Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinusta tekemään aloitetta?

Vierailija
11.04.2022 |

Esim. mies harrastaa shakkia, joten opettelet säännöt ja haastat miehen peliin.

En puhu nyt siitä, että juot itsesi rohkeaksi ja ehdotat baarimiestä panolle.

Puhun sellaisesta aloitteesta, jossa SINUN tulisi tehdä paljon.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies tekee aina aloitteen. N31

Vierailija
2/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tehnyt aloitteet. En ole joutunut opettelemaan mitään taitoja sen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, miksi kysyt?

Vierailija
4/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus, mutta totesin ettei kannata. Kiinnostavimmat miehet on itse aloitteellisia eikä joku shakkinörtti oo tavoiteltu.

Vierailija
5/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Sillälailla minä nykyisen aviomieheni hankin. Aina olen tehnyt kaikki aloitteet, kukaan mies kun ei uskalla lähestyä.

Vierailija
6/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman kerran. Saanut kaikki haluamani mutta aina mennyt metsään.

Vierailija
7/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, miksi sen aloitteen tekemisen tulisi pitää sisällään jokin uuden taidon opettelu? Eihän se liity millää muotoa aloitteen tekemiseen? Sen kun menee ja tekee aloitteen (muuallakin kuin baarissa kännissä).

Vai pitikö kysymyksen olla: Oletko nähnyt vaivaa tehdäksesi vaikutuksen mieheen, josta olet kiinnostunut?

Vierailija
8/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vie miehen rahat kirjoitti:

Mikäli nainen tekee aloitteen on hänellä mielessä miehen rahat ja omaisuus. Nainen on kettu jo syntyessään.

Avioliitossakin? Vähän vaikea uskoa tuota.

Vierailija
9/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kysyin kiinnostavan oloiselta mieheltä, että haluaako tavata viikonloppuna. Miksi pitäisi nähdä tuon suurempi vaiva? 

Vierailija
10/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt aloitetta. Minusta se ei ole järkevää. Jos tekee itse aloitteen, on riski, että joku tyyppi päättää ’huolia’ sinut, koska ajattelee, ettei saa parempaa. Kun taas jos odottaa, että mies on ainakin kuukauden-pari pyrkinyt tekemään tikusta asiaa ja ystävystymään, saa miehen, joka oikeasti haluaa juuri minut. Sellaisen kanssa kolmas vuosikymmen hyvässä liitossa menossa, en kadu.

Vierailija
11/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vie miehen rahat kirjoitti:

Mikäli nainen tekee aloitteen on hänellä mielessä miehen rahat ja omaisuus. Nainen on kettu jo syntyessään.

Olet kade kun kukaan ei tee sinulle aloitteita?

Vierailija
12/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useamman kerran. Saanut kaikki haluamani mutta aina mennyt metsään.

Joo, en lukenu "tehtävän antoa". Helposti ovat irronneet ja lähteneet mukaan seurustelusuhteeseen.

Vierailija
13/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset ulisee että perinteiset sukupuoliroolit on niin niin väärin, mutta eivät kuitenkaan tee aloitetta, tai maksa omia illallisiaan, mielenkiintoista kyllä.

Vierailija
14/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, ettei miesten käytös kannusta naista yrittämään. Ei tarvitse opetella miehen takia shakkia, riittää, kun hymyilee ja vähän juttelee shakinpelaajalle, niin saa siitä äkkiä takiaisen seuraansa. Nuoret naiset enemmänkin varovat aloitteita muistuttavia keskusteluja, kuin oikeasti tekevät niitä.

Vierailija
15/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset ulisee että perinteiset sukupuoliroolit on niin niin väärin, mutta eivät kuitenkaan tee aloitetta, tai maksa omia illallisiaan, mielenkiintoista kyllä.

Se on sitä valikoitua "tasa-arvoa", eli feminismiä.

Vierailija
16/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sillä mitän osuutta asiaan millainen se mies on jolle aloitteita tehdään?

Vierailija
17/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokansa nykynainen maksaa mielellään itse, mutta miksi ihmeessä nainen tekisi aloitteen, jos ei halua? Jos haluatte miehet tasoittaa tilannetta, tehkää te niitä aloitteita vähemmän. Sitten naiset ehkä joskus aktivoituisivat. Toki eivät ikinä miesten tasolle, hormonitoiminnan eroja ei tasa-arvoajattelu muuta.

Vierailija
18/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kerran aloitteen. Olimmekin sitten kimpassa yli 10 vuotta.

Vierailija
19/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteita. Yleensä vastaus on ei kiitos, joskus pääsin kahville asti. Koskaan ei johtanut mihinkään. Nykyään ei kiinnosta ukot ollenkaan

Vierailija
20/70 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko ap, että mun pitäisi etukäteen stalkata miestä, selvittää sen kiinnostuksen kohteet, sen jälkeen opetella tekemään autenttista bulgarialaista ruokaa, opetella jousiammunnan alkeet ja virittämään mopo, ja vasta sitten voin tehdä aloitteen miehen suhteen? :D

Olen tehnyt ihan tavallisen aloitteen, pyysin miestä joku päivä kahville / kaljalle. Ja tämä siis selvin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi