Tallinnan risteily tulossa, mitä Virosta kannattaa enää ostaa?
Vai pitäisikö käydä vain itiksen Prismassa?
Kommentit (82)
Eipä sieltä kannata enää mitään ostaa. Kaikki samanhintaista tai kalliimpaa kuin Suomessa. Lisäksi asiakaspalvelua ei ole, myyjät on töykeitä ja tylyjä ja naamat norsun veellä vaikka itse olisit miten kohtelias ja ystävällinen tahansa.
Voihan sieltä ostaa vaikka mitä, mutta aika harva asia on enää niin edullista, että rahan takia kannattaa sieltä kantaa.
Lonkero on yksi ainoista missä ns tienaa mikäli ostaa sitä reilummin suomestakin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sieltä kannata enää mitään ostaa. Kaikki samanhintaista tai kalliimpaa kuin Suomessa. Lisäksi asiakaspalvelua ei ole, myyjät on töykeitä ja tylyjä ja naamat norsun veellä vaikka itse olisit miten kohtelias ja ystävällinen tahansa.
Kesällä tehtiin kierros virossa ja nuoret naiset oli kyllä jäätävän töykeitä asiakaspalvelijoita esim kahviloissa.
Jäi kyllä vähän sellainen olo, että pitäkää pullanne
Menetkö sinä matkoille sillä ajatuksella, että mitä sieltä kannattaa ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Voihan sieltä ostaa vaikka mitä, mutta aika harva asia on enää niin edullista, että rahan takia kannattaa sieltä kantaa.
Lonkero on yksi ainoista missä ns tienaa mikäli ostaa sitä reilummin suomestakin.
No kyllä se kolmen euron kuoharikin ihan kannattaa.
On siellä edelleen naisia jotka voivat antaa mielenkiintoisen kokemuksen.
Itiksen Prismasta halvemmalla ja samalla enemmän ulkomaan eksotiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä tehtiin kierros virossa ja nuoret naiset oli kyllä jäätävän töykeitä asiakaspalvelijoita esim kahviloissa.
Jäi kyllä vähän sellainen olo, että pitäkää pullanne
Tämä on kyllä totta, mutta palautetta kannattaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
On siellä edelleen naisia jotka voivat antaa mielenkiintoisen kokemuksen.
Näin naisena ne mielenkiintoiset kokemukset rajoittuu töykeään asiakaspalveluun
Vierailija kirjoitti:
Menetkö sinä matkoille sillä ajatuksella, että mitä sieltä kannattaa ostaa?
Tietysti.
Itse olen tehnyt Tallinnan kirppareilla hyviä löytöjä.
Virolainen asiakaspalvelu nyt on oma lukunsa. Joskus tullut miettineeksi että mikähän tämänkin lafkan liikeidea on?
Mikä hiton Itiksen Prisma? Sehän on Easton! Kuka idiootti haluaa mennä Virosta ostamaan oltermannia tai rainbowin appelsiini mehua joiden hintoja verrattiin ja kauhisteltiin?! Parempia ja halvempiakin tuotteita löytyy, katsokaa nyt vielä kerran sitä paskalistaa millä höynäyttävät meitä!
pienen pöhnän saattaisin ostaa siis nauttisin siellä. ei tänne kannata mitään raahata.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009447092.html