Itkettää, laihdutus AiNa epäonnistumistuu! Bmi 37 jos vuosia, vaikka olen 6 vuotta yrittänyt laihduttaa! :( mikä avuksi?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä itse, liity johonkin ohjelmaan.
En ollut tarpeeksi lihava Suurin pudottaja ohjelmaan.
En ollut tarpeeksi lihava laihdutusleikkaukseen.Olen kuitenkin sen verran lihava että mietin päivittäin it se mur haa tän ylipainon vuoksi.
En ymmärrä mistä saisin apua. AP
Pyydä lääkäriltä lähete https://www.terveyskyla.fi/ ja painonhallintatalo!
Se on älyttömän hyvä tuki. Pitää päästä "oman pään "sisälle, sieltä se alkaa! Sulla on vissiin motivaatio, tuo se esille seillä lääkörissä.
Siellä pitää katsoa omia syömisiään, tunteitaan, nukkumista sun muuta. Suosittelen!
Ja tuohon kun sanoit että sulle ilkeillään painosta, sanoppa kipakasti takaisin, keksi jotain, vaikkapa että olenko sulta rahaa pyytäny ruokaan tai että omiani ovat, haluatko psan, voin antaa!
Jätä moiset paska*aiset ihmiset huomiotta! Olet parempi kuin ne, älä sen takia syö! Tyhmiä ovat!
Hae lääkäristä Ozempic. Muuttuu laihduttaminen kerralla helpommaksi. Tää on oikeesti se taikasauva, tosin kallis sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Saisipa kaiken tekemättä mitään. Eihän se onnistu, eli en edes yritä.
Tee mitä teet, mutta minä sentään olen yrittänyt satoja ja satoja kertoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hae lääkäristä Ozempic. Muuttuu laihduttaminen kerralla helpommaksi. Tää on oikeesti se taikasauva, tosin kallis sellainen.
Kiitos, pitää ottaa selvää. Ap
Ei tohon mitään taikatemppua ole. Pitää vaan syödä paremmin. Ja jos repsahtaa niin sit vaan alottaa uudestaan. Hidasta se on, mutta kilo viikossa on ihan hyvä tahti alkuun. Sitte ku pääsee vauhtiin niin lisää vaan liikunnan, ihan vaikka reippaan kävelyn.
Ja tuo itsetuhonen ruikuttaminen ja itseinho pitää jättää pois kokonaan. Ihan läkärin kautta voi alottaa, niin saa hyvät ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuohon kun sanoit että sulle ilkeillään painosta, sanoppa kipakasti takaisin, keksi jotain, vaikkapa että olenko sulta rahaa pyytäny ruokaan tai että omiani ovat, haluatko psan, voin antaa!
Jätä moiset paska*aiset ihmiset huomiotta! Olet parempi kuin ne, älä sen takia syö! Tyhmiä ovat!
Isäni oli huomattavan ylipainoinen, mutta niin karismaattinen ihminen, että ei jäänyt huomaamatta ja naiset soittelivat perään. :-D
Hän aina sanoi, kun joku huomautteli painostaan, että "Itsepä kiloni kannan". Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä itse, liity johonkin ohjelmaan.
En ollut tarpeeksi lihava Suurin pudottaja ohjelmaan.
En ollut tarpeeksi lihava laihdutusleikkaukseen.Olen kuitenkin sen verran lihava että mietin päivittäin it se mur haa tän ylipainon vuoksi.
En ymmärrä mistä saisin apua. APPyydä lääkäriltä lähete https://www.terveyskyla.fi/ ja painonhallintatalo!
Se on älyttömän hyvä tuki. Pitää päästä "oman pään "sisälle, sieltä se alkaa! Sulla on vissiin motivaatio, tuo se esille seillä lääkörissä.
Siellä pitää katsoa omia syömisiään, tunteitaan, nukkumista sun muuta. Suosittelen!
Painonhallintatalo on tuttu, eikä siitä ollut apua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tohon mitään taikatemppua ole. Pitää vaan syödä paremmin. Ja jos repsahtaa niin sit vaan alottaa uudestaan. Hidasta se on, mutta kilo viikossa on ihan hyvä tahti alkuun. Sitte ku pääsee vauhtiin niin lisää vaan liikunnan, ihan vaikka reippaan kävelyn.
Ja tuo itsetuhonen ruikuttaminen ja itseinho pitää jättää pois kokonaan. Ihan läkärin kautta voi alottaa, niin saa hyvät ohjeet.
Liikun säännöllisesti, eikä se mua laihduta. Lähinnä lisää syömishimoja.
Yritän saada sen lääkkeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saisipa kaiken tekemättä mitään. Eihän se onnistu, eli en edes yritä.
Pelkkää ilkeilyä. Ap:Han kertoo yrittäneensä pitkään. Itse suosittelen karppausta. Hae kirjastosta Karpin käsikirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pysyn painossani (bmi 21,5) siten, että ruokailut on tosi säännölliset ja tietynlaiset:
-aamulla vihreää teetä & 2 leipää juustolla, kinkulla ja vihanneksilla
-päivällä reilu annos ruokaa ja kasviksia
-iltapäivällä reilu pala kakkua/jäätelöannos (200 gr)
-klo 17 pari voileipää tai pieni annos ruokaa
-klo 20 desi muromysliä, kourallinen pähkinöitä, marjoja, banaania, 4 dl kevytmaitoaKävelen viikossa noin 24 km ja teen kuntojumppaliikkeitä
ikä 44v
Missä se kunnollinen ruoka on?
EI vaikuta kunnolliselta joo:
*iltapäivällä reilu pala kakkua/jäätelöannos (200 gr)
*desi muromysliä
Vierailija kirjoitti:
Itse pysyn painossani (bmi 21,5) siten, että ruokailut on tosi säännölliset ja tietynlaiset:
-aamulla vihreää teetä & 2 leipää juustolla, kinkulla ja vihanneksilla
-päivällä reilu annos ruokaa ja kasviksia
-iltapäivällä reilu pala kakkua/jäätelöannos (200 gr)
-klo 17 pari voileipää tai pieni annos ruokaa
-klo 20 desi muromysliä, kourallinen pähkinöitä, marjoja, banaania, 4 dl kevytmaitoaKävelen viikossa noin 24 km ja teen kuntojumppaliikkeitä
ikä 44v
Tämä on jees ja toimii, jos jaksaa kuntoilla. Haluan vaan sanoa, että jos Ap tämän lukee, älä todellakaan syö jäätelöä päivittäin :D Paino nousee huomaamatta ja ylensyöminen nostaa verensokeria. Kuuluu kanssa raskaisiin tuotteisiin. Ei tietenkään haittaa, jos syö vähän harvemmin, kuten kerran viikossa tjs., mutta tuota tulee helposti syötyä liikaa, miksi sitä myös kannattaa vältellä.
Hanki personal trainer. Älä sorru näihin keto, paasto, vhh, mitä lie näitä nyt on, hömpötyksiin.
Opettele ketodieetin salat niin voit mussuttaa herkkuja päivät päästään ja paino senkun putoaa.
Varjopuolena tässä on se että joudut keksimään ylipainon tilalle uuden aiheen jonka varjolla voit uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Hanki personal trainer. Älä sorru näihin keto, paasto, vhh, mitä lie näitä nyt on, hömpötyksiin.
Vhh on todettu pysyväksi keinoksi diabeteksen peruuttamisessa. Ihan tutkittu juttu. Lääkärin esittelemään tässä https://areena.yle.fi/1-50953716
Ja täällä https://www.dietdoctor.com/diabetes
Vierailija kirjoitti:
Opettele ketodieetin salat niin voit mussuttaa herkkuja päivät päästään ja paino senkun putoaa.
Varjopuolena tässä on se että joudut keksimään ylipainon tilalle uuden aiheen jonka varjolla voit uhriutua.
Tämä on hyvä vinkki, ja varjopuolikin on todettu
Miten on mennyt nyttemmin? Onko tämä kirjoittaja sama, joka vähän aikaa sitten oli 40 vee eikä ollut vielä saanut muutettua elämäntapojaan?
Mä onnistuin laihduttamaan ja pysymään normaalipainossani varsin yksinkertaisella keinolla: aloin syömään vain sen verran, mitä energiankulutukseni normaalipainoisena olisi. Ja kun saavutettuani normaalipainon olin jo tottunut tähän ruokamäärään, en myöskään ole normaalipainoon päästyäni lihonut uudelleen. Normaalipainoon pääseminen vei 2 vuotta ja nyt olen ollut normaalipainoinen jo 5 vuotta. En kieltäytynyt yhtään mistään, mutta määrät vain olivat pienempiä kuin mihin ylipainoisena olin tottunut.