Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
1021/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset on erittäin pinnallisia ja huonolla tavalla, jolloin laittavat esim ulkonäön kaiken muun edelle myös miehiä valkatessaa ja olen tämän saanut todistaa aina yhä uudestaan missä tahansa naisia onkaan. Naiset ei vaan itse yleensä myönnä tätä sillä eivät halua näyttäytyä huonossa valossa pinnallisina (joita monet ovat) vaan yrittävät ylläpitää enkelin tekopyhää sädekehää päällänsä. Totuus kuitenkin kertoo asian todellisen tilan ja vaikka muuta väittäisitte, niin tälle ette voi mitään.

Sinäkin olet naistenhakkaaja vaikka muuta väittäisit, koska mä nyt vaan päätin niin.

Se, että ulkonäkö ei ole se tärkein kriteeri, ei tee minusta enkeliä, kovin on outo ajatusmaailma tuokin, että jos haluaisi sen arjen olevan miellyttävää kumppanin kanssa, niin silloin olisi pyhimys. Esimerkiksi kyseenalaista parisuhdejulkisuutta saanut miljonääri Pennanen ei kyllä osuisi minun kiinnostuksen piiriin ikinä. Tai vaikka ihan kohtuu hyvännäköinen herra Depp (myöskin törkyrikas) joka on pilannut maineensa tyystin oikeustappelufarssissa.

Minä olen ollut ihan tarpeeksi paskaluonteisten ihmisten kanssa tekemisissä (koulukiusaamista, perheväkivaltaa lapsuudenkodissa, työpaikalla jos jonkinnäköistä hullua), ettenkö osaisi laittaa sitä luonnetta ihan kyseenalaistamattomalle ykköspallille kun miestä etsin. On aivan yksi hailee, onko hän juuri sillä hetkellä työelämässä (kunhan elättää tai pyrkii elättämään itsensä laillisin keinoin), kuinka pitkä hän on, millainen varallisuus hänellä on ja onko hän huippumalli, mutta paskaa miestä en vapaaehtoiseen parisuhteeseen ota ikinä.

Vierailija
1022/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, järkätään Hullu-Allulle potkut!

Pakko myöntää, että nauroin, mutta en raaski olla niin mulkku. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sillä ei ole varaa lyhentää velkojaan.

Ja mikä kamalinta, sitten sillä on loputtomasti aikaa tehtailla uusia ketjuja.

Tämä olisi painajainen! Tunnin välein uusi alluketju.

Vierailija
1024/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sillä ei ole varaa lyhentää velkojaan.
Ja mikä kamalinta, sitten sillä on loputtomasti aikaa tehtailla uusia ketjuja.

Tämä olisi painajainen! Tunnin välein uusi alluketju.

Ja se eroaisi nykytilanteesta miten...?

Vierailija
1025/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse se on syypää jos taas kerran potkut tulee. Aiemmistakin työpaikoista on kenkää saanut, mikähän lienee niissä ollut syynä? Johan se on uhonnut, että ei kiinnosta työn teko jos ei saa naista. Eli motivaatio ei ole kovinkaan korkealla hänellä.

Vierailija
1026/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tuo on aika lahjakkaasti asiansa ryssiny. Onhan se hyvä, että heikkolahjaisellakin on lahjoja edes johonkin.

Vierailija
1027/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensiksi täällä palstoilla vingutaan että naiset on kauheita lompakkoloisia, ja nyt vingutaan että onko pakko olla korkeasti koulutettuja ja käyttää rahaa Vuittoneihin ja Euroopan matkoihin. :D 

Ei oo helppoo teilläkään kun kaikki on aina väärin, ja vikahan on tottakai aina niissä naisissa eikä koskaan itsessänne. 

Vierailija
1028/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin tässä menee. Palkka on hyvä rahaa tulee ja panostan itseeni.. eteenpäin vaan.

LOPETA SE ITSELLESI VALEHTELU!! Sulla vaihtelee jutut joka viestissä, milloin menee hyvin ja milloin huonosti mutta missään vaiheessa et ota vastuuta itsestäsi.

SIKSI et saa naista, se on kerrottu jo moneen kertaan mutta sä vaan jatkat valehtelua ja vastuunvälttämistä! Naisissa ei ole vikaa vaan sinussa, että et saa parisuhdetta!

Allu taitaa olla vähintään henkisesti savolainen, kun heistähän sanotaan että vastuu on aina kuulijalla (tai tässä tapauksessa lukijalla) :D 

Vierailija
1029/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sitte sanoa suoraa että tämä työ ei ole mikää keharitoiminta 9  e päivä.. vaan ihan hyvä palkka työ missä on normaaleita ihmisiä.. meillä ei työskentele ketään kehitysvammainen downi.. ja ei tarvi paskaa jauhaa. Sitäpaitsi ei kuka vain pääse töihin harvat ja valitut ja teen työni hyvin. On yksinkertaista työtä sopii mulle.. mutta mitä pitäs tehdä jotain paska hommia ulko hommissa.. ei kiitos huonolla 10 e palkalla.

Oon vasta sivulla 15 tms, mutta tähän pitää puuttua. Olet Allu sanonut olevasi postilla töissä. Minäkin olen postilla töissä ja siellä todellakin on sen sortin hiihtäjää että ihmettelen miten ovat aikuisuuteen asti selviytyneet. Se, että minä kuulun siihen fiksumpaan osaan työntekijöistä, on todellakin huolestuttavaa. Sinne tosiaan on päässyt kuka tahansa töihin ja jouluapulaisiksi päätyy yhä edelleen niitä heikkolahjaisia vaikka vakisopparilla olevista ne ovatkin vähentyneet eläkkeiden myötä. En tunne töistä ketään Allu-nimistä, mutta on mahdollista että olet silti saman katon alla, toisella osastolla.

Postiahan se Allu lajittelee yövuorossa ja asuu Vantaalla. Todennäköisesti oikea nimensä on Aleksi tai Anton, jotain sellasta. Pitkä, 195 cm, niinhän se aina itseään mainostaa. Keskivartalolihava, vähän hiukset harvenneet, hyvin tavallisen näköinen. Mutta jos olet samassa työpaikassa, niin kierrä kaukaa! Ja vinkkaa esimiehillesikin, millainen tapaus kyseessä.

Jos haluat, mulla on sen kuva ja puhelinnumero tallessa.

Missä näkee sen kuvan? Numeroa en halua, kiitos. 😁

Vierailija
1030/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse se on syypää jos taas kerran potkut tulee. Aiemmistakin työpaikoista on kenkää saanut, mikähän lienee niissä ollut syynä? Johan se on uhonnut, että ei kiinnosta työn teko jos ei saa naista. Eli motivaatio ei ole kovinkaan korkealla hänellä.

Silti tuntuisi kiusaamiselta tuollainen. Mutta tehdään kompromissi; en pidä mitään kynnystä järkkää potkuja jos se mua alkaisi töissä ahdistelemaan. 😀

Vierailija
1031/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä Postikeskuksessa Pasilan postikeskus.. Nimeni on Markus.. teen työni hyvin ja en ahdistele ja koske naisiin.. miks ootte noin ilkeitä?

T allu

Vierailija
1032/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ovat olleet vääriä työpaikkoja.. etkö tajua.. ja en ole pärjännyt.

Vierailija
1033/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Allu ees tekis jos se sais naisen?

Vierailija
1034/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi tienaan hyvin nyt hyvä palkka ja teen 30 h viikko en ole vammaisten tukitoiminnassa ja hyvin pyyhkii.. enkä tee mitää 1500 € kk palkkaa.

Vierailija
1035/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää työ riittää hyvin naisen saantiin ja palkka.. nytki on rahaa ja makselen velkoja.. kaikki on ok töissä menee hyvin ja osaan työni.. mutta naistenkaa ei

Vierailija
1036/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan kovasti naista ja naisen kosketusta.. olen kai rupsahtanut ja lihonut ku en kelpaa enää ja muuttunut.

Vierailija
1037/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ne miehet on siellä etsimässä naista persoonallisuuden mukaan, eivätkä edes ajattele heidän ulkonäköään.

Vierailija
1038/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Allu ees tekis jos se sais naisen?

Ei mitään. Hankkisi varmaan jonkun lelun pitämään itselleen seuraa, koska ei pystyisi puhumaan kys. naiselle

Vierailija
1039/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen työttömänä köyhänäki ollut naistenkaa nuorena.. oli olen vaa rupsahtanut ja tehnyt pahaa.. ottanut velkaa ja tilanne on nyt tämä.

Vierailija
1040/1119 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yhtäkkiä en kelpaa ja olen laskenut rimaa tavis pullukoihin.. mutta en vain kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi