Miksi naiset vähättelevät kumppaneidensa määrää?
Sanontahan on että se luku minkä nainen kertoo miehelle, niin kerrotaan kolmella joka on aika lähellä totuutta. Eli nainen jakaa todellisen lukunsa n.kolmella kun häneltä kysyy asiaa. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (151)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:37"]Minä olen ollut 15 miehen kanssa ja olen sen ihan rehellisesti aviomiehelleni joskus kauan sitten kertonut. Jos ei olisi minua tällaisena hyväksynyt niin ei olisi ollut mies minua varten.
[/quote]
Toihan on vähän, hienoa. :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa. [/quote] Hahahah... Vuoden vitsi. En rakastaisi aidosti, mikäli ei kiinnostaisi.
[/quote]
Ei, vaan haluat egosi takia arvostella naistasi. Rakkaus ei ole kiinnostunut menneistä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:37"]Minä olen ollut 15 miehen kanssa ja olen sen ihan rehellisesti aviomiehelleni joskus kauan sitten kertonut. Jos ei olisi minua tällaisena hyväksynyt niin ei olisi ollut mies minua varten. [/quote] Toihan on vähän, hienoa. :)
[/quote]
Joo, ei se ole silloin rakkautta ollutkaan.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:39"]
Nainen menettää naisellisuutensa jos on liikaa kumppaneita. Jotenkin vain lopahtaa kiinnostus ja hänen viehetysvoima.
[/quote]
Tämäkään mies ei rakasta aidosti. Se ei toki ole mikään vaatimus, hän voi aivan hyvin olla rakastamatta kyseistä naista ja etsiä toisenlaisia.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]
Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa.
[/quote]
Ja jatkan vielä, että ei nainenkaan toki ehkä sinua, joten sikäli teillä on mahdollisesti tasapeli. Jos siis suhde pelkän seksin takia on pystyssä. Syvemmin rakastaessa tuolla asialla ei ole merkitystä. Menneet katsos ovat menneitä. Mutta ehket pysty rakastamaan syvemmin ja pyörittelet tällaisia arvotusasioita mielessäsi?
[/quote]
Me rakastamme toisiamme syvästi, kumpikin tietää kummankin määrät. Suhde perustuu rehellisyyteen ja avoimuuteen. Ei ole salattavaa/peiteltevää. T.onnelliset
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:39"]En minä ainakaan vähättele. Luku on 14 tai 15, en muista ihan tarkkaan. Tämän olen myös miehelleni kertonut.
[/quote]
Äijille tarvitse kertoa mitään
Kaikkea sä uskotkin aloittaja. Jos et ole valmis uskomaan vastausta, älä kysele. Mulle ei oo ikinä tullut mieleenkään kysellä kenenkään seksikumppanien määrää, silti olen ollut aikuisissa ja luottamuksellisissa suhteissa muutamankin ihmisen kanssa. Heillä luultavasti oli ollut paljon enemmän kumppaneita, mutta otin kiitoksella vastaan sen mitä olivat naisista oppineet niiden muiden kanssa :)
Nykyisenkään mieheni kokemusmäärää en ole kysellyt, hän alussa ohjaili keskustelua siihen suuntaan mutta lopulta sovittiin että menneisyyttä tärkeämpää on yhteinen tulevaisuus.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]
Minä olen ollut kuuden kanssa ja ihan sen voin myöntää. En usko tuollaisiin kaikkia naisia tai miehiä koskeviin yleistyksiin.
[/quote]Sama täällä. Viimeisin mies on ollut vieressäni lähes 20 vuotta, joten edellisillä on tässä vaiheessa enää hyvin vähäinen merkitys ainakin minun mittapuuni mukaan. Jos joskus vaihdan vielä miestä, niin voin kertoa hänelle kyllä hyvinkin tarkkaan kaikkien edellisten sänkykaverieni tiedot, tapaamispaikat, suhteiden kestot jne. mutta kyllä pitää olla aika omituinen mies jos tällaisiin asioihin puuttuu. Varsinkaan kun minä en ole oikeastaan ollenkaan kiinnostunut hänen panojensa määrästä ja laadusta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa. [/quote] Hahahah... Vuoden vitsi. En rakastaisi aidosti, mikäli ei kiinnostaisi.
[/quote]
Ei, vaan haluat egosi takia arvostella naistasi. Rakkaus ei ole kiinnostunut menneistä.
[/quote]
En arvostele naistani. Ei ole tarvetta. Onko huono olla?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"] Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa. [/quote] Ja jatkan vielä, että ei nainenkaan toki ehkä sinua, joten sikäli teillä on mahdollisesti tasapeli. Jos siis suhde pelkän seksin takia on pystyssä. Syvemmin rakastaessa tuolla asialla ei ole merkitystä. Menneet katsos ovat menneitä. Mutta ehket pysty rakastamaan syvemmin ja pyörittelet tällaisia arvotusasioita mielessäsi? [/quote] Me rakastamme toisiamme syvästi, kumpikin tietää kummankin määrät. Suhde perustuu rehellisyyteen ja avoimuuteen. Ei ole salattavaa/peiteltevää. T.onnelliset
[/quote]
Tekstini olikin ap:lle ja hänen kaltaisilleen.
Akathan vaatii aina miehiltä tähän vastausta. Jos nainen ei uskalla kertoa, niin pelkää olevansa liikaa käytetty.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:37"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa. [/quote] Hahahah... Vuoden vitsi. En rakastaisi aidosti, mikäli ei kiinnostaisi. [/quote] Ei, vaan haluat egosi takia arvostella naistasi. Rakkaus ei ole kiinnostunut menneistä. [/quote] En arvostele naistani. Ei ole tarvetta. Onko huono olla?
[/quote]
No miksi sitten "pelkäät", ettet saa tietää oikeaa lukumäärää. Olet lapsellinen. Ja jos et ole ap tai hänen kaltaisensa (pelkää saavasi kuulla väärän luvun), niin silloin viestini ei ollut sinulle.
Se koira älähtää, keneen kalikka kolahtaa ;)
Tarkoittanet, että OSA naisista vähättelee?
Monet eivät.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:37"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa. [/quote] Hahahah... Vuoden vitsi. En rakastaisi aidosti, mikäli ei kiinnostaisi. [/quote] Ei, vaan haluat egosi takia arvostella naistasi. Rakkaus ei ole kiinnostunut menneistä. [/quote] En arvostele naistani. Ei ole tarvetta. Onko huono olla?
[/quote]
No miksi sitten "pelkäät", ettet saa tietää oikeaa lukumäärää. Olet lapsellinen. Ja jos et ole ap tai hänen kaltaisensa (pelkää saavasi kuulla väärän luvun), niin silloin viestini ei ollut sinulle.
[/quote]
Kuka sanoi että pelkään? Olen vain huvittunut tästä. Kuten nyt sinustakin, tosikko.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:35"]
Et rakasta naistasi aidosti mikäli asia edes kiinnostaa.
[/quote]
Kysymyshän oli:"Miksi naiset vähättelevät kumppaneidensa määrää?"
Vastaappa siihen. Minä en ole kysynyt vaimoltani tämän kumppaneiden määrää, mutta silti kiinnostaa tuo AP:n kysymys.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:47"]Tarkoittanet, että OSA naisista vähättelee?
Monet eivät.
Yleisesti naiset, en sanonut että kaikki. Puhuin monikossa. Ap.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:45"]
Akathan vaatii aina miehiltä tähän vastausta. Jos nainen ei uskalla kertoa, niin pelkää olevansa liikaa käytetty.
[/quote]
Akat? Puhut halventavasti naisista. "Käytetty"? Toivon, että et enää tapaile naisia.
Moni nainen tuntuu HERMOSTUVAN tästä kysymyksestä. Mistäköhän johtuu?
Minä olen ollut kymmenen miehen kanssa. En 20 tai 30. Kymmenen. Tasan.