Nainen, onko sinusta tekemään aloitetta?
Esim. mies harrastaa shakkia, joten opettelet säännöt ja haastat miehen peliin.
En puhu nyt siitä, että juot itsesi rohkeaksi ja ehdotat baarimiestä panolle.
Puhun sellaisesta aloitteesta, jossa SINUN tulisi tehdä paljon.
Kommentit (70)
Vai että pitäisi tehdä paljon... voihan sen aloitteen tehdä suoremminkin, ilman mitään tuollaisia typeriä pelien opetteluita ja haastamisia.
Herää kysymys, että millaisia aloitteita sinä olet tehnyt? Kuvaile vähän viimeisimpiä aloitteitasi.
En tee aloitetta enää, koska olen tullut tulokseen, että se tarkoittaa liian monelle automaattisesti seksiä. Aloite tarkoittaa, että olen kiinnostunut tutustumaan yms, en panemaan lähimmässä pusikossa.
Siis jos minä en tee aloitteita niin miehet alkaa maksaa ruokani? Tämäpä vasta tieto kun minä olen aina syömiseni maksanut, että jossain on miehiä jotka maksaa naiselle? Wau. Miten paljon te miehet maksatte sitten siitä naisen aloitteettomuudesta? 100- 200€ illallinen?
Osaan kyllä pelata shakkia, miten se liittyy aloitteisiin? En oleta, että kukaan mies opettelee tanssimaan, koska se on minun lempiharrastukseni. Mikäköhän oli apn pointti?
Ja miehet vielä valittaa, että naiset on vaativia :D. Että mitenkähän tuo nyt sitten oikein on, jos ei miehelle riitä edes se ns normaalialoite.
Toinen valituksen aihe on se, ettei naiset tee ollenkaan aloitteita. No jos naisen aloitteelta vaaditaan noin paljon, niin olkoot ilman :D.
Olen ollut aloitteellinen ja saanut miehet jotka olen halunnut.
Eikä ole tarvinnut millään tavoin itseäni muuttaa.
Ap on vissiin harmissaan kun hän ei kiinnosta ketään.
"Ap on vissiin harmissaan kun hän ei kiinnosta ketään."
Tämä.
Nainen vie miehen rahat kirjoitti:
Mikäli nainen tekee aloitteen on hänellä mielessä miehen rahat ja omaisuus. Nainen on kettu jo syntyessään.
Miehen rahat? Toimeentulotuki? Sossurahat?
En tee aloitetta, kun joutunut pettymään.
Tuleeko suhteesta pitkäaikainen, jos nainen voittaa miehen haastettuaan tämän shakissa, vai onko tarkoitus, että nainen häviää tahallaan?
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, että millaisia aloitteita sinä olet tehnyt? Kuvaile vähän viimeisimpiä aloitteitasi.
Muakin kiinnostaa kuulla ap:n omista aloitteista. Sais vähän sitä miesnäkökulmaakin keskusteluun. Tai ylipäätään keskustelua ap:n suunnalta. Alkaa käydä jo tylsiksi nää naisten vastaukset, heh.
Kyllä naiset tekee myös alotteita. Olen tehnyt havainnon että täällä Suomessa naiset tekevät harvemmin aloitteita. Olisko taustalla jokin kulttuurinen syy tai jokin muu, en tiedä? Vai onko vaalea mies sitten erinäköinen ja siitä syystä kiinnostava? Enkä nyt tarkoita komeampi, vaan erinäköinen ja erottuu siten paikallisista. Naiset osaa ehkä antaa tarkemman syyn.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli nainen tekee aloitteen on hänellä mielessä miehen rahat ja omaisuus. Nainen on kettu jo syntyessään.
Jep. Ja sitten pyytävät vippiä ja voisitko ostaa mulle... Yksi existäni jopa vaati minua korvaamaan menettämänsä toimeentulotuen kun oltiin muutettu yhteen. Ilmoitti myös että mitään asumiskuluja hän ei maksa koska ne on korvattu hänelle toimeentulotuessa aina ja hänelle kuuluu jäädä se yksin asuvan minimiosa jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja sitten pyytävät vippiä ja voisitko ostaa mulle... Yksi existäni jopa vaati minua korvaamaan menettämänsä toimeentulotuen kun oltiin muutettu yhteen. Ilmoitti myös että mitään asumiskuluja hän ei maksa koska ne on korvattu hänelle toimeentulotuessa aina ja hänelle kuuluu jäädä se yksin asuvan minimiosa jatkossakin.
Ja tuollaisen kanssa sinä sitten ihan itse valitsit olla...
On ollut, mutta enää ei koska miehiä ei aloitteellinen nainen kiinnosta kuin aloitteetonta helpompana/varmempana irtopanona.
Itseä ei irtoseksit kiinnosta.
Öööh miksi opettelisin jonkun miehen takia uuden taidon, siis iskumielessä? Ei kukaan mieskään ole koskaan tehnyt mitään / nähnyt vaivaa eteeni. Eikä siis tarvisikaan. Ihan tavalliset treffit on riittävät.
vain jos mies kiinnostaa. Sä et ole kiinnostava
Hmm, minusta on kyllä " moneen lähtöön", mutta aloitteen tekeminen ei tunnu luontevalta, jos on paljon ilmassa, vaan vähän konkretiaa.