En tajua tätä elämää.
Vielä kerran. Menee elämä hyvin. En polta. Välillä juon. Vakituisesti teen töitä. Urheilen liikun. Näytän ok. Pitkä. En lihava. En ymmärrä miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (125)
En ymmärrä naisia. Tympääntyny sinkkuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea?
Vantaalla asun.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisia. Tympääntyny sinkkuuteen.
Kuule ei naisia ymmärrä toiset naisetkaan.
Sinun aikasi tulee vielä. Ehkä liikut väärissä paikoissa tai et liiku missään. Voisin periaatteessa kiinnostua kuvauksesi perusteella mutta viihdyn sinkkuna.
En tajua.varmaa siitä johtuu ku en halua lapsia.
Haet naisia vääristä paikoista kuten netti seranhaku palstat ymm. Menen ulos luontoon,torille, ,terasille, kauppakeskukset,kahilat,kirjastot,asukastalot. Katso silmiin ja hymyile.Sinut huomataan silloin olit mies,tai nainen.. Pahin on tupakka miehillä ja naisilla,haisevat sille jo kaukaa. Estää kumppani saannin!Tupaksta pääse helopsti eroon.Läkriltä resempti, 3kk.syöt lääkeitä ja irti siitä tupakasta. Johan alkaa tuuri käymän silloin yhdelle sun toiselle miehelle tai naiselle kun ei tupakoi!
Vierailija kirjoitti:
Sinun aikasi tulee vielä. Ehkä liikut väärissä paikoissa tai et liiku missään. Voisin periaatteessa kiinnostua kuvauksesi perusteella mutta viihdyn sinkkuna.
Mä en taas vihdy sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Haet naisia vääristä paikoista kuten netti seranhaku palstat ymm. Menen ulos luontoon,torille, ,terasille, kauppakeskukset,kahilat,kirjastot,asukastalot. Katso silmiin ja hymyile.Sinut huomataan silloin olit mies,tai nainen.. Pahin on tupakka miehillä ja naisilla,haisevat sille jo kaukaa. Estää kumppani saannin!Tupaksta pääse helopsti eroon.Läkriltä resempti, 3kk.syöt lääkeitä ja irti siitä tupakasta. Johan alkaa tuuri käymän silloin yhdelle sun toiselle miehelle tai naiselle kun ei tupakoi!
Mä käyn, mutta ei naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Joku keskon varastomies.
Repesin tälle. Anteeksi Keskon varastomiehet, teissä ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku keskon varastomies.
Yksi lause kertoi sinusta enemmän kuin tarpeeksi.
Mun rima ei ole edes korkealla. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku keskon varastomies.
Yksi lause kertoi sinusta enemmän kuin tarpeeksi.
Olen valtiolla hommissa ok palkalla.
Joko tää on Allu, joka on vaihtanut kirjoitustyyliä, tai sitten joku matkii Allua.
Vierailija kirjoitti:
Joko tää on Allu, joka on vaihtanut kirjoitustyyliä, tai sitten joku matkii Allua.
Miten niin vaihtanut? Samaa Allu-jankkausta tämäkin on.
En vain ymmärrä miks aina tällästä.
Vierailija kirjoitti:
Mun rima ei ole edes korkealla. En ymmärrä.
Oisko meikkaava, nätti tavis pullukka sun mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vaihtanut? Samaa Allu-jankkausta tämäkin on.
Allu käyttää normaalisti monta pistettä lauseen lopussa. Samaa jankkausta on kyllä.
Missä päin Suomea?