Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
901/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Enkä laihduta kaljamahaani pois. En todellakaan.

Koska et pysty. On niin kiva kitistä ja ryypätä, ryypätä ja kitistä.Tiesitkö Allu, että mahaläski tuottaa miehelläkin estrogeenia? Sä oot äm mä. 

Ei kuule kiinnosta sun paskanjauhaminen.. hyvästi.. vois lihota lisää.. taidanpa hakee 1 kg karkkia.

Vierailija
902/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu the sekopää miesruikuttuja.. heikkolahjainen.. joka on yksin ja voi huonosti ku ei saa naisen kosketusta... kummasti töissä menee hyvin.. iso kaljamaha on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pk-seudun naiset on hirveen vaativia... ei vaa mitää saumaa-.. vaikka käyn töissä ja melko ok tienaan sopivasti.

Vierailija
904/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan todella naurettavaa tää deittailu.

Sinä et deittaile. Et ole päässyt yksillekään treffeille.

Vierailija
905/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Enkä laihduta kaljamahaani pois. En todellakaan.

Koska et pysty. On niin kiva kitistä ja ryypätä, ryypätä ja kitistä.Tiesitkö Allu, että mahaläski tuottaa miehelläkin estrogeenia? Sä oot äm mä. 

Ei kuule kiinnosta sun paskanjauhaminen.. hyvästi.. vois lihota lisää.. taidanpa hakee 1 kg karkkia.

😂 Nyt on kunnon uhkaus. ”Jollet lopeta, niin mä käyn hakees karkkii”

Vierailija
906/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi olla edes kaljamahaa.. alan oleen niin loppu itseeni ja aina pilaan asiani.. ja siihen etten voi olla normaali.

Vierailija
907/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäitä ihmisiä paikka täynnä.. teillä menee huonosti.. menkää töihin rahattomat.. tai menkää hakee leipäjonosta ruokaa

Vierailija
908/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys sekopäät luuserit.. .sekopäät.. naiset laihduttakaa... miks mun pitäs laihduttaa.. mun vyötärö on yli 115 cm ja pysyy.. ostan lisää karkkia.

Vierailija
909/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Sunnuntaina baarissa nuoren naisen jolla oli omenamahaa ja kaunis.. mulle ainaski kelpaisi.. mutta häntä en kiinnostanut.. tuntuu pahalta.

Vierailija
910/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

allu the raivooja sekopää.--. mieslapsi joka ei saa rumaa lihavaa naista jolla on kaljamaha.

Vierailija
911/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä musta ajatellaan. .allu the mieslapsi.. sekopää agressiivinen ruikuttaja.. esti menee hyvin.. kunnes velat kasvaa ja ei lyhene.. rahat loppuu.. kunnes on rahaa.. on hyvä palkka.. ei ole hyvä palkka.. naiset ei vastaa.. ei saa kosketuksia.. tässä sekoo lopullisesti

Vierailija
912/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan todella naurettavaa tää deittailu.

Sinä et deittaile. Et ole päässyt yksillekään treffeille.

Olen päässyt elämässäni hyvin monille treffeille. .oletko sä sekaisin?

Vierailija
913/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois lihota lisää 10 kg lisää maha kasvaa.. allu the mieslapsi ruikuttaja vähälahjainen jolla ei oo kavereita... kumma juttu että kaikki vihaa minua. kumma etten ole saanut töistä potkuja.. koska olen aina saanut potkut ja ottanu velkaa.. kummasti pilaan aina kaikki.

Vierailija
914/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää en saa naisen kosketusta.. ja yöseuraa.. joten tässä jo hulluksi tulee.

Vierailija
915/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä viitti hakee maksulliselta seksiä.. koska se vaa pitää loppua.

Vierailija
916/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Baareissa on vain pinnallisia nuoria naisia."

On pakkoko niitä nuoria on haikailla, ota keski-ikäinen tai seniori, niin helpottaa.

Vierailija
917/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitäkään mun ikäsiä naisia kiinnosta oon ite 37.

Vierailija
918/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina jauhetaan tätä että läskit työttömät naisetkin vaatii lentäjäkirurgimiljonäärejä jotka ejakuloi suklaata?

Itse olen hoikka ja urheilullinen, toki toivoisin miestä jolla ei nyt valtavasti liikakiloja ole mutta ei ole kyllä varakkuudella, koulutuksella tai edes työstatuksella väliä. Duunari vaikuttaa itseasiassa parhaalta vaihtoehdolta niin ei tarvitse mitään mukafilosofisia jaaritteluja kuunnella.[/quote]

Vierailija
919/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo... toi on kyl niin väärin... kyllä naiset haluaa sen komean laatikkoleuka maisterin.

Vierailija
920/1119 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua naisia.. pysytää yksin.. eihän tälle voi mitää.. vloppuna vois urheilla mennä pitkästä aikaa vaikka pyöräilemään ja en tiedä.. herkut pois.. keksiä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi