Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vähättelevät kumppaneidensa määrää?

Vierailija
04.10.2015 |

Sanontahan on että se luku minkä nainen kertoo miehelle, niin kerrotaan kolmella joka on aika lähellä totuutta. Eli nainen jakaa todellisen lukunsa n.kolmella kun häneltä kysyy asiaa. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle aikaisempien kumppaneiden lukumäärä ei ole merkityksellinen asia. Matemaattiset taidot ei ole ehkä kovin hyvät yhden illan jutut on jäänyt laskematta...

Vierailija
102/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin valita,nainen jolla ollut 4 vai nainen jolla 32. Ottaisin ensimmäisen, eli kunnon naisen. En mitään helppoa ja kevytkenkäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni eniten tunteisiin tässä se, että epäillään naisia valehtelusta. Ei niinkään se jos nyt sattuukin kumppanien lukumäärästä kysymään. Aivan kuin miehet haluaisivat varata yksinoikeuden paneskella ympäriinsä.

Vierailija
104/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 23:00"]Jos voisin valita,nainen jolla ollut 4 vai nainen jolla 32. Ottaisin ensimmäisen, eli kunnon naisen. En mitään helppoa ja kevytkenkäistä.
[/quote]
Ei tarvitse olla helppo ja kevytkenkäinen päästäkseen yli 30, jos valinnanvaraa on satoja. :)

Vierailija
105/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan niitä miehiä tuli ja meni, vaan kun kaikille en edes pesääni antanut, vaikka olisi houkuttanut, mutta nyt olen sitten viimeiset kolmisenkymmentä vuotta antanut antaumuksella yhdelle ja samalle rakkaalleni, ja hyvä niin, sillä kannattikin jättää rannalle ruikuttamaan silloiset pilluni hamuavat kullin kantelijat.  Toisaalta minulla ja miehelläni on aivan muut puheenaiheet suhteessamme kuin entiset panomme.  Taakse jäänyttä elämistä ei kannata kauheesti kaivella, kun ei vaikuta tähän päivään ps...n vertaa.

Vierailija
106/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 23:00"]

Jos voisin valita,nainen jolla ollut 4 vai nainen jolla 32. Ottaisin ensimmäisen, eli kunnon naisen. En mitään helppoa ja kevytkenkäistä.

[/quote]

Eli taas tullaan siihen, ettet säkään rakasta. Koska jos rakastaisit asialla ei olisi väliä. Saat sä toki pitää asiaa rakkautesi kriteerinä, mutta kuinka järkevää se on, kannattaa miettiä. 

Vierailija
107/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kertonut kenellekään kumppaneiden määrää eikä kukaan ole kysynyt. Mikä wt äijä tää taas on, vissiin sieltä kaksplussalta tänne tömähtänyt opportunisti. Onko päätön vai se toinen?

Vierailija
108/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah haa, jätkä ei uskalla kirjoittaa nimimerkillä. Vissiin kerran elämässään saanut ja toisen kerran melkein.

Vierailija
109/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 23:00"]

[/quote]

Miksi et voisi valita, tämän aloituksen perusteella sun vain täytyisi valita nainen joka kertoo hänellä olleen 1,3 kumppania. Voi toki olla hieman vaikea löytää, mutta valitse toki kun osuu kohdalle ja hän sinut valitsee.

Vierailija
110/151 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin miehelle mulla olleen 4 tai 5 miest ennen häntä. Totuus on jotain ihan muuta, ku ap:n antama lasku. ;)

Vierailija
111/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tarvetta vähätellä mun kumppanien määrää, niitä on tasan 4. Hassua tässä on, että tiedän mun rakastajallani olleen paljon hoitoja, mutta mulla ei ole koskaan ollut mitään tarvetta kysyä hänen lukuaan. Minun lukuni hän tietää. Miksi tämä on miehille tärkeä? Mitä väliä sillä on? Jos ihmisestä tykkää, niin onko sillä mitään väliä?

Vierailija
112/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin minulla olleen 3 rakastajaa. Ne muut ovat merkityksettömiä, osaamattomia ja itsekeskeisiä ihmisiä, joiden takia ei kannattanut toista kertaa vaivautua.

Vierailija
113/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 23:00"]Jos voisin valita,nainen jolla ollut 4 vai nainen jolla 32. Ottaisin ensimmäisen, eli kunnon naisen. En mitään helppoa ja kevytkenkäistä.
[/quote]
Tervemenoa takaisin pimeälle keski-ajalle mielipiteittesi kanssa.

Vierailija
114/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa.

Vierailija
115/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:57"]Kylläpä nyt ihan rehti ja asiallinen kysymys kolahti naisten tunteisiin. Heh heh...
[/quote]

Mihinkään tunteisiin ole mennyt.
Tässä nyt vaan itsekukin omalla tavallaan ihmettelee että mitä se kenellekään kuuluu.
Ei ole mieheni minulta sitä kysynyt enkä minä mieheltäni.
Mutta vastaapa sinä ap tai joku muu miksi se tieto on tärkeä?

Vierailija
116/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:44"]Mulla on ollut kaksi kertaa enemmän kumppaneita kun mun miesystävällä. Hänellä on n.30-40. tietää sen. Sanoo että kokemus on vain hyvä asia. On pari krt seurustellut neitsyen kanssa.
[/quote]
Mitä kokemusta saat yhdenyön jutusta?

Vierailija
117/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP:n kysymykseen ei vastata, siis naiset? Kaikkea muuta kyllä höpistään asian vierestä ja muusta.

Itse vastaan: Kaksinaismoraali. Pelimiehet ja panomiehet on haukuttu, mutta omaa aktiivisuutta peitellään ja pidetään yllä hyvää mainetta. Kulissit ovat rehellisyyttä tärkeämpää. Naiset tykkää muutenkin kulisseista.

Täytyy lisätä, ei kaikki tietenkään.

Vierailija
118/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska huoraaminen ilmeisesti hävettää.

Vierailija
119/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on surullista luettavaa, lähinnä tolkuttoman kaksinaismoraalin takia :'(

Vierailija
120/151 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ymmärtänyt tarvetta tentata asiaa. Toki edeltävästä suhdehistoriasta ja esimerkiksi suhtautumisesta yhdenillanjuttuihin voi päätellä, liikutaanko lähempänä osasto viisi vai 50, mutta toisen kumppanien tarkka lukumäärä ei minua ei kiinnosta, ja pitäisin outona ja tungettelevana, jos sitä minultakaan kysyttäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi