Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Mun mielestä Allun ketjut on viihdyttäviä😂 älkää nyt kaikkia poistako🙏
Vierailija kirjoitti:
Onhan näillä joku viihdearvo. Kaikki menee samalla tavalla, samat jankutukset ja sitten raivoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ajat on muuttunu.. nuorena työttömänä.. sai seksiä ja kosketuksia.. nyt ei kelpaa.. ei mitenkää.
Nuorena aika monellakin käy flaksi vähän eri tavalla kuin vanhempana. Se on kyllä taivaan tosi että kaljamaha on monelle este, kertoohan se sun elintavoistakin että tykkäät kitata kaljaa. Ei monet naiset halua sellaista miestä. Koska suurin osa miehistä (ja naisistakin, toki) on ylipainoisia, laihduttamalla sen kaljamahan pois parannat omia mahdollisuuksia aivan tähtitieteellisesti. Että pääset ensi jutuille, siis. Pidemmässä keskustelussa tule valitettavasti luonne kyllä esille ja siitä on samat seuraukset kuin nyt mahankin kanssa.
allun maha on tosi iso. 117cm ympärys. ja allun tietäen on varmasti pyöristänyt alaspäin.
En mä kittaa kaljaa.. mutta mulla on kaljamaha.
Mistä se kaljamaha sitten on tullut, jos ei kaljan kittaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näillä joku viihdearvo. Kaikki menee samalla tavalla, samat jankutukset ja sitten raivoaminen.
Luulen, että Allun ketjujen viihdytysarvossa on kyse samasta ilmiöstä kuin esim reality-tv:tä katsoessa. Vaikea laittaa sanoiksi.
Miksi et Allu lataa jodel-keskustelusovellusta? Siellä saa jankata ihan loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et Allu lataa jodel-keskustelusovellusta? Siellä saa jankata ihan loputtomasti.
Yhdyn. Jätä tää palsta hetkeksi ja mene Jodeliin, siellä riittää nuoria naisia
Meinaatko Allu taas lähteä tänä iltana Zetoriin?
Vierailija kirjoitti:
En mä kittaa kaljaa.. mutta mulla on kaljamaha.
Käyttämiesi lääkkeitten yleinen sivuvaikutus on lihominen. Mutta ilman lääkkeitä taas sekoat totaalisesti etkä pysty sihenkään vähään arjessa toimimiseen kuin nyt.
Lihominen on psykoosilääkkeitten kanssa hyvin tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko Allu taas lähteä tänä iltana Zetoriin?
En mene zetoriin enkä juo
Vierailija kirjoitti:
Mistä se kaljamaha sitten on tullut, jos ei kaljan kittaamisesta?
Epäterveeellinen ruokavalio ja join ennen.
Nyt ei vaa kelpaa enää naisille.. vanhentunut ja rupsahtanut ja velkaantunut.
Ei se auta ku joskus maksullisiin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4620869/onko-taala-naisia-joilla-vyotar…
Ja poistettu!
Tiivistelmänä: ei löydy. Yksi mies löytyi ja vähän loukkaantui, kun allulle ei kelvannut.
poistettu :D