Miksi naiset vähättelevät kumppaneidensa määrää?
Sanontahan on että se luku minkä nainen kertoo miehelle, niin kerrotaan kolmella joka on aika lähellä totuutta. Eli nainen jakaa todellisen lukunsa n.kolmella kun häneltä kysyy asiaa. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (151)
Ihme yleistys. En tunne ketään, joka noin tekisi. Minulle ei ainakaan tuota mitään ongelmia sanoa olleeni neljän miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa.
[/quote]
Miksi naiset kuitenkin vieroksuu miestä joka käyttää maksullisia ? Huora kuin huora ? Mitä väliä jos siitä rahaa ottaa?
Olen varmasti jotenkin outo kun en ole laskenut edes monenko kanssa.
Eiköhän tässäkin ketjussa esiintyvät miesten kommentit kerro tasan tarkkaan miksi joku nainen niin saattaisi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa.
[/quote]
Miksi naiset kuitenkin vieroksuu miestä joka käyttää maksullisia ? Huora kuin huora ? Mitä väliä jos siitä rahaa ottaa?
[/quote]
Itse ainakin siksi kun oksettaa ajatuskin jos mies pystyy tukemaan ihmiskauppaa. Mistä sen tietää kuka on pakotettu huoraamaan.
En mä olisi missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka vääristelee lukuja. Naisenakaan. Kannattaa elää niin, että voi vastata kun kumppani kysyy!! Eihän kukaan voi olla ihmisen kanssa, joka valehtelee entisistä suhteistaan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:16"]
Olen varmasti jotenkin outo kun en ole laskenut edes monenko kanssa.
[/quote]
Ei varmaan, mutta toivottavasti pystyt tarpeen tullen palauttamaan mieleen, miten on.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa.
[/quote]
[/quote]
Itse ainakin siksi kun oksettaa ajatuskin jos mies pystyy tukemaan ihmiskauppaa. Mistä sen tietää kuka on pakotettu huoraamaan.
[/quote]
Miksi kukaan suomalainen nainen olisi pakotettu myymään itseään? Ei työttömät suomalaiset miehetkään myy itseään ja syövät joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:20"]
En mä olisi missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka vääristelee lukuja. Naisenakaan. Kannattaa elää niin, että voi vastata kun kumppani kysyy!! Eihän kukaan voi olla ihmisen kanssa, joka valehtelee entisistä suhteistaan.
[/quote]
Miten varmistat että kumppani puhuu ehdottomasti totta kertoessaan esim. että hänellä on ollut aikaisemmin 4 kumppania? Pidättäydytkö kaikesta kanssakäymisestä?
Minullapa on ollut 23 seksikumppania ja mieheni oli neitsyt, kun tapasimme :) ei mitään ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi kukaan suomalainen nainen olisi pakotettu myymään itseään? Ei työttömät suomalaiset miehetkään myy itseään ja syövät joka päivä.
[/quote]
Ei varmaan suomalaiset mutta ajatteleppa vaikka miesten huorausparatiisi Thaimaata.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:23"]Minullapa on ollut 23 seksikumppania ja mieheni oli neitsyt, kun tapasimme :) ei mitään ongelmia.
[/quote]
Miehesi on aisuri :D
Tuohon vähättelyyn lisää spekulaatiota, etenkin naisilta. Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei varmaan suomalaiset mutta ajatteleppa vaikka miesten huorausparatiisi Thaimaata.
[/quote]
Eli suomalaista maksullista naista voi käyttää?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:23"]Minullapa on ollut 23 seksikumppania ja mieheni oli neitsyt, kun tapasimme :) ei mitään ongelmia.
[/quote]
Miehesi on aisuri :D
[/quote]
Aisuri katsoo, kun muut panevat hänen naistaan. Minun miesseikkailuni olivat ennen mieheni tapaamista ja olen siitä lähtien ollut uskollinen :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli suomalaista maksullista naista voi käyttää?
[/quote]
No se ei mielestäni niin paha. Mutta enpä menis vannomaan. Eiköhän nää partalapset kohta valjasta suomalaisiakin pakkohuoraamaan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa. [/quote] Miksi naiset kuitenkin vieroksuu miestä joka käyttää maksullisia ? Huora kuin huora ? Mitä väliä jos siitä rahaa ottaa? [/quote] Itse ainakin siksi kun oksettaa ajatuskin jos mies pystyy tukemaan ihmiskauppaa. Mistä sen tietää kuka on pakotettu huoraamaan. [/quote] Miksi kukaan suomalainen nainen olisi pakotettu myymään itseään? Ei työttömät suomalaiset miehetkään myy itseään ja syövät joka päivä. [/quote] Ei varmaan suomalaiset mutta ajatteleppa vaikka miesten huorausparatiisi Thaimaata.
[/quote]
Thaimaassa vielä vähemmän. Siellä ne ladyboyt tekevät sitä ihan nautinnon vuoksi, hedonisteja kun ovat.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa. [/quote] Miksi naiset kuitenkin vieroksuu miestä joka käyttää maksullisia ? Huora kuin huora ? Mitä väliä jos siitä rahaa ottaa? [/quote] Itse ainakin siksi kun oksettaa ajatuskin jos mies pystyy tukemaan ihmiskauppaa. Mistä sen tietää kuka on pakotettu huoraamaan. [/quote] Miksi kukaan suomalainen nainen olisi pakotettu myymään itseään? Ei työttömät suomalaiset miehetkään myy itseään ja syövät joka päivä. [/quote] Ei varmaan suomalaiset mutta ajatteleppa vaikka miesten huorausparatiisi Thaimaata.
[/quote]
Thaimaassa vielä vähemmän. Siellä ne ladyboyt tekevät sitä ihan nautinnon vuoksi, hedonisteja kun ovat.
[/quote]
Kaikkihan ne niitä ovatkin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:55"]
Nainen joka ei pysty kertomaan asiaa kumppanilleen, ei ole sinut itsensä kanssa. Epävarma?
[/quote] kaikkea ei tarvitse kertoa, tulee vaan riitaa ja mustasukkaisuutta
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:37"]Minä olen ollut 15 miehen kanssa ja olen sen ihan rehellisesti aviomiehelleni joskus kauan sitten kertonut. Jos ei olisi minua tällaisena hyväksynyt niin ei olisi ollut mies minua varten.
[/quote]
Upeaa että joku mies hyväksyy puhkinussitun vaimokseen!!