Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miten toivoisit naisen ehdottavan sinulle seksiä?

Vierailija
11.04.2022 |

Esim. jos törmäätte sattumalta kaupassa, bensiksellä.

Naisena toivoisin, että ehdotuksia uskallettaisiin sanoa ääneen, kun tapaa jonkun sopivan henkilön. Se voisi olla nopea akti vaikka autossa tai vessassa ja heipat tai peruusteellisempaa rynkytystä esim. Omenahotellissa.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pieni keskustelu alkuun, hymyä ja jotain mitä itse haluat tehdä.

Sitten toivoisin, että kysyisi, että kiinnostaisiko nähdä alastonta pintaa ja ehkä muutakin, voisi olla hyvä lähtökohta jos vielä paikkaa voi ehdottaa samalla.

Kiitos, tässä ideaa. Onko tuo kysymys 'Haluatko nähdä alastonta pintaa ja ehkä muutakin?' liian suora. Häkeltyyköhän mies?

Vierailija
42/73 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lsattuisin naapurin miehen kanssa samaan hissiin.....

No joopa joo, en laskis housujani ja sanoisi nuole......

Voi dorkuuus mitä juttuja täällä!!!!

Asiallisesti, kunniallisesti tustustuttais......asiat johtaa sänkyyn kun tavattu, tutustuttu....treffattu muutaman kerran...

Nyt joku laittaa alapeukun mulle kun heti ei käy naisena muniin kiinni....

Kaikki ei ole tempparihu...a

Alapeukutin ihan siitä syystä että käytät viestin lopussa naista halventavaa sanaa. Huomaatko, nyt sinä ihan itse halvennat naista?

No voi voiiiii, osuiko ja upposi sinun näkyvään rintavakoosi.

No voi hellanlettas. Tais tosiaan upota kun olemuksesi on samanlainen ja koet siitä morkkista!???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#mölytmahassa

Toivoisin sellaista flirttailevaa meininkiä alkuun, että kuitenkin tietäisi mitä naisella on mielessä mutta ei liian suoraan kävisi päälle.

Vierailija
44/73 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttailemalla. siihen kuuluisi ihan

kaikki: verbaalinen, visuaalinen ja fyysinen naisen flirttailu (seksuaalisesti, eroottisesti) miehelle. sanoilla vihjailu, kiusoittelu, kaksimielisyydet kuumoittaa miehen mieltä, kiihoittaa kivasti. asusteilla nainen voi samoin vihjailla, kiusoitella miehen mieltä ja kiihoittaa ihanasti kun katselee naisen (eroottista, seksuaalista) kivaa leikkiä. fyysisesti kaikki nuo pienet, tai 'pientäkinpienemmät' pikku kosketukset, hipaisut ihan millä vaan ruumiinosalla (sormet, lantio, rinnat, peppu) saa miehen mielen (ja sen kropankin) seksuaalisesti lämpimäksi ja tuntuu eroottisesti, kiihottavasti hyvälle. Nainen! (ja kaikki muutkin naiset siellä) Flirttaile miehelle. kaikilla (verbaalinen, visuaalinen ja fyysinen) tavoilla. NAUTI! naiseudestasi ja näytä sen Lumoava Voima (sexual power) miehille. Tämä elämä on Sen! arvoinen.

Vierailija
45/73 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole suoran ehdotuksen kannalla. Tuo ei oikeasti sytytä kuin hyvin harvoin. Ehkä syvä katse silmiin samalla kun puhuu jostain. Varovainen kosketus esim. käteen ja vasta tämän jälkeen voisi kertoa kuinka hänen tekisi kauhesti mieli päästä tarjoamaan itsään pantavaksi.

Itsellä naisena ehkä taipumus hyvin nopeastikin ajautua ns. kaverisektorille miesten kanssa kuin itseäni suojatakseni ja mahdollista suhdeskenaariota väistääkseni. Tulen hyvin toimeen miesten kanssa, aina löytyy paljon keskustelunaiheita, vaikka oikeasti haluaisinkin vain flirttailla ja olla jopa ns. helppo nainen. Jotenkin sitä tulee automaattisesti kai varjeltua hyvän naisen mainetta.

Ikävää tuollainen hyvän naisen maineen varjelu. Ensi kerralla hymyillen katso vain rohkeasti syvälle silmiin samalla kun keskustelet rauhallisella äänellä. On aivan sama mistä tuolloin puhut, huomio on taattu. Kiusottele miestä vielä vartalollasi, mikäli olet johonkin kohtaan vartalossasi tyytyväinen. Sitten vielä ne pienet kosketukset, jolloin mies joutuu miettimään oliko se vahinko vai ei. Ainakin minä olisin valmis tuon jälkeen kuulemaan hyvinkin rohkeita ehdotuksia. 

Se hyvän maineen varjelu tulee tiedostamattani. Kai sitä on oppinut pitämään tietynlaisen hyvän julkisivun ulospäin muita ihmisiä varten, muiden arvostelut välttääkseen. Niitä ei kyllä ole ollut, arvosteluita, moitteita. Olisi kyllä, jos oikeasti tietäisivät minut.

Sitten kun olen päässyt lähekkäin miehen kanssa, vaatteitta, olen täysin estoton. Olen hyvinkin tyytyväinen vartalooni.

Ihanaa! Minä tykkään teistä naisista niin hirviästi. En osaa sanoin kuvata. Oon töissä naisvaltaisella työpaikalla. Arvatkaa nautinko. On mahtavia työkavereita! En uskalla ehdotella mitään enkä koskea, mutta hymyilen kovasti!

Vierailija
46/73 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tyylit käy. Ei ole väärää tapaa lähestyä.

Vierailija
47/73 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/73 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia, kokemuksia?

Vierailija
49/73 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin muuten kuin, että pitikö sulle taas antaa?

Vierailija
50/73 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon toisinaan miehelleni: "Pitäisköhän sun panna mua?" Vastaus aina "Pitäis.".

Vierailija
51/73 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vielä tänään. Noin sanon yleensä miehelleni. Aina lupaa.

Vierailija
52/73 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä toivoisin a) naisten ylipäätään rohkeasti lähestyvän ja b) sanovan asiansa aika suoraan.

En ymmärrä pieniä salamyhkäisiä vihjeitä ja pitkiä katseita, enkä uskalla tänä meto aikana lähestyä tai vastata mitenkään mihinkään epäselvään. Mutta suorista kontakteista ilahdun, vaikken sitten juuri silloin pystyisi lähtemään mukaan.

Vierailija
53/73 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä toivoisin a) naisten ylipäätään rohkeasti lähestyvän ja b) sanovan asiansa aika suoraan.

En ymmärrä pieniä salamyhkäisiä vihjeitä ja pitkiä katseita, enkä uskalla tänä meto aikana lähestyä tai vastata mitenkään mihinkään epäselvään. Mutta suorista kontakteista ilahdun, vaikken sitten juuri silloin pystyisi lähtemään mukaan.

Naisena tämä oli kiva lukea, kannustaa olemaan rohkeampi ja suora lähestymisen motiivista.

Vierailija
54/73 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä. Muita mietteitä?

Vierailija
55/73 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako mies minun haluavan seksiä, jos menen pyytämään naapurilta lainaksi esim. ruuvimeisseliä liian syvään uurretussa tai läpinäkyvässå paidassa tai mekossa? N50

Vierailija
56/73 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako mies minun haluavan seksiä, jos menen pyytämään naapurilta lainaksi esim. ruuvimeisseliä liian syvään uurretussa tai läpinäkyvässå paidassa tai mekossa? N50

Aja kalapuikkoviikset ennen sitä

Vierailija
57/73 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tajua. Ellet sitten samalla vilauta kunnolla, niin ettei se voi olla vahinko. Hitaasti.

Juuri noita pieniä vinkkejä ei voi ymmärtää, eikä varsinkaan tulkita luvaksi koskettaa. Se on tämä aika. Naisen pitää melko suoraan kertoa että haluaa kontaktia ja kosketusta.

Vierailija
58/73 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tajuaa. Tehosteena toimii toki tuollainen pukeutuminen. Suoraa puhetta tarvitaan.

Vierailija
59/73 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tajua. Ellet sitten samalla vilauta kunnolla, niin ettei se voi olla vahinko. Hitaasti.

Juuri noita pieniä vinkkejä ei voi ymmärtää, eikä varsinkaan tulkita luvaksi koskettaa. Se on tämä aika. Naisen pitää melko suoraan kertoa että haluaa kontaktia ja kosketusta.

Okei, eli mun pitää vain rohkaista itseni (NAAPURI NIIN UJO, ETTÄ PELKÄÄN SEN SAAVAN SYDÄRIN) ja seisoa hymyillen sen oven takana, kun avaa, ja kysyä esim. saanko tulla sisään. Mun mielikuvitus alkaa tässä tilanteessa kehittelemään ihan outoja tarinoita, miten kertoisin naapurinmiehelle, ettei meillä tule vettä ja suihkuun pitäisi päästä, että onnistuisiko se hänen luonaan. ENHÄN EDES TIEDÄ, VIEHÄTÄNKÖ HÄNTÄ. Tämä on varmasti joku pakoreaktio, kun ei uskalla mennä suoraan asiaan.

Me jutellaan oikeastaan aina, kun tavataan rapussa ja ulkona, mutta en osaa sanoa, mitä miehenä ajattelee musta.

Olisko tuo suihkujuttu ihan tyhmä? Jos saisin käydä siellä suihkussa, niin voisin kehitellä siihen liittyen jotain ... niin kuin pientä rinnan ja pepun vilauttelua, kun pyyhe vähän luiskahtaa.

Vierailija
60/73 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aerola kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tajuaa. Tehosteena toimii toki tuollainen pukeutuminen. Suoraa puhetta tarvitaan.

Argh. Eli pimputan ovikelloa, hän tulee avaamaan, olen siinä hyvännäköisenä (ja todennäköisesti erittäin hermostuneena/jännittyneenä). Mitä uskallan oikeasti sanoa? Millaista on se suora puhe, josta ujo mies ei mene täysin lukkoon, mutta ymmärtää, että hänellä olisi nyt mahdollisuus?