Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Kyllä mullaki on kriteerit.. olen seurustellut 2 kauniin naisenkaa.. ja kummasti nyt en kelpaa.
Sitä en ymmärrä.. onko naiset muuttunut kriteerit kasvanut?? Haluan koskea naista ja nukkua naisen vieressä.
En ymmärrä teitä naisia... nuorempana sain helposti naisen kosketusta.. voi niitä aikoja.. se oli ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Sekopäitä ihmisiä paikka täynnä.. teillä menee huonosti.. menkää töihin rahattomat.. tai menkää hakee leipäjonosta ruokaa
Ja kutsut itseäsi mukavaksi ihmiseksi?
Mä en käy töissä, mutta mulla on ruokaa ja rahaa tarpeeksi eikä kymppitonneja velkaa. Mulla menee muutenkin paljon paremmin kuin sinulla enkä ole yksinäinen kitisijä.
Vierailija kirjoitti:
Täys sekopäät luuserit.. .sekopäät.. naiset laihduttakaa... miks mun pitäs laihduttaa.. mun vyötärö on yli 115 cm ja pysyy.. ostan lisää karkkia.
Normaali vyötärö miehellä on alle 90cm. Sulla on to-tel-la iso maha vaikka muuta väität.
Syvälliset naiset istuvatkin eri uskonlahkojen kokouksissa ja harrastavat yhdessä saarnaajien kanssa. Etkö muka tiedä tätä?
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa että nää Allun ketjut on poistettu. Olisin ottanut kesällä itselleni pienen kirjoitusprojektin ja koonnut kaikki kirjoitukset kirjaksi.
Materiaalia tulee lisää, usko pois!
Ala nyt ottaa talteen, saat kesällä kirjasi.
Suomi24:ltä löytyy lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa että nää Allun ketjut on poistettu. Olisin ottanut kesällä itselleni pienen kirjoitusprojektin ja koonnut kaikki kirjoitukset kirjaksi.
Eri asia tietysti, että kuka jaksaa lukea 300 sivua samojen lauseiden toistoa:
"Olen pitkä ja käyn töissä, mitä hittoa. Miksi en kelpaa, naiset?"
"Kaljamahaa on, mutta saa lihavat naisetkin miehen, en ymmärrä????"
"Mulle kelpais pullukka nainen, miksi en kelpaa? Käyn töissä, mitä hittoa naiset??"
"Miksi naiset on niin nirsoja? Pitäisi olla hienot autot ja Rolex kädessä????"
"No antaa olla, kourin väkisin naisten pyllyjä."
"TAPAN ITTENI, EN JAKSA!!!"
300 sivua tätä....
Haluan tavata baareissa lähinnä helppoja naisia. Voin tapailla vaikka pidempään jos sopivasti synkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia tietysti, että kuka jaksaa lukea 300 sivua samojen lauseiden toistoa:
"Olen pitkä ja käyn töissä, mitä hittoa. Miksi en kelpaa, naiset?"
"Kaljamahaa on, mutta saa lihavat naisetkin miehen, en ymmärrä????"
"Mulle kelpais pullukka nainen, miksi en kelpaa? Käyn töissä, mitä hittoa naiset??"
"Miksi naiset on niin nirsoja? Pitäisi olla hienot autot ja Rolex kädessä????"
"No antaa olla, kourin väkisin naisten pyllyjä."
"TAPAN ITTENI, EN JAKSA!!!"
300 sivua tätä....
No mulla on jonkinlainen hahmotelma asiasta millainen se olisi, jotta ihmiset jaksais lukea.
ja uusi ketjunsa on poistettu! eipä kauaa mennyt.
toivottavasti ehdit lukea rakentavan kritiikin ilmoitukseesi.
Voi ei, nyt lähti taas yksi ketju, älkää poistattako niitä! En kerkeä keräämään kaikkea materiaalia...
kirjan kirjottajalle, allu löytyy täältäkin ketjusta https://www.vauva.fi/keskustelu/4618601/pk-seudulta-ei-tunnu-loytyvan-y…
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, nyt lähti taas yksi ketju, älkää poistattako niitä! En kerkeä keräämään kaikkea materiaalia...
ota äkkiä tämä ketju talteen!
Jos olet tarkoituksella, haet siten; jos et, haet siten. Meressä on vain kaloja nykyään, missä kaikki merenneidot?
Miksi ei? Miksi sitten liahva kaljamahanainen työtön kelpaa.. herranjumala mulla on työpaikka ja hieno asuntonki.