Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Monia hyviä juttuja.. teille kelpaa vain yritysjohtaja.. komea tesla maisterimies.. komea.. mä olen komea ja pitkä.. monet miehet on rumia ja lihavia..a ja työttömiä.. hitto mä en tajua suomi naisia mulla menee hyvin ja rahaa teen monta vuotta töissä..
Allu, sä olet väkivaltainen, itsekäs, ilkeä ja haukut ihmisiä, uhkaat mennä kourimaan naisia väkisin.
Onko sellaisen sun mielestä hyvä ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Allu ees tekis jos se sais naisen?
No se nainen saisi ihanan elämän, jossa kullia tungetaan joka rakoon jatkuvasti ja ottaisi jonkun ehkäisymenetelmän tämän kaiken kunniaksi. Allu ei oma kertomansa mukaan osaa keskustella, joten nainen varmaan vain hääräisi kotona ja keittiössä. Sen minkä pantavana olemiselta ehtii. Rahaa ei oo tehdä oikein mitään, koska allulla ne menee entisten velkojensa maksuun, mutta voihan sitä yhdessä lähteä vaikka katsomaan auringonlaskua, merenrantaa, luontopoluille, jne. Kaikki tietenkin niin että on alapää kipeänä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Monia hyviä juttuja.. teille kelpaa vain yritysjohtaja.. komea tesla maisterimies.. komea.. mä olen komea ja pitkä.. monet miehet on rumia ja lihavia..a ja työttömiä.. hitto mä en tajua suomi naisia mulla menee hyvin ja rahaa teen monta vuotta töissä..
Niin, moni keski-ikäinen mies on todellakin vähemmän komea ja tukevanpuoleinen, ehkä työtönkin, mutta silti heillä on kumppaneita ja vientiä naismaailmassa. Sinun pitäisi konsultoida seurustelevaa ikätoveria ja kysellä vinkkejä miten olla kiinnostava naisten silmissä. Meitä AV:laisia et usko etkä haluakaan uskoa, joten hanki neuvot sitten muualta.
Vierailija kirjoitti:
Mussa on hyviä juttuja.. te sairaat ihmiset.. naiset on vaa todella nirsoja kun ei laske rimaa.
Kerropas nyt, miksi heidän pitäisi "laskea rimaa"? Jos joillain käy flaksi ilmankin, miksi pitäisi sitten lähestyä kumppaniehdokasta joka ei kiinnosta? Ethän sinäkään laske rimaa: yhä edelleen olet pinnallinen - mistä syytät muita - ja jonkun kauniin naisen pitäisi ryhtyä sinulle tarpeidentyydyttäjäksi ilman että saa siitä itse mitään muuta kuin käytetyn olon. Tai sitten niin laskea rimaa, että jos viihtyy ja pärjää sinkkuna, niin pitäisi ottaa sinut riesakseen vain siksi että ventovieraalla ihmisellä on joku jota käyttää hyväkseen. Kuulostaa oksettavalta, mutta sellainenhan sinä olet - sinulle merkitsee vain ne omat halut ja et välitä miltä muista tuntuu. Siksi et saa naista, se SUSSA on vialla.
Pinnalliset naiset baareissa ja yökerhoissa, näin se on aina ollut ja on tuleva olemaan.
Juttele ihmisten kanssa rohkeasti muissa paikoissa, joissa liikut. Keskellä päivää!
M65v
On se surullista kun ihminen ei vaan suostu uskomaan, että olisi vissiin omassa asenteessa jotain korjattavaa.
Minä luulen että universumi ei vastaa Allun toiveeseen naisesta, koska siitä on muodostunut hänelle liikaa pakkomielle. Eli suhde rakentuisi melkoisen epäterveelle pohjalle jo lähtökohtaisesti. Yleensäkin se mitä jahtaa epätoivon vimmalla pakenee vain kauemmas. Miettisit välillä muita juttuja ja keskittyisit vaikka harrastuksiin tms. Kun mieli ja tunne-elämä on taas enemmän balanssissa niin uusi yritys naisrintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mussa on hyviä juttuja.. te sairaat ihmiset.. naiset on vaa todella nirsoja kun ei laske rimaa.
Kerropas nyt, miksi heidän pitäisi "laskea rimaa"? Jos joillain käy flaksi ilmankin, miksi pitäisi sitten lähestyä kumppaniehdokasta joka ei kiinnosta? Ethän sinäkään laske rimaa: yhä edelleen olet pinnallinen - mistä syytät muita - ja jonkun kauniin naisen pitäisi ryhtyä sinulle tarpeidentyydyttäjäksi ilman että saa siitä itse mitään muuta kuin käytetyn olon. Tai sitten niin laskea rimaa, että jos viihtyy ja pärjää sinkkuna, niin pitäisi ottaa sinut riesakseen vain siksi että ventovieraalla ihmisellä on joku jota käyttää hyväkseen. Kuulostaa oksettavalta, mutta sellainenhan sinä olet - sinulle merkitsee vain ne omat halut ja et välitä miltä muista tuntuu. Siksi et saa naista, se SUSSA on vialla.
Totta todellakin että Allu jauhaa vain omista haluistaan ja tarpeistaan näissä ketjuissa. MINÄ haluan ja MINÄ tarvitsen ja MINULLE kuuluisi sitä sun tätä. Ikinä ei halaistua sanaakaan siitä mikä sen naisen rooli ja osa olisi tässä kuviossa, ja mitä hyvää annettavaa Allulla olisi hänelle. Eli mistä syistä jonkun naisen ylipäätään kannattaisi ryhtyä siihen suhteeseen. Eivät naiset ole esineitä vaan eläviä ja tuntevia olentoja, ei mitään real doll -nukkeja.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä Postikeskuksessa Pasilan postikeskus.. Nimeni on Markus.. teen työni hyvin ja en ahdistele ja koske naisiin.. miks ootte noin ilkeitä?
T allu
Jos sun nimi on Markus miksi kutsut itseäsi alluksi
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä Postikeskuksessa Pasilan postikeskus.. Nimeni on Markus.. teen työni hyvin ja en ahdistele ja koske naisiin.. miks ootte noin ilkeitä?
T allu
Millä osastolla olet? Minä olen nainen, voin tulla juttelemaan kanssasi ensi vuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Toki itse tykkään Tesloista, mutta sellaisen omistavat miehet eivät kyllä omaa juurikaan yhteistä kanssani joten miten edes törmäisin tuollaiseen - puhumattakaan siitä, että en ole niin häiriintynyt että lähtisin automerkin perässä metsästämään miestä. Yritysjohtajia en kyllä näin duunarina tavoittele, kyllähän sinä itsekin tiedät siellä duunarin työssäsi mitä niistä hallinnon isokenkäisistä ajatellaan. Ei se ajatus käänny päälaelleen, kun olen parisuhdetta hakemassa. Sinun "epäpinnallisessa" ajatusmaailmassa vilisee toinen toistaan pinnallisempia katkeruudenaiheita. Milloin naiset seurustelee vaan niiden KOMEIDEN kanssa, muut ovat RUMIA, sinun autosi ei ole HIENO MERKKI, mainitset jatkuvasti niitä pinnallisia määreitä. Mitä jos se Teslakuski onkin vaimolleen rakastava mies jonka kanssa keskustelu sujuu ja miehellä on muutakin annettavaa kuin kaljanhajuiset röyhtäisyt? Oletko koskaan ajatellut että se nainen voi hakea ihan muuta kuin kauluspaitaa ja kotipunttista? Yhteenkuuluvuutta, yhteisiä unelmia, samanlaisia elämänarvoja?
Arvot, moraali ja etiikka ovat liian vaikeita aiheita meidän Allu-paralle. Siksi se kai jumittaakin näissä melko pinnallisissa maailmanselityksissään. Naiset on helppo leimata omassa mielessään tyhmiksi ja nirsoiksi eikä ajatella asiaa ja konteksteja sen pidemmälle ja syvemmin. Tämän maailman allut tuskin kykenevät noin monimutkaiseen ja nimenomaan syvälliseen ajatteluun. Jos kykenisivät niin hehän olisivat ihan eri ihmisiä eikä alluja edes olisi olemassa.
Mä toivoisin silti rakkautta kaikille, allullekin. Mutta jos hän sen naisen löytäisi, niin olisiko nainen turvassa? Kovasti uhkailee netissä ihmisiä, ja haukkuu, ja on kertonut olleensa väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, moni keski-ikäinen mies on todellakin vähemmän komea ja tukevanpuoleinen, ehkä työtönkin, mutta silti heillä on kumppaneita ja vientiä naismaailmassa. Sinun pitäisi konsultoida seurustelevaa ikätoveria ja kysellä vinkkejä miten olla kiinnostava naisten silmissä. Meitä AV:laisia et usko etkä haluakaan uskoa, joten hanki neuvot sitten muualta.
No en tiedä ku en ole mitenkää kiinnostava ja se tuntuu pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin silti rakkautta kaikille, allullekin. Mutta jos hän sen naisen löytäisi, niin olisiko nainen turvassa? Kovasti uhkailee netissä ihmisiä, ja haukkuu, ja on kertonut olleensa väkivaltainen.
En löydä ku en kelpaa.. olisi turvassa.. seurustelin ex kanssa 5 kk ja kohtelin häntä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että universumi ei vastaa Allun toiveeseen naisesta, koska siitä on muodostunut hänelle liikaa pakkomielle. Eli suhde rakentuisi melkoisen epäterveelle pohjalle jo lähtökohtaisesti. Yleensäkin se mitä jahtaa epätoivon vimmalla pakenee vain kauemmas. Miettisit välillä muita juttuja ja keskittyisit vaikka harrastuksiin tms. Kun mieli ja tunne-elämä on taas enemmän balanssissa niin uusi yritys naisrintamalla.
Ei ole harrastuksia.
Mitä hyviä juttuja?