Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää, laihdutus AiNa epäonnistumistuu! Bmi 37 jos vuosia, vaikka olen 6 vuotta yrittänyt laihduttaa! :( mikä avuksi?

Vierailija
10.04.2022 |

Jatkuvasti repsahdan..
N36

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketodieetti.

Vierailija
2/189 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lihavuus leikkaukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi riittävästä unesta. Itse aamu-unisena olen yksinkertaisesti tehnyt sen päätöksen, etten hakeudu töihin joihin pitää nousta aikaisin. Kun saa nukuttua tarpeeksi, niin laihdutus onnistuu PALJON paremmin. Kokemusta on. Tsemppiä ja halauksia ap:lle <3

Vierailija
4/189 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihn valitettavasti auta kuin itsekuri.

Vierailija
5/189 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihn valitettavasti auta kuin itsekuri.

Sitä ei löydy.

Kun hermot menee, niin loppuu laihdutuskin.

Elämän pitäisi olla tasaista ja onnellista, että onnistuisin.

Aina, aina, johonkin menee hermo, yleensä lapsiin, ja pian lohdutan itseäni jollain ihanalla syötävällä. Jos kotona ei ole, niin sitten raivoissani haen kaupasta. Ap

Vierailija
6/189 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa laihduttamasta ja syö normaalisti normaalia ruokaa ateria-aikoina.

Syö joka aterialla riittävästi ruokaa ja paljon kasviksia. Jälkiruuaksi jotain mitä tykkäät syödä, vaikka tuntuis siltä ettet jaksa.

Viimeistään parin kuukauden kuluttua olet alkanut laihtua, jos ymmärsit ohjeen ja noudatit sitä. Ai niin, syö hitaasti ja unohda älylaitteet, telkkarit sun muut syödessäsi ja NAUTI siitä ruuasta.

Vierailija
7/189 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin kymmenisen kiloa kun aloin syödä säännöllisesti kolmen tunnin välein sopivia annoksia, eli pieniä. Äkkiä siihen tottuu.

Vierailija
8/189 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on hormonihommia

Vierailija
9/189 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin ja kerro rehellisesti, että tarvitset apua. Ja ota se saamasi apu vastaan. Markkinoilla on uusia ruokahaluun vaikuttavia lääkkeitä, lihavuusleikkaus, ravintoterapeutti, laihdutusryhmä. Itse menin vastentahtoisesti syömishäiriöryhmään. Sain sieltä paljon uutta tietoa, mitä ei naistenlehtien laihdutusjutuissa kerrota. Lääkäriltä ja ravintoterapeutilta juuri minulle tehdyt ohjeet. En ole sen muutaman kuukauden kestäneen kurssin jälkeen ahminut kertaakaan. Se on tutkittu juttu, että laihdutetut kilot tulee takaisin, joskus jopa enemmän kuin ennen laihduttamista. Entä jos unohtaisit koko laihdutuksen, ettei koko ajan tulisi epäonnistumisia ja itsesyytöksiä. Yrittäisit hyväksyä itsesi sen kokoisena kun olet. Se on ollut minulle vaikeaa, vaikka tiedän, että itsesyytökset ja tyytymättömyys, ei laihduta yhtään kiloa. Olen ollut lihavuusleikkauksessa, paino tippui 25 kiloa, mutta olen edelleen ylipainoinen. Minulle on ollut tärkeää ja vapauttavaa, että olen päässyt pois niistä ainaisista ruuan ympärillä olevista ajatuksista. Nyt syön mitä mieli tekee, eikä ole mitään hyviä ja huonoja ruokia kuten ennen. Leikkauksesta on 15 vuotta, ja paino pysyy samana. Kuten alussa jo totesin: hae apua, ja ota kaikki apu, vaikka pienikin, vastaan. Voimaa ja jaksamista toivottaa kohtalotoverisi

Vierailija
10/189 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä.

En ymmärrä, miten joku onnistuu. Tai miten joku +40 v nainen voi olla laiha

Ei siinä iässä ole muuta hyvää kuin syöminen.

Vierailija
11/189 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa veneessä.

En ymmärrä, miten joku onnistuu. Tai miten joku +40 v nainen voi olla laiha

Ei siinä iässä ole muuta hyvää kuin syöminen.

Mietin samaa.

Jo lapsena huomasin, että molemman puolen suvun naiset oli iäkkäämpänä, +40v,lihavia.

Aina oli puhe laihdutuksesta ja kaloreista.

Pois lukien mummo, joka painoi 39kg, söi desin puuroa aamulla, desin normi ruokaa päivällä ja muuten veti tupakkaa.

Vierailija
12/189 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin ja kerro rehellisesti, että tarvitset apua. Ja ota se saamasi apu vastaan. Markkinoilla on uusia ruokahaluun vaikuttavia lääkkeitä, lihavuusleikkaus, ravintoterapeutti, laihdutusryhmä. Itse menin vastentahtoisesti syömishäiriöryhmään. Sain sieltä paljon uutta tietoa, mitä ei naistenlehtien laihdutusjutuissa kerrota. Lääkäriltä ja ravintoterapeutilta juuri minulle tehdyt ohjeet. En ole sen muutaman kuukauden kestäneen kurssin jälkeen ahminut kertaakaan. Se on tutkittu juttu, että laihdutetut kilot tulee takaisin, joskus jopa enemmän kuin ennen laihduttamista. Entä jos unohtaisit koko laihdutuksen, ettei koko ajan tulisi epäonnistumisia ja itsesyytöksiä. Yrittäisit hyväksyä itsesi sen kokoisena kun olet. Se on ollut minulle vaikeaa, vaikka tiedän, että itsesyytökset ja tyytymättömyys, ei laihduta yhtään kiloa. Olen ollut lihavuusleikkauksessa, paino tippui 25 kiloa, mutta olen edelleen ylipainoinen. Minulle on ollut tärkeää ja vapauttavaa, että olen päässyt pois niistä ainaisista ruuan ympärillä olevista ajatuksista. Nyt syön mitä mieli tekee, eikä ole mitään hyviä ja huonoja ruokia kuten ennen. Leikkauksesta on 15 vuotta, ja paino pysyy samana. Kuten alussa jo totesin: hae apua, ja ota kaikki apu, vaikka pienikin, vastaan. Voimaa ja jaksamista toivottaa kohtalotoverisi

Olen yrittänyt hyväksyä. Se ei kauaa kestä, kun joku kommentoi ulkonäköä ikävästi. Se ajaa taas ahmimaan ja lihomaan lisää. AP

Vierailija
13/189 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta yritys.

Vierailija
14/189 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käyttöön ateriarytmitys, kuten lapsilla. 

Vierailija
15/189 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä itse, liity johonkin ohjelmaan.

Vierailija
16/189 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ja ei muuten ole itsekurista kiinni, olen opiskellut ammatin johon joutuu panostamaan paljon. Kärsinyt kovia kipuja, selvinnyt syövästä. Ajattelen ruokaa melkein koko ajan, on perhettä ja harrastuksia, siellä vaan takana koko ajan ajatus ruuasta. En herkuttele paljoa mutta rakastan tavallista ruokaa. Yli 100kg.

Vierailija
17/189 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pudottanut vuoden alusta yhdeksän kiloa. BMI on nyt hiukan alle 35. Olen syönyt vähemmän ja se on onnistunut käyttämällä Yazio-sovellusta puhelimellani.

Punnitsen ja kirjaan mitä syön, sovellus tunnistaa käytännössä kaiken ja näyttää kalorit. Olen ilmoittanut liikunnan määräni ja Yazio suositti maksimi kalorimäärää. Päivän mittaan on helppo seurata kuinka paljon saan vielä syödä. Sen jälkeen vaaditaankin enää itsekuria…

Vierailija
18/189 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lihavuus leikkaukseen

Ei BMI 37 sellaista tarvitse eikä sellaiseen pääse.

Vierailija
19/189 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta yritys.

Pidin tauon toissa vuonna. Iloinen yllätys, kun paino oli sitten nousuut 14,5kg

Ap

Vierailija
20/189 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa parempi elämä niin ei ainoa onni tuu pullasta.