Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
1001/1119 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan uhosi kirjottavansa kesällä kirjan. Kaikki allun ketjut vaan poistetaan yleensä, nyt on vissiin modeilla kiire muualla.

Minä meinasin mahdollisesti ottaa kesäprojektin. Löysin puolenkymmentä vanhaa ketjua ja kopsasin ne. Näitä uusimpia en ole kerennyt, kun en ole aina koneella täällä.

Vierailija
1002/1119 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan uhosi kirjottavansa kesällä kirjan. Kaikki allun ketjut vaan poistetaan yleensä, nyt on vissiin modeilla kiire muualla.

Minä meinasin mahdollisesti ottaa kesäprojektin. Löysin puolenkymmentä vanhaa ketjua ja kopsasin ne. Näitä uusimpia en ole kerennyt, kun en ole aina koneella täällä.

Allu on vielä näissä

https://www.vauva.fi/keskustelu/4623620/miksei-lihavalle-naiselle-kelpa…

https://www.vauva.fi/keskustelu/4622689/en-tajua-tata-elamaa

Muut ketjut poistettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1004/1119 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4623620/miksei-lihavalle-naiselle-kelpa…

ketju katoaa kohta, koska alkoi taas uhkailu raiskaamisella.

Vierailija
1005/1119 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on sopivasti mutta velkaaki.. mutta nyt vois kesällä panostaa naisiin.

Vierailija
1006/1119 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meinaan panostaa tosissani että saan sutinaseuraa.. pääsen koskemaan naista.. aah.

Vierailija
1008/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sitte sanoa suoraa että tämä työ ei ole mikää keharitoiminta 9  e päivä.. vaan ihan hyvä palkka työ missä on normaaleita ihmisiä.. meillä ei työskentele ketään kehitysvammainen downi.. ja ei tarvi paskaa jauhaa. Sitäpaitsi ei kuka vain pääse töihin harvat ja valitut ja teen työni hyvin. On yksinkertaista työtä sopii mulle.. mutta mitä pitäs tehdä jotain paska hommia ulko hommissa.. ei kiitos huonolla 10 e palkalla.

Oon vasta sivulla 15 tms, mutta tähän pitää puuttua. Olet Allu sanonut olevasi postilla töissä. Minäkin olen postilla töissä ja siellä todellakin on sen sortin hiihtäjää että ihmettelen miten ovat aikuisuuteen asti selviytyneet. Se, että minä kuulun siihen fiksumpaan osaan työntekijöistä, on todellakin huolestuttavaa. Sinne tosiaan on päässyt kuka tahansa töihin ja jouluapulaisiksi päätyy yhä edelleen niitä heikkolahjaisia vaikka vakisopparilla olevista ne ovatkin vähentyneet eläkkeiden myötä. En tunne töistä ketään Allu-nimistä, mutta on mahdollista että olet silti saman katon alla, toisella osastolla.

Vierailija
1009/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin tässä menee. Palkka on hyvä rahaa tulee ja panostan itseeni.. eteenpäin vaan.

LOPETA SE ITSELLESI VALEHTELU!! Sulla vaihtelee jutut joka viestissä, milloin menee hyvin ja milloin huonosti mutta missään vaiheessa et ota vastuuta itsestäsi.

SIKSI et saa naista, se on kerrottu jo moneen kertaan mutta sä vaan jatkat valehtelua ja vastuunvälttämistä! Naisissa ei ole vikaa vaan sinussa, että et saa parisuhdetta!

Vierailija
1010/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme paskaa joo kuule ei mun tarvi huolia kehitysvammaista koska en ole itse.. kuule melko normaali olen.. miksi pitäisi laskea. koska pärjään yksinkin.

Minunkaan ei tarvitse laskea rimaa tasollesi, koska minä en ole heikkolahjainen friikki jankkaaja. Pärjään yksinkin, ajelen ryppyisellä fordilla duunarihommiin, makselen asuntolainaani pois ja mulla on sisältöä elämässä.

Vierailija
1011/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa että nää Allun ketjut on poistettu. Olisin ottanut kesällä itselleni pienen kirjoitusprojektin ja koonnut kaikki kirjoitukset kirjaksi.

Materiaalia tulee lisää, usko pois!

Ala nyt ottaa talteen, saat kesällä kirjasi.

Suomi24:ltä löytyy lisää.

Eri asia tietysti, että kuka jaksaa lukea 300 sivua samojen lauseiden toistoa:

"Olen pitkä ja käyn töissä, mitä hittoa. Miksi en kelpaa, naiset?"

"Kaljamahaa on, mutta saa lihavat naisetkin miehen, en ymmärrä????"

"Mulle kelpais pullukka nainen, miksi en kelpaa? Käyn töissä, mitä hittoa naiset??"

"Miksi naiset on niin nirsoja? Pitäisi olla hienot autot ja Rolex kädessä????" 

"No antaa olla, kourin väkisin naisten pyllyjä."

"TAPAN ITTENI, EN JAKSA!!!"

300 sivua tätä.... 

No mulla on jonkinlainen hahmotelma asiasta millainen se olisi, jotta ihmiset jaksais lukea.

Tavoitteena kirjallisuuden nobel, jos aiot saada ihmiset jaksamaan lukea sitä? 😉

Vierailija
1012/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sitte sanoa suoraa että tämä työ ei ole mikää keharitoiminta 9  e päivä.. vaan ihan hyvä palkka työ missä on normaaleita ihmisiä.. meillä ei työskentele ketään kehitysvammainen downi.. ja ei tarvi paskaa jauhaa. Sitäpaitsi ei kuka vain pääse töihin harvat ja valitut ja teen työni hyvin. On yksinkertaista työtä sopii mulle.. mutta mitä pitäs tehdä jotain paska hommia ulko hommissa.. ei kiitos huonolla 10 e palkalla.

Oon vasta sivulla 15 tms, mutta tähän pitää puuttua. Olet Allu sanonut olevasi postilla töissä. Minäkin olen postilla töissä ja siellä todellakin on sen sortin hiihtäjää että ihmettelen miten ovat aikuisuuteen asti selviytyneet. Se, että minä kuulun siihen fiksumpaan osaan työntekijöistä, on todellakin huolestuttavaa. Sinne tosiaan on päässyt kuka tahansa töihin ja jouluapulaisiksi päätyy yhä edelleen niitä heikkolahjaisia vaikka vakisopparilla olevista ne ovatkin vähentyneet eläkkeiden myötä. En tunne töistä ketään Allu-nimistä, mutta on mahdollista että olet silti saman katon alla, toisella osastolla.

Postiahan se Allu lajittelee yövuorossa ja asuu Vantaalla. Todennäköisesti oikea nimensä on Aleksi tai Anton, jotain sellasta. Pitkä, 195 cm, niinhän se aina itseään mainostaa. Keskivartalolihava, vähän hiukset harvenneet, hyvin tavallisen näköinen. Mutta jos olet samassa työpaikassa, niin kierrä kaukaa! Ja vinkkaa esimiehillesikin, millainen tapaus kyseessä.

Vierailija
1013/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postiahan se Allu lajittelee yövuorossa ja asuu Vantaalla. Todennäköisesti oikea nimensä on Aleksi tai Anton, jotain sellasta. Pitkä, 195 cm, niinhän se aina itseään mainostaa. Keskivartalolihava, vähän hiukset harvenneet, hyvin tavallisen näköinen. Mutta jos olet samassa työpaikassa, niin kierrä kaukaa! Ja vinkkaa esimiehillesikin, millainen tapaus kyseessä.

Onko missään tullut ilmi, onko hän postikeskuksessa vai logistiikkakeskuksessa? Toki kun itse en yövuoroa tee, niin voi olla että hän on tosiaan samassa talossa mutta oman osastoni yövuorossa korostuu ne ihmisten piirteet: kun aamu/iltakierrossa on niitä normaaleita ihmisiä ja heikkolahjaisia niin yövuorossa se heikkolahjaisuus on suurempaa, kuten myös toisten tyyppien fiksuus.

Ja jossain bongasin väitteen, että Allu tienaisi 2500 euroa kuussa, mitä epäilen koska itse tienaan keskimäärin 2200 euroa ja minulla on kaikenlaisia lisiä huomattavasti enemmän kuin vasta työt tuolla aloittaneella Allulla.

Vierailija
1014/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tulonsakin valehtele ylöspäin, niinku melkein kaiken muunkin. Mutta ota ihan huvikses selvää onko tosiaan sun kanssa samassa paikassa töissä. Esimiehiä voisi kiinnostaa myös, jos töissä on tuollainen vaarallinen sekopää.

Vierailija
1015/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa että nää Allun ketjut on poistettu. Olisin ottanut kesällä itselleni pienen kirjoitusprojektin ja koonnut kaikki kirjoitukset kirjaksi.

Materiaalia tulee lisää, usko pois!

Ala nyt ottaa talteen, saat kesällä kirjasi.

Suomi24:ltä löytyy lisää.

Eri asia tietysti, että kuka jaksaa lukea 300 sivua samojen lauseiden toistoa:

"Olen pitkä ja käyn töissä, mitä hittoa. Miksi en kelpaa, naiset?"

"Kaljamahaa on, mutta saa lihavat naisetkin miehen, en ymmärrä????"

"Mulle kelpais pullukka nainen, miksi en kelpaa? Käyn töissä, mitä hittoa naiset??"

"Miksi naiset on niin nirsoja? Pitäisi olla hienot autot ja Rolex kädessä????" 

"No antaa olla, kourin väkisin naisten pyllyjä."

"TAPAN ITTENI, EN JAKSA!!!"

300 sivua tätä.... 

No mulla on jonkinlainen hahmotelma asiasta millainen se olisi, jotta ihmiset jaksais lukea.

Tavoitteena kirjallisuuden nobel, jos aiot saada ihmiset jaksamaan lukea sitä? 😉

No mut mun rima onkin korkealla :D

Vierailija
1016/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat, mulla on sen kuva ja puhelinnumero tallessa.

Vierailija
1017/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun kk-palkka ja tuntipalkkansa vaihtele ketjusta ja viestistä toiseen. Samoin velan määrä.

Vierailija
1018/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, järkätään Hullu-Allulle potkut!

Vierailija
1019/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset on erittäin pinnallisia ja huonolla tavalla, jolloin laittavat esim ulkonäön kaiken muun edelle myös miehiä valkatessaa ja olen tämän saanut todistaa aina yhä uudestaan missä tahansa naisia onkaan. Naiset ei vaan itse yleensä myönnä tätä sillä eivät halua näyttäytyä huonossa valossa pinnallisina (joita monet ovat) vaan yrittävät ylläpitää enkelin tekopyhää sädekehää päällänsä. Totuus kuitenkin kertoo asian todellisen tilan ja vaikka muuta väittäisitte, niin tälle ette voi mitään.

Vierailija
1020/1119 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, järkätään Hullu-Allulle potkut!

Sitten sillä ei ole varaa lyhentää velkojaan.

Ja mikä kamalinta, sitten sillä on loputtomasti aikaa tehtailla uusia ketjuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän