Nainen, onko sinusta tekemään aloitetta?
Esim. mies harrastaa shakkia, joten opettelet säännöt ja haastat miehen peliin.
En puhu nyt siitä, että juot itsesi rohkeaksi ja ehdotat baarimiestä panolle.
Puhun sellaisesta aloitteesta, jossa SINUN tulisi tehdä paljon.
Kommentit (70)
Outo ajatus, että harjoittelisin jonkun taidon tai alkaisin harrastamaan jotakin vain siksi, että joku kiinnostava mies harrastaa sitä myös.
Kyllä siihen pitää ihan oma innostus löytyä ilman kiinnostavaa miestäkin.
Ei. Miehet vihaavat aloitteellisia ja aktiivisia naisia, koska miehet haluavat metsästää ja saalistaa. Aloitteellinen nainen pilaa tuon täysin.
Lisäksi naisen tulee olla mahdollisimman vaativa, hankala ja vaikea. Näin mies voi kuvitella saavansa jonkun poikkeusyksilön, joka "ei muille anna".
Ystävällinen, lempeä ja ns. helppo nainen, joka ei harrasta prinsessaleikkejä, on tylsä kertapano, jonka voi nakata mäkeen saman tien.
Tämä on opittu kantapään kautta. Mitä vit**maisempi ja välinpitämättömämpi olen, sitä enemmän miehet kuolaa perään. Kilttinä ja lempeänä tulin vain hyväksikäytetyksi ja petetyksi.
N 48
Yhtä älytön avaus kuin kysyä oletko valmis seisomaan päälläsi tai hyppäämään katolta jos kiinnostava mies sellaista ehdottaa tai vaatii..
jos tarpeeksi hyvännäköinen mies niin joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miehen täytyy tehdä aloite
Ja sen jälkeen se onkin hirveä, seksiä vonkaava pervo.
Vonkaavana pervona haluan pinnallisia naisia. Keskustelut eivät kiinnosta.
Aloitteita kyllä. Ja olen tehnytkin. Mutta en oikein ymmärrä, miksi sen pitäisi olla noin vaivalloista ja aikaavievää. Jos itse ei harrasta shakkia, niin siinähän menee pahimmillaan kuukausia, että treenaa itsensä edes kelvolliseksi pelaajaksi, jos lähtötilanne on se, ettei ymmärrä sääntöjäkään. Eihän tuollaisessa ole mitään järkeä. Sen sijaan, että käyttää kuukausia jonkun shakin opetteluun, sitähän voisi vain ehdottaa vaikka kahville menemistä, jolloin saa tuloksen nopeammin. Jos taas ajatus on se, että mies ei vielä ole osoittanut mitään kiinnostusta ja pitäisi tutustua enemmän, sitten ei auta muu kuin tutustua enemmän, mutta mielestäni senkin voi aloittaa heti eikä ensin tutustua shakkiin viikkokaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen vie miehen rahat kirjoitti:
Mikäli nainen tekee aloitteen on hänellä mielessä miehen rahat ja omaisuus. Nainen on kettu jo syntyessään.
Miehen rahat? Toimeentulotuki? Sossurahat?
Jep. Ja sitten pyytävät vippiä ja voisitko ostaa mulle... Yksi existäni jopa vaati minua korvaamaan menettämänsä toimeentulotuen kun oltiin muutettu yhteen. Ilmoitti myös että mitään asumiskuluja hän ei maksa koska ne on korvattu hänelle toimeentulotuessa aina ja hänelle kuuluu jäädä se yksin asuvan minimiosa jatkossakin.
Ja tuollaisen kanssa sinä sitten ihan itse valitsit olla...
Oli hyvin lyhyt suhde. Ainakin viisastui että mieheltä pitää kysyä erikseen aikooko osallistua kuluihinsa jos asumme yhdessä.
Osasin jo ennestään shakkia, joten pyysin miestä viemään minut ajelulle. Siitä se sitten lähti.
On! Olen sinkku, enkä ole tehnyt aloitetta aikoihi. Mutta viimeksi kun tein... Mies sai välillisesti numeroni, kun en häntä suoraan tavoittanut. (En muista, miksi en itse soittanut hänelle. Taisin käydä ja ei ollut paikalla, joten jätin numeroni hänen työntekijälleen.) Kun miehestä ei kuulunut mitään, päätin käydä uudelleen, sillä halusin varmistaa että hän oli saanut numeroni. Kävi ilmi, ettei ollut saanut, sillä nainen jota pyysin numeroni hänelle välittämään, ei ollut numeroa antanut. Olisin menettänyt paljon, ellen olisi käynyt tarkistamassa, oliko yhteydenotto minuun edes mahdollista.
Minä olen tehnyt aloitteen kaikille kumppaneilleni, myös aviomiehelleni. Mennyt siis baarissa esittäytymään, juttelemaan ja sitten kysynyt, haluaako hän lähteä jatkoille.
Joku shakin opettelu tuntuu aika turhalta tuollaista tarkoitista varten, ihan älytön ideanakin.
Jos lähtisin joka aloitteeseen, en voisi ikinä harrastaa mitään omaa.
Jos aloite on sellainen, mistä selvästi huomaa, ettei naisella ole terveitä omia rajoja,
sellainen aloittelija jää kyllä siihen mistä löytyykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miehen täytyy tehdä aloite
Ja sen jälkeen se onkin hirveä, seksiä vonkaava pervo.
Niin. Jos olet seksiä vonkaava, niin sitten olet. Monet muut miehet osaavat tehdä aloitteita, missä tutustutaan, eikä pyritä heti sänkyyn, eikä heitä kukaan pidä pervoina. Eli kannattaa joskus miettiä sitä omaakin käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miehet vihaavat aloitteellisia ja aktiivisia naisia, koska miehet haluavat metsästää ja saalistaa. Aloitteellinen nainen pilaa tuon täysin.
Lisäksi naisen tulee olla mahdollisimman vaativa, hankala ja vaikea. Näin mies voi kuvitella saavansa jonkun poikkeusyksilön, joka "ei muille anna".Ystävällinen, lempeä ja ns. helppo nainen, joka ei harrasta prinsessaleikkejä, on tylsä kertapano, jonka voi nakata mäkeen saman tien.
Tämä on opittu kantapään kautta. Mitä vit**maisempi ja välinpitämättömämpi olen, sitä enemmän miehet kuolaa perään. Kilttinä ja lempeänä tulin vain hyväksikäytetyksi ja petetyksi.
N 48
Kiltti, lempeä, mutta omat rajat tunteva on vielä harvinaisempi. Entäpä, jos kohtelet asianmukaisesti? Jos mies tekee x, kohtelet häntä x:n mukaisesti. Jos mies kohtelee sinua y, kohtelet häntä y:n mukaisesti.
Toivon sinulta viisautta ymmärtääksesi huonon ja hyvän käytöksen välillä. Kyllä, yritän vaikuttaa sinuun, positiivisesti, jos sallit. Viisas nainen tekee viisaita ratkaisuja.
Olen jokaisessa seurustelusuhteessa tehnyt aloitteen ja ihan selvin päin olen silloin ollut. En ole kyllä sitä varten mitään uusia taitoja opetellut.
Olen tehnyt, useasti. Mun motto on, että jos jotain haluaa mutta ei osaa pyytää itse, niin ei pidä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt aloitetta. Minusta se ei ole järkevää. Jos tekee itse aloitteen, on riski, että joku tyyppi päättää ’huolia’ sinut, koska ajattelee, ettei saa parempaa. Kun taas jos odottaa, että mies on ainakin kuukauden-pari pyrkinyt tekemään tikusta asiaa ja ystävystymään, saa miehen, joka oikeasti haluaa juuri minut. Sellaisen kanssa kolmas vuosikymmen hyvässä liitossa menossa, en kadu.
Tuollaisia on aina pyörinyt kimpussa, ja heitä kiinnosti vain se saalistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko ap, että mun pitäisi etukäteen stalkata miestä, selvittää sen kiinnostuksen kohteet, sen jälkeen opetella tekemään autenttista bulgarialaista ruokaa, opetella jousiammunnan alkeet ja virittämään mopo, ja vasta sitten voin tehdä aloitteen miehen suhteen? :D
Olen tehnyt ihan tavallisen aloitteen, pyysin miestä joku päivä kahville / kaljalle. Ja tämä siis selvin päin.
No, aloittajalla on omat romanttiset fantasiansa. Sallittakoon se hänelle.
Tein aloitteen miehelleni ja lyöttäydyin aiempien deittien porukkaan ettäs... Eli minun pitää aina tehdä työ minua kiinnostavien miesten eteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt aloitetta. Minusta se ei ole järkevää. Jos tekee itse aloitteen, on riski, että joku tyyppi päättää ’huolia’ sinut, koska ajattelee, ettei saa parempaa. Kun taas jos odottaa, että mies on ainakin kuukauden-pari pyrkinyt tekemään tikusta asiaa ja ystävystymään, saa miehen, joka oikeasti haluaa juuri minut. Sellaisen kanssa kolmas vuosikymmen hyvässä liitossa menossa, en kadu.
Tuollaisia on aina pyörinyt kimpussa, ja heitä kiinnosti vain se saalistaminen.
Saalistajat kyttää ulkonäköä.
Vakavasti otettavat miehet katsovat persoonaa, kokonaisuutta.
Kyllä nämä oikeasti täytyy erottaa toisistaan.
Se vaan, että osan riesaksi jäävät vain ne, joista ei välittäisi. Ja jotkut niistä saattavat olla jopa pakkomielteisiä.
Sama. Yleisimmin tuli pakit ihan suoraan ja ne harvat kahvilla/kaljalla käymiset mun aloitteesta oli miehelle lähinnä pakollinen paha ennen seksiä. Se tuli aina yhtä yllätyksenä miehelle, että vaikka mä aloitteen teinkin niin en ollut kiinnostunut seksistä ekoilla treffeillä. Ja etenkään myös ainoilla, koska miehellä ei alunpitäenkään kiinnostusta ollut muuhun kuin siihen kuviteltuun helposti tarjolla olevaan seksiin.