Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinusta tekemään aloitetta?

Vierailija
11.04.2022 |

Esim. mies harrastaa shakkia, joten opettelet säännöt ja haastat miehen peliin.

En puhu nyt siitä, että juot itsesi rohkeaksi ja ehdotat baarimiestä panolle.

Puhun sellaisesta aloitteesta, jossa SINUN tulisi tehdä paljon.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen aloite tuo edes on?

Ja kyllä minulla on mielessä ihan muuta kuin shakki, kun miestä etsin. Sitä paitsi se että mies haluaa ja ennen kaikkea kykenee tekemään aloitteen, on oivallinen indikaattori monestakin ominaisuudesta, joita toivon mieheltä. Haluan itsevarman ja aloitteellisen miehen, joka osaa ottaa ohjat käsiinsä esimerkiksi seksissä.

Naisella on omat keinonsa näyttää vihreää valoa. Jos ei mies ole ottamassa vinkistä vaaria, niin olkoon. Voisin toki tehdä vaikka mitä muuveja itsekin, mutta luultavasti näin tulisi kalastettua joku sammakko.

Vierailija
62/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt aloitetta. Minusta se ei ole järkevää. Jos tekee itse aloitteen, on riski, että joku tyyppi päättää ’huolia’ sinut, koska ajattelee, ettei saa parempaa. Kun taas jos odottaa, että mies on ainakin kuukauden-pari pyrkinyt tekemään tikusta asiaa ja ystävystymään, saa miehen, joka oikeasti haluaa juuri minut. Sellaisen kanssa kolmas vuosikymmen hyvässä liitossa menossa, en kadu.

Tuollaisia on aina pyörinyt kimpussa, ja heitä kiinnosti vain se saalistaminen.

Saalistajat kyttää ulkonäköä.

Vakavasti otettavat miehet katsovat persoonaa, kokonaisuutta.

Kyllä nämä oikeasti täytyy erottaa toisistaan.

Se vaan, että osan riesaksi jäävät vain ne, joista ei välittäisi. Ja jotkut niistä saattavat olla jopa pakkomielteisiä.

Jepulis. Pakkomielteisille hulluille on näytettävä koko raideri, jotta pysyvät kiireisinä seuraavat kymmenisen vuotta itseään kehittäen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. olen monesti suostunut pelaamaan humalassa shakkia panon toivossa. yleensä aina ehdotan sitä shakkia miehelle ja eihän mua se shakki kiinnosta sitten ollenkaan, mutta hyvän panon toivossa voin sitäkin pelata. no problem.

Vierailija
64/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa, ettei ap:lla ole juuri flaksi käynyt.

Vierailija
65/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Joskus aiemminkin olen sen maininnut, mutta usein on käynyt niin, että olen mennyt kysymään miesoletetulta esim. "Mistä/millä pääsen paikkaan XYZ, meneekö bussi 666 sinne?". Ennen kuin ehdin kysyä mitään, tämä miesoletettu sanoo, että hän seurustelee/hänellä on naisystävä. Joo, ihan kiva, mutta minä nyt vaan haluaisin päästä paikkaan XYZ.. Eli tämä miekkonen pelästyy, että tuleeko tuo ruma friikki iskemään. En edes uskalla ajatella, että mitä tapahtuisi, jos tosiaan yrittäisin iskeä tätä tyyppiä 😨 Joten pelko pois miehet, lupaan etten ikinä tee minkäänlaista aloitetta.

Vierailija
66/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on onneksi katoava muoti.

Vierailija
67/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tarvinnut. Jos miestä kiinnostaa tarpeeksi, tekee aloitteen.

Vierailija
68/70 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole 101% kiinnostunut miehestä, en mene edes kaverimielellä juttelemaan, koska mies luulee heti, että kyseessä on aloite ja lupaus seksistä

Vierailija
69/70 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteen, samoin kummankin poikani tyttöystävä. Tämä on hyvin tavallista Suomessa.

Vierailija
70/70 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt aloitetta. Minusta se ei ole järkevää. Jos tekee itse aloitteen, on riski, että joku tyyppi päättää ’huolia’ sinut, koska ajattelee, ettei saa parempaa. Kun taas jos odottaa, että mies on ainakin kuukauden-pari pyrkinyt tekemään tikusta asiaa ja ystävystymään, saa miehen, joka oikeasti haluaa juuri minut. Sellaisen kanssa kolmas vuosikymmen hyvässä liitossa menossa, en kadu.

Minusta tuolla tavalla saa vain miehen joka on keskimääräistä sinnikkäämpi. Hänhän ei oikeasti tunne sinua vielä lainkaan vaan tavoittelee jotain kuvaa joka hänellä sinusta on.

Jos haluat että mies haluaa juuri sinut, annat miehen tutustua sinuun hyvin ja syvällisesti ja sitten katsot että kelpaatko vielä senkin jälkeen kun hän näkee kaikki puolesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme