Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vähättelevät kumppaneidensa määrää?

Vierailija
04.10.2015 |

Sanontahan on että se luku minkä nainen kertoo miehelle, niin kerrotaan kolmella joka on aika lähellä totuutta. Eli nainen jakaa todellisen lukunsa n.kolmella kun häneltä kysyy asiaa. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]

Koska, se olkoon oma yksityisasiani.

[/quote]

Ei se ole yksityisasia. Miehillä on oikeus kiertää tautipesät kaukaa.Mies.

[/quote]

Miehillä on myös oikeus päättää itse kysyvätkö tuota naiselta vaiko eivät tai vastaavatko naisen esittämään kysymykseen. Nainen voi myös ihan itse päättää kenet ja ketkä hän kiertää kaukaa.

Entä jos nainen vastaa että hänellä on kumppaneita ollut 1. Uskotko? Voitko kuitenkaan olla ihan varma? Kierrätkö kaukaa?

Kysymykseen missä niitä tilaisuuksia valehdella tai puhua totta oikeasti tulee vastaa kukaan ei vielä vastannut. Minä en siihen tiedä vastausta koska minulta kumppaneiden määrää ei kukaan kumppaneistani ole kysynyt ei sitä ole kysytty minulta myöskään mihinkään tutkimukseen liittyen. Kenelle tahansa en sitä myöskään kertoisi koska en kerro muitakaan yksityisiä asioitani jotka ei kenelle tahansa kuulu.

Vierailija
142/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minäkin siitä hyödyn, jos miestä ihastuttaa se, että mulla on ollut 4 seksikumppania elämässäni, eikä 15, saati enemmän? En mitään. Siksi vituttaa ja ärsyttää miehet, jotka tästä jauhavat. Anna mies mulle jotain oikeasti hyvää, niin sitten olen iloinen, että olet vasta nro 5.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:42"]

Mitä minäkin siitä hyödyn, jos miestä ihastuttaa se, että mulla on ollut 4 seksikumppania elämässäni, eikä 15, saati enemmän? En mitään. Siksi vituttaa ja ärsyttää miehet, jotka tästä jauhavat. Anna mies mulle jotain oikeasti hyvää, niin sitten olen iloinen, että olet vasta nro 5.

N43

[/quote]

Ja jos annat mulle jotain oikeasti hyvää, niin 5.:ksi jäät. Et ihastelemalla, ettei mulla ole ollut enempää kumppaneita. Nih.

Vierailija
144/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kaksinaismoralismi tulee hyvin esille tässä ketjussa.

Vierailija
145/151 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:57"]Neitsyt vaimon itselleen haluavat miehet ovat yleensä pienimunaisia, seksikyvyistään epävarmoja ja muutenkin itsetunnoltaan heikkoja miehiä. Heille on myrkkyä se, ett naisella on kokemuksia, joita vasten voi arvioida miestä. t.m37, 13 seksipartneria, vaimolla 48. Hyvin menee eikä mustasukkainen ole kumpikaan. Munakin vain keskikokoinen :) [/quote] Aikamoista analyysiä :D minulla ainakin on tai oli vara valita itselleni luotettava ja "vähemmän ajettu" kumppani... mut eihän siinä jos joku pystyy olemaan herra 48 niin hyvä vaan.

[/quote]

Niin ja halusit pitää sitä kriteerinä nimenomaan koska olet pienimunainen, seksikyvistäsi epävarma itsetunnoltasi heikko mies.  N43
[/quote] Eli kun en halua kevytkenkäistä naista, niin olen pienimunainen ja huono rakastaja. Jos tuo 43 on ikäsi ja käytät tätä logiikkaa niin olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
146/151 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaan

Vierailija
147/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:50"]

Täällähän on oikein paskamyrsky noussut aiheesta naisten osalta. Hyvä että herättää tunteita ja keskustelua. Joku otti itseensä ja loukkaantui, ei ollut tarkoitus. Samalla minut kysyjänä tuomittiin, nimiteltiin ja sanottiin etten ansaitse yhtään naista tai pysty rakastamaan. Minulla siis on hieno nainen, joka ollut yli 200 miehen/naisen kanssa, tehnyt aikuisviihdettä jne... Itse olen ollut vain 70-90 naisen kanssa. Molemmilla on terve itsetunto, rakkautta riittää puolin ja toisin. Olemme avoimia toisillemme, jaamme kaiken eikä ole mitään salattavaa. Kertoo siis näiden tuomitsijoiden itsetunnosta jotain, nämä kommentit. Lähinnä kysymys nousi mieleen siitä että salaillaan asioita, vähätellään tai liioitellaan. Porukalla halusimme nähdä kuinka yleistä asia on joidenkin naisten keskuudessa. -ap

[/quote]

Minä ainakin loukkaannuin, vaikka mulla on mielestäni liian vähän kokemuksia (4 eri kumppania) tai ylipäätään hyvää seksiä. Asiat voi esittää arvostavastikin, eikä niin, että tuomitsee salailijat jo etukäteen. Mutta ilmisesti omat lukunne tekevät sen, että teitä ärsyttää kun joku 15 partneria läpikäynytkin tuntee tarvetta vähennellä lukemiaan? N43

Vierailija
148/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:38"]

Hyvin harva on edelleenkään vastannut AP:n kysymykseen. Minä itse jo muutaman kerran.

Kuitenkin niin moni kirjoittaja on korkeasti koulutettu puheittensa mukaan, muttei osaa lukea, tai vastata. Huvittavaa kuinka nämä  "vastaajat" vastaavat joihinkin aivan muihin juttuihin, kuin aloituksessa on esitetty. Mistähän tämä johtuu? 

[/quote]

No kun itse en valehtele niistä 4 kumppanista. Mutta aloittajan asenne asiaan kiinnosti. Eli oletan monen muunkin ajattelevan, että ei tarvitse erikseen kertoa, että minä puhun totta jos puhuu totta. Eikö tänne haluutukin vastauksia niiltä, jotka vääntävät totuutta? Mutta ei muitakaan kielletty kommentoimasta!

Vierailija
149/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]

Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa.

[/quote]

Totta hekutissa se kuuluu puolisolle kuinka monen kanssa toinen on nussinut.

Harva nainenkaan haluaa olla miehen kanssa joka on nussinut puolet kaupungista läpi

[/quote]

Mutta jos rakastaisit jo niin asialla ei olisi sulle mitään merkitystä.

Vierailija
150/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:57"]Neitsyt vaimon itselleen haluavat miehet ovat yleensä pienimunaisia, seksikyvyistään epävarmoja ja muutenkin itsetunnoltaan heikkoja miehiä. Heille on myrkkyä se, ett naisella on kokemuksia, joita vasten voi arvioida miestä. t.m37, 13 seksipartneria, vaimolla 48. Hyvin menee eikä mustasukkainen ole kumpikaan. Munakin vain keskikokoinen :) [/quote] Aikamoista analyysiä :D minulla ainakin on tai oli vara valita itselleni luotettava ja "vähemmän ajettu" kumppani... mut eihän siinä jos joku pystyy olemaan herra 48 niin hyvä vaan.

[/quote]

Niin ja halusit pitää sitä kriteerinä nimenomaan koska olet pienimunainen, seksikyvistäsi epävarma itsetunnoltasi heikko mies.  N43

Vierailija
151/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kertaa kolme on nolla. Nolla jaettuna kolmella on nolla. En näe ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi