Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Aloituksessa on tietty totuus, no hauskaa elämää yksin helsingissä. Ehkä se tinder tuo rakkauden ja kertoo totuuden.
No menen vloppuna sinkkubileisiin ja yritän lähestyä naisia.
Ei toi tinder ja badoo tuota mitää tulosta.. pelkkää harmia.. ku ei naisia kiinnosta.
taidan yrittää laivalta ja baareista naisia kesällä.. tinderit ihan moskaa.
Mene jonnekin humanistien vappujuhliin
En mene.. menen lauantaina sinkkubileisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että universumi ei vastaa Allun toiveeseen naisesta, koska siitä on muodostunut hänelle liikaa pakkomielle. Eli suhde rakentuisi melkoisen epäterveelle pohjalle jo lähtökohtaisesti. Yleensäkin se mitä jahtaa epätoivon vimmalla pakenee vain kauemmas. Miettisit välillä muita juttuja ja keskittyisit vaikka harrastuksiin tms. Kun mieli ja tunne-elämä on taas enemmän balanssissa niin uusi yritys naisrintamalla.
Ei ole harrastuksia.
No hanki niitä. Kai sä jostain oot kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
taidan yrittää laivalta ja baareista naisia kesällä.. tinderit ihan moskaa.
Älä tule laivalle touko- äläkä kesäkuussa, en halua kähmintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin silti rakkautta kaikille, allullekin. Mutta jos hän sen naisen löytäisi, niin olisiko nainen turvassa? Kovasti uhkailee netissä ihmisiä, ja haukkuu, ja on kertonut olleensa väkivaltainen.
En löydä ku en kelpaa.. olisi turvassa.. seurustelin ex kanssa 5 kk ja kohtelin häntä hyvin.
Mutta kun erositte, sen veljen piti takoa sun kalloa, että tajusit jättää exän rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ilkeätä räkätystä ns. "kavereilta". Jos lihava mies menee vesipuistoon, niin tietysti se haluaa laskea vesiliukumäestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin silti rakkautta kaikille, allullekin. Mutta jos hän sen naisen löytäisi, niin olisiko nainen turvassa? Kovasti uhkailee netissä ihmisiä, ja haukkuu, ja on kertonut olleensa väkivaltainen.
En löydä ku en kelpaa.. olisi turvassa.. seurustelin ex kanssa 5 kk ja kohtelin häntä hyvin.
Mutta kun erositte, sen veljen piti takoa sun kalloa, että tajusit jättää exän rauhaan.
Jep en kelvannu hän jätti minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että universumi ei vastaa Allun toiveeseen naisesta, koska siitä on muodostunut hänelle liikaa pakkomielle. Eli suhde rakentuisi melkoisen epäterveelle pohjalle jo lähtökohtaisesti. Yleensäkin se mitä jahtaa epätoivon vimmalla pakenee vain kauemmas. Miettisit välillä muita juttuja ja keskittyisit vaikka harrastuksiin tms. Kun mieli ja tunne-elämä on taas enemmän balanssissa niin uusi yritys naisrintamalla.
Ei ole harrastuksia.
Olen.. mutta en ole hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harrastuksia.
Mikä estää?
Jos tykkäät kirjoista. Lue niitä. Sulla on harrastus.
Jos tykkäät tietokonepeleistä. Hanki niitä. Pelaa. SUlla on harrastus.
Jos tykkäät kalastamisesta, hanki onki, kalasta, sulla on harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harrastuksia.
Mikä estää?
Jos tykkäät kalastamisesta, hanki onki, kalasta, sulla on harrastus.
Onhan Allulla harrastus, ollut jo vuosia.
Ruikutusketjujen tehtailu palstoille, tuottavimpina päivinä sulotaa niitä useampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harrastuksia.
Mikä estää?
Jos tykkäät kalastamisesta, hanki onki, kalasta, sulla on harrastus.Onhan Allulla harrastus, ollut jo vuosia.
Ruikutusketjujen tehtailu palstoille, tuottavimpina päivinä sulotaa niitä useampia.
Käyhän se omien sanojensa mukaan salilla ja kävelemässä. Nekin on harrastuksia.
Löysikö allu naisen sieltä bileistä?
Pakkoko sinne on ruma naamansa änkeä?
No en ymmärrä naisia piste.