lähtisi liikkeelle. Tosin minulle seksiin tarvitaan myös tunteita, joten tuskin siitä kauppareissulta tai seuraavaltakaan sänkyyn lähtisin, vaikka olisin sinkku tai muuten vailla seuraa.
Ja kotona olen valmis, jos puoliso sanoo että pannaanko, ei tartte mitään kiertelyitä. Tai vaikka vaan ohjaa käteni pilluunsa tai pyllyynsä tai käy kulliini kiinni sohvalla makoillessa tms.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tulee kaupassa juttelemaan, niin onko se aina vihje jostain muustakin. Vai pelkästään extroverttiyttä?
Jonkun verran näitä tapahtuu itselle, joten tuskin on kyse, kuin kohteluaisuudesta.
Luulenpa, että ekstroverttiyttä useimmissa tapauksissa. Tämä ajatus naisena. Itsekin keskimääräistä useammin todennäköisesti vaihdan muutaman sanan kaupassa niin naisten kuin miesten kanssa.
Ne kerrat toki, jolloin olen saanut miehiltä erittäin pitkiä ja kiinnostuneita katseita kaupassa, lähinnä ruoka-, eivät ole jättäneet mitään epäselväksi. Olen itse tietenkin kokenut nuo katseet imartelevina, mutta tilanteet eivät ole edenneet siitä. Olemme saattaneet toki flittaillen hakea vielä muutaman kerran katsekontaktia ja hymyillä, mutta ei muuta. Yleensä olen ollut mieheni kanssa liikenteessä.
Luulisin häkeltyväni, mikäli joku mies lähestyisi minua kaupassa ja ehdottelu ajautuisi eroottisluoneiseksi. Vaikka tovin päästä tutustuminen saattaisikin tuntua houkuttelevalta, jos mies osoittaisi omaavansa keskivertoa enemmän älyä.
Vierailija kirjoitti:
En ole suoran ehdotuksen kannalla. Tuo ei oikeasti sytytä kuin hyvin harvoin. Ehkä syvä katse silmiin samalla kun puhuu jostain. Varovainen kosketus esim. käteen ja vasta tämän jälkeen voisi kertoa kuinka hänen tekisi kauhesti mieli päästä tarjoamaan itsään pantavaksi.
Itsellä naisena ehkä taipumus hyvin nopeastikin ajautua ns. kaverisektorille miesten kanssa kuin itseäni suojatakseni ja mahdollista suhdeskenaariota väistääkseni. Tulen hyvin toimeen miesten kanssa, aina löytyy paljon keskustelunaiheita, vaikka oikeasti haluaisinkin vain flirttailla ja olla jopa ns. helppo nainen. Jotenkin sitä tulee automaattisesti kai varjeltua hyvän naisen mainetta.
M46 kevätauringossa kirjoitti:
Tulemalla juttelemaan,katsomalla flirttaillen silmiin,hymyilemällä.Voi toki sanoa ääneenkin ja kysyä.
Taidan ottaa tämän omalle TO DO -listalleni tänä kesänä. Flirttaile ruokakaupassa jonkun miehen kanssa ja katso, mihin se johtaa. Eli pitää kai sitten vissiin varata kumi matkaan tästä lähtien.
haluaisitkopanna. 2euroa. mennääSit..
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntemattomalle naiselle ehdottaa ensitapaamisella seksiä, se soittaa luultavasti poliisit :D
..ilolintu,vai? no, Tuskin! (suomalaiset, eivät! 'osaa/tiedä/uskalla/tms.noloa' ..Flirttailla. hulluu ja niin!) totta. - sama ootko (suomessa) mies/nainen niin. mitään, oikeaa ja toimivaa, Flirtti-kulttuuria ei ole! se on nii harmi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä naisena ehkä taipumus hyvin nopeastikin ajautua ns. kaverisektorille miesten kanssa kuin itseäni suojatakseni ja mahdollista suhdeskenaariota väistääkseni. Tulen hyvin toimeen miesten kanssa, aina löytyy paljon keskustelunaiheita, vaikka oikeasti haluaisinkin vain flirttailla ja olla jopa ns. helppo nainen. Jotenkin sitä tulee automaattisesti kai varjeltua hyvän naisen mainetta.
Ikävää tuollainen hyvän naisen maineen varjelu. Ensi kerralla hymyillen katso vain rohkeasti syvälle silmiin samalla kun keskustelet rauhallisella äänellä. On aivan sama mistä tuolloin puhut, huomio on taattu. Kiusottele miestä vielä vartalollasi, mikäli olet johonkin kohtaan vartalossasi tyytyväinen. Sitten vielä ne pienet kosketukset, jolloin mies joutuu miettimään oliko se vahinko vai ei. Ainakin minä olisin valmis tuon jälkeen kuulemaan hyvinkin rohkeita ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää tuollainen hyvän naisen maineen varjelu. Ensi kerralla hymyillen katso vain rohkeasti syvälle silmiin samalla kun keskustelet rauhallisella äänellä. On aivan sama mistä tuolloin puhut, huomio on taattu. Kiusottele miestä vielä vartalollasi, mikäli olet johonkin kohtaan vartalossasi tyytyväinen. Sitten vielä ne pienet kosketukset, jolloin mies joutuu miettimään oliko se vahinko vai ei. Ainakin minä olisin valmis tuon jälkeen kuulemaan hyvinkin rohkeita ehdotuksia.
Se hyvän maineen varjelu tulee tiedostamattani. Kai sitä on oppinut pitämään tietynlaisen hyvän julkisivun ulospäin muita ihmisiä varten, muiden arvostelut välttääkseen. Niitä ei kyllä ole ollut, arvosteluita, moitteita. Olisi kyllä, jos oikeasti tietäisivät minut.
Sitten kun olen päässyt lähekkäin miehen kanssa, vaatteitta, olen täysin estoton. Olen hyvinkin tyytyväinen vartalooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hyvän maineen varjelu tulee tiedostamattani. Kai sitä on oppinut pitämään tietynlaisen hyvän julkisivun ulospäin muita ihmisiä varten, muiden arvostelut välttääkseen. Niitä ei kyllä ole ollut, arvosteluita, moitteita. Olisi kyllä, jos oikeasti tietäisivät minut.
Sitten kun olen päässyt lähekkäin miehen kanssa, vaatteitta, olen täysin estoton. Olen hyvinkin tyytyväinen vartalooni.
Sinun kohdallasi mies saa siis mukavan yllätyksen, kunhan pääsee intiimiin tilanteeseen. Varmasti suurin osa miehistä tykkää.
Voithan piristää miesten iltapäivähaaveita, ruokkimalla heidän mielikuvitusta myös jutuillasi. Ei niinkään suoraan rasvasilla toteamuksilla, vaan antaen hienovaraisia vihjeitä haluistasi ja estottomuudestasi, muun keskustelun yhteydessä. Aivan varmasti miehet noteeraavat nuo paljastukset ja tuon jälkeen useat miettivät sinua myös omaa kivaa harrastaessaan.
Jos tuntemattomalle naiselle ehdottaa ensitapaamisella seksiä, se soittaa luultavasti poliisit :D